Viihdettä se jääkiekkokin vain on.
Oleellista viihteen kannalta haukkua jotain pelaaja esim rumaks?
Viihdettä se jääkiekkokin vain on.
Oleellista viihteen kannalta haukkua jotain pelaaja esim rumaks?
Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Tuohan on ennemminkin kehu kolmekymppiselle setämiehelle. Eteenkin kun katsoo kuinka rumia ja tyylitajuttomia nykyajan jonnet ovat.
Ei tässä kukaan varmaan Eakinin puolesta mieltänsä olekaan pahoittamassa, ollos huoleti.Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Tuohan on ennemminkin kehu kolmekymppiselle setämiehelle. Eteenkin kun katsoo kuinka rumia ja tyylitajuttomia nykyajan jonnet ovat.
Antero Mertaranta kutsui aikoinaan YLEn valioliiga lähetyksessä Martin Keownia apinan näköiseksi mieheksi. Kommentaattori Jukka Rönkä purskahti niin kovaan naurukohtauksen, että joutui hetkeksi poistumaan selostuskopista
Piti oikein googlettaa Cody Eakinin kuva, eikä hän nyt millään mittareilla ole ruma tai jotenkin epämuodostunut.
Varmaan joku Antin sisäpiiriläppä.
Jos esim. kasvatat amisviikset niin teet tieten tahtoisesti itsestäsi ruman. Silloin pitää saada heittää vähän herjaa.
Välillä Mäkinen on mennyt lukemaan keskustelupalstakirjoituksia itsestään - peliliike, jota ei voi suositella kenellekään.
- Olen muutaman kerran vajonnut todella alas, kun olen lukenut keskustelupalstoja, joissa minua haukutaan.
Selostajan sanat alkavat väristä.
- Nimimerkit haukkuvat, että minkälainen ihminen olen, miltä näytän. He sanovat, että minun täytyy olla mulkku, ylimielinen - kaikkea tällaista.
Mäkinen oli kovilla viime syksynä, kun luki palautetta.
- Otin sen palautteen todella syvälle itseeni. Se löi minut jumiin. Minulla oli vaikea aika. Onneksi vaimoni auttoi minua.
Laine ei ole tehnyt urallaan Mäkisen lähetyksessä huonoa suoritusta.Lienee tämä kuitenkin jo haukkunut varmaan jokaisen NHL-pelaajan jossain vaiheessa selostajauraansa.
Suosikkiselostaja Antti Mäkinen sai karmivan viestin: Pelästyin ja kerroin poliisille
NHL- ja KHL-selostukset Viasatilla ovat tehneet Antti Mäkisestä tunnetun jääkiekkohahmon, joka myös jakaa mielipiteet.www.iltalehti.fi
Summa summarum, kun Antti Mäkistä on haukuttu niin siitä itketään iltapäivälehtiin, mutta Antti Mäkisellä on oikeus haukkua muiden ulkonäköä suorassa tv-lähetyksessä. Joku voisi kutsua jopa tekopyhäksi.
Tuohan on muutenkin luonteeltaan sen luokan kusipää ja narsisti, ettei yllätä yhtään.
Vahvat mielipiteet on jees, samoin vahvat mielipiteet liittyen jääkiekkoon jees, mutta en ihan ymmärrä, mitä tekemistä "mielipiteellä" Cody Eakin "rumuudesta" on jääkiekon kanssa ja intohimosta NHL:ää kohtaan?Itse kyllä pidän siitä, että Antilla on vahvat mielipiteet. Sellaisia kaikki on kivaa selostaja on ihan tarpeeksi, joten ei kaikkien tarvitse olla samasta muotista. Mäkisestä huokuu, että hänelle Nhl on intohimo, joten olisi kummallista jos hänellä ei olisi vahvoja mielipiteitä lajista nimeltä jääkiekko. Niin kauan kuin Antilta löytyy tuollaista intohimoa pidän hänen tyylistään. Yrittämällä olla kaikille mieliksi ei todellisuudessa ole kenellekään mieliksi.
Puhuin yleisesti Mäkisestä enkä ottanut kantaa tähän yksittäiseen heittoon, josta täällä vaahdotaan. On totta, että tuo heitto oli tyylitajuton. En tosin osaa sanoa oliko esim. Ennen tätä pohjustanut asiaa viiksistä ym. Ennen tätä ja mauttomasti tiivisti tuon asian tähän 5s pätkään. En katsonut kyseistä erää ottelusta, joten ne jotka katsoivat osaavat avata asian paremmin kuin minä. Perustan näkemykseni kokemani kokonaisuuden kannalta, enkä yksittäisten klippien.Vahvat mielipiteet on jees, samoin vahvat mielipiteet liittyen jääkiekkoon jees, mutta en ihan ymmärrä, mitä tekemistä "mielipiteellä" Cody Eakin "rumuudesta" on jääkiekon kanssa ja intohimosta NHL:ää kohtaan?
"Intohimo jääkiekkoon", "yrittämättä olla mieliksi"...en nyt edelleenkään saa aivan kiinni, miten nämä liittyvät siihen, että kutsui pelaajaa suorassa tv-lähetyksesä rumaksi? Tuollainen heitto voisi olla ok, jossain kaveriporukan rennommassa peli-illassa, mutta nyt kyse ei todellakaan ollut mistään mielipiteiden sanomisesta suoraan, vaan täydellisestä tyylitajuttomuudesta ja tilannetajun puutteesta Mäkisen osalta
Aletaan kohta liikkumaan semmosilla vesillä että joutuu joku jo tuohon puuttumaanMäkinen on siis tällä viikolla vihjaillut Kucherovin kokaiininkäytöstä naurettavalla niiskuttamiselle, kertonut vahvalla mutulla, että Lehnerin unilääkejutut johtuvat hänen mielenterveydestään ja nyt löytyi NHL:n rumin pelaaja.
Antti voisi ihan tosissaan kyllä miettiä, voisiko ilman tuon kaltaisiakin juttuja olla se innostunut NHL-selostaja.
Isosti komppausta tähän, mun mielestä nuo on jo oikeasti todella törkeitä väitteitä kun ei varmasti mitään faktaa ole. Joku vastuu pitäisi olla kun tässä maassa moni ottaa tuon narsistisen urpon sanomiset faktana.Sen sijaan vihjailu siitä, että Lehner ei ole tällä hetkellä täysin kunnossa mielenterveyden osalta on mielestäni ihan eri kaliiperin asia.
Siitä syystä ihmettelen miten tästä kommentista nousi niin iso kohu kun lopulta aika harmiton kommentti kyseessä. Samoin tuo Kucherovin kokaiinivihjailu menee kanssa alta riman.
Saapi kuulla miten Antti seuraavassa Kimanttia-jaksossa vastaa näihin kritiikkeihin. Yleensä sieltä on jotain kuittia tullut, joissa kritisoijia vähätellään.