Kyllähän tämä (ja asiat tässä loppukeväästä / alkukesästä) nyt tuoksahtaa siltä, että siellä ”kulissien takana” on menossa jotain, olisiko nyt sitten vaan kaveri vetänyt itsensä kokolailla piippuun? Jos noi niin hyvä pitää hetki hiljaisuutta ja uudella iskulla sitten syssymmällä!Missä Antti on luurannut koko draftin ajan. Oliko niin raskas kausi että nyt tarvitaan kunnon loma? Eikö ainakin muutamana vuotena ole draft-liveä tullut kesämökiltä.
Tai sitten työlupa-asia tms ei kunnossa?Jaahas. Mäkinen ei ollut päässyt twitterinsä mukaan jenkkeihin.
Sen siitä saa kun vittuillee Trumpille?
Miksei hyvä tuttunsa Bettman ole hoitanut kuntoon???Mitäs helvettiä? Ny täytyy Antin laittaa laaja ja vaikutusvaltainen ystäväpiirinsä Pohjois-Amerikassa asialle, että saadaan lupa-asiat kuntoon.
Mitäs helvettiä? Ny täytyy Antin laittaa laaja ja vaikutusvaltainen ystäväpiirinsä Pohjois-Amerikassa asialle, että saadaan lupa-asiat kuntoon.
Oikeusministeriöön soittaminenhan se varmasti auttaa. Tuollaista olisi voinut odottaa Tamilta, mutta näköjään Mäkinen menee jo samaan kastiin.Instagram tiesi kertoa että oikeusministeriöön on jo soitettu, mitään ei ole tehtävissä.
Kyllä nyt myrkyn lykkäsi.
Oikeusministeriöön soittaminenhan se varmasti auttaa. Tuollaista olisi voinut odottaa Tamilta, mutta näköjään Mäkinen menee jo samaan kastiin.
Tänään taisi olla ainakin Patty Kane. Myös Ovie oli Harjulan kanssa. Joten kyllä kovia nimiä on saatu. Ihan mukavaa ja hyvä homma. Ettei vaan tarvii pelkästään tesoman tykiltä kysellä, et paljonkos se golf-händäri ehti tippua kun ei tarvii pleijareita paljon pelailla.Instan perusteella ihan hyvältä näyttää tuo vieraslista, joita haastattelevat Harjulan kanssa Viasatille - Makar ja McAvoy näkyivät vielä tarinassa, toinen Tkatchukeista oli eilen ja joku toinenkin kova nimi, jota en nyt muista eiliseltä. Oikein hyvä, että pääsivät matkalle ja varsin kiva, että tälle on tekijänsä, vaikka Mäkiselle pitäisi kai katu-uskottavasti vain vittuilla.
Oho, pääsevät haastattelemaan pelaajia jotka ovat rahaa vastaan NHL:n mediakiertueella
Twitterissä tätä joku kysyikin. Jatkuu taas tulevalla kaudella.Itse, kun en Mäkisen SoMea seuraa Hanin ja Putcolan tapaisten nollien takia niin onko missään maininnut ”Kimanttia”-podcastin jatkosuunnitelmista?
Han nyt myös muualla kun twitterissä täys nolla, mut mites Putcola? Itse mieltänyt kaverin vaan perus aikuis-jonneksi. Samaan kastiin Jaajon kanssa. Vai onko hessuillut jotenki erityisesti?Itse, kun en Mäkisen SoMea seuraa Hanin ja Putcolan tapaisten nollien takia niin onko missään maininnut ”Kimanttia”-podcastin jatkosuunnitelmista?
Olet aivan oikeassa eli Putcolan kohdalla sopii paremmin titteli aikuis-Jonne. Tätä osastoa pyörii liikaa Mäkisen ympärillä minun makuuni ja sen takia hänen SoMe blokattu.Han nyt myös muualla kun twitterissä täys nolla, mut mites Putcola? Itse mieltänyt kaverin vaan perus aikuis-jonneksi. Samaan kastiin Jaajon kanssa. Vai onko hessuillut jotenki erityisesti?
Viikon päästä torjantaina taas Kimanttia Podcast tulilla, toivottavasti on nyt otettu tarpeeksi happea, ettei mene mouhoamisen puolelle heti kättelyssä…
U wana see the bomb?Toivottavasti tulee vierasjaksoja, ne on ollu kyllä parasta anti Kimantissa. En muista nauraneeni pitkään aikaan niin, mitä silloin kun Ossi vähän veisti tarinoita.