Niile jotka eivät ole vielä kuunnelleet uusinta Kimanttia-jaksoa niin ohessa litterointi jakson viihteellisimmästä osuudesta:
Antti Vihtori: Tää vilkkuu erikoisesti tää mun puhelin mut katotaan nyt tuleeks se linjoille vai eikö hän tuu linjoille vai onko hän linjoilla. Ei taida olla vielä...ei taid... mmmööööhrm.... katotaas tää tuleeko... jos ei...
Kime: Tulee kova vieras!
Antti Vihtori: Tulee tosi kova!
Kime: Ootan innolla seuraavaa neljääkytviittäminuuttia.
Antti Vihtori: Jooohhhhhohhhoo-ooohhhooo!
Kime: Jos me saadaan hänet linjoille
Antti: Jos me saadaan hänet linjoille niin tota sitten... katotaas mitä tää ny vilkuttelee tää mun... tosta paina uudestaan soita... nooooin katotaan nyt pari kertaa yritetään soittaa ny...
Kime: Meillä on tällainen niinku on sanottu, lou budjetin podcast, aina kestää vähän...
- - - sekoilua - - -
(puhelin piippaa pari kertaa)
Antti Vihtori: Jostain numerosta soitetaan... nyt soitetaan oudosta numerosta, uskallanko mä vastasta tähän? En kai usk... en uskalla tähän vastata nytte ku mulla on puhelin auki hehe tähän tulee joku turisti joku turisti tulee puhelinkauppias ku tulee tähän mukaan ni sitte o... se oiski kova juttu... ehhehhe.
Kime: Pitäiskö mun yrittää, pystyks mä täältä jotenkin...
Antti Vihtori: No laita viesti, laita, laita viesti sille että vastaa, vastaa tota puhelimeen
Kime: Se sanoo että se on tässä linjoilla
Antti Vihtori: Ooo... onko?
Kime: Aa... ainakin... nyt kun mä katon omaa kännykkääni niin tässä sanoo Antti Mäkinen ja vieraan nimi sen perään.
Antti Vihtori: Emmää kuule mitään.
Kime: En mäkään. En tiedä.
Antti Vihtori: Miten ei kuulu mitään? Aina on normaalisti kuulunu... missä päin maailmaa sää meet?
Kime: ootas mä laitan sille viestiä saadaanko se mitenkään...
Antti Vihtori: Joo, määä soitan tosta uudestaan kanssa, mää otan... kaivan sen... kaivan tosta... noin.. saadaan tästä podcast aikaa kulutettua... että saadaan tää... määs katon...
Kime: Kjähähäh! Nii! Tälleenhän tää menee.
Antti Vihtori Tässä tää menee...tässä tää hakkaa...
Kime: Pitäiskö pestä pyykit tossa samalla.
Antti Vihtori: Ehhheeeheee....
Kime: Kjähhhäähhäääh!
Antti Vihtori: Mää katon että... miten tää...
Kime: Mää laitoin hänelle viestin, että yritetään saada hänet...
Antti Vihtori: Noo ni.... no ni... ny (puhelin soi)
Antti Vihtori: Ei nyt soitetaan ihan väärään numeroon, joo ei soiteta tonne ollenkaan... ootas mää... katotaan täältä ... onko mulla se ihan oikee numero... tosta... noin... kyllä se mulla on... ja sitten mää meen tonne... ja sit mä painan tosta että... missä se puhelu ny on, ooksää siellä? ... oot? Haloo! No nyt ei oo ketään missään... ehhhhehheehe... painetaas tosta... (puhelin soi)
Antti Vihtori: katotaan ketä tulee... no ni ooksää ny linjoilla?
Kime: Minä olen linjoilla. Täällä ollaan takaisin.
Antti Vihtori: Onko nyt vieras... vastaa "kyllä", jos olet linjoilla.
Iivo: Halojaa.