Onko itse Antti Vihtorin tekemä kunto-ohjelma sulla? Oli kuitenkin Nurmen Teemulle vetäny punttitreenin Vierumäellä.
KIITOS viestistäsi se lämmittää mieltä etenkin kun se Sinulta on.
Kunto-ohjelmani ei ole AVM tekemä. Se on omani ja sitä ei voi kyllä ns. Ohjelmana pitää. Se sisältää vaan kävelyä johon olen nyt "lisännyt" nuo portaat. Olisi ollut koko kesä pitänyt niissä käydä, mutta laiskuus.. My GOD. Josko nyt vielä kävisi joka lenkki n. 4 x viikko niissä kunnes tulee lumet. Niissä ei ole talvikunnossapitoa ( kaupunki säästää ).
Vielä kun tekisi n. 150 vatsan alueen liikettä / päivä, niin saattaisi olla apua.
Kiitos myös Sinulle
@Expendable ideasta. Noissa portaissa on vaan ylä- ja alatasanne. Niiden välissä ei ole välitasannetta.
Mitä taasen tulee pidcastiin, niin itseä myös ärsyttää toi kun aletaan jauhaan et koska mennään dinnerille. Sopikaa Vittu ne vaikka mesessä tai watsupissa.
Lisäksi kun varmaan lyövät lukkoon mistä puhutaan, nii n voisiko ne tilastot kaivaa valmiiksi, että ei tarvii siinä ohjelmassa alkaa niitä ettiin, oota mä katon sen täältä, eiku se olikin täällä...