Antti Mäkinen

  • 1 407 065
  • 4 555

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ai onko Mäkinen haukkunut taas jonkun pelaajan ulkonäköä? Kukas se olikaan kenestä Mäkinen puhui NHL:n rumimpana pelaajana? Uskomatonta miten miehellä on edelleen pokkaa haukkua muiden ihmisten ulkonäköä, samalla kun mies on itse julkisesti myöntänyt itkeneensä vaimonsa helmoissa siitä että hänen ulkonäköään on haukuttu netissä.

Vittu mikä tekopyhä pelle.
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Ai onko Mäkinen haukkunut taas jonkun pelaajan ulkonäköä? Kukas se olikaan kenestä Mäkinen puhui NHL:n rumimpana pelaajana? Uskomatonta miten miehellä on edelleen pokkaa haukkua muiden ihmisten ulkonäköä, samalla kun mies on itse julkisesti myöntänyt itkeneensä vaimonsa helmoissa siitä että hänen ulkonäköään on haukuttu netissä.

Vittu mikä tekopyhä pelle.
Taisi mennä jopa niin että Kime löi alkutahdit tuolle haukkumiselle. Mäkinen sitten jatkoi säestystä.
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Oli muuten Kime kiusallisen kuuloinen, kun Mäkinen väkisin sopi ensi torstaille illallisen Tampinkoskeen. Eihän tuossa ollut takana taas muutakuin isoon ääneen toitottaa kaikille että hei täällä ollaan, jos vaikka joku haluaisin herra Mäkisenkin nimmarin tai yhteiskuvan Kimen siivellä.
 

Lösönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arizona Coyotes
Oli muuten Kime kiusallisen kuuloinen, kun Mäkinen väkisin sopi ensi torstaille illallisen Tampinkoskeen. Eihän tuossa ollut takana taas muutakuin isoon ääneen toitottaa kaikille että hei täällä ollaan, jos vaikka joku haluaisin herra Mäkisenkin nimmarin tai yhteiskuvan Kimen siivellä.
...Aa

Nooni... Selvä. Selvä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mäkisen egotrippailut otan täysin huumorilla, mutta tuo mukahauska Timoselle vittuilu on todella rasittavaa. Ihan turhaa aikaa menee siihen kuinka Antti Vihtori muistuttaa Timosen ottaneen pari lasillista vinkkua pikölpoolin päälle. Ei hän varmastikaan mitään pahaa tarkoita ja ovat Timosen kanssa ilmeisen hyvissä väleissä, silti pidemmän päälle käy raskaaksi kuunnella.

Ai niin ja jos Mäkinen huutaa hänellä olevan "hyvä tarina" se on lähes poikkeuksetta paska vastaus vierasjaksoissa vieraan esittämään, oikeasti mielenkiintoiseen juttuun.

Viimeisin jakso sinällään ihan ok, kyllä sen tahtiin kelpasi ruokaa tehdä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
En ole viimeisintä jaksoa ehtinyt kuunnella, mutta saiko saunakaveri Sassa kritiikkiä, kun on yhtä pihalla kuin pudotuspeleissä?
 

Schadowan

Jäsen
Oli muuten Kime kiusallisen kuuloinen, kun Mäkinen väkisin sopi ensi torstaille illallisen Tampinkoskeen. Eihän tuossa ollut takana taas muutakuin isoon ääneen toitottaa kaikille että hei täällä ollaan, jos vaikka joku haluaisin herra Mäkisenkin nimmarin tai yhteiskuvan Kimen siivellä.

Joo, tää oli taas tosi mielenkiintonen. "Eikös meillä ollut ruokailu siihen illalle sovittu". Kime sillee, että aa en minä tiedä. Isoon ääneen siinä, että saa varattua pöydät ja pickleball hallit, ja otetaan Keklu kans mukaan:) Oi että, on tää viihdettä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Muuten tää jakso meni leppoisasti 6,8 km lenkin aikana yhdistettynä n. 450 portaan nousutreeniin..

Onko itse Antti Vihtorin tekemä kunto-ohjelma sulla? Oli kuitenkin Nurmen Teemulle vetäny punttitreenin Vierumäellä.
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Onko itse Antti Vihtorin tekemä kunto-ohjelma sulla? Oli kuitenkin Nurmen Teemulle vetäny punttitreenin Vierumäellä.
Tuohon reeniin pitäisi johonkin lisätä se sähköshokkihoito niin olisi ilmiselvä Vihtorin vetämä treeni. Vaikka sitten välitasanteilla pistorasioista tällit kehoon ja matka jatkuu.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hölmöä sinänsä miksi pitää jotain illallissuunnitelmia sopia podcastissa. Eikös kaverukset voisi sopia hommat ihan perinteisin menoin soittamalla toisilleen, eikä tarvitse nauhoitella Kimen kiusallisia vastauksia. No ei taida sopia moinen Antti Vihtorille, kun eihän siitä kukaan sitten tietäisi, että ovat menossa syömään ja pelailemaan Jampen kanssa.
 

Janatuine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Taasko ne sopi sitä syömistä "lähetyksessä"? Lopetin kuuntelun siihen Kesselin haukkumiseen. Johanne Iivon jaksossa oli jo sinne menossa. Taitaa Antti Vihtori haluta Seiskan kuviin Kimen siivellä.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Ai saakeli, kun olisi listattuna nuo kausiennakon tiukat ennustukset. Tuntuu nimittäin, että 3/4 mennyt ihan puihin. Bostonin piti jäädä jo ennen joulua ulos pleijareista (itäisen kärjessä) ja Columbus tekee vahvaa nousua (itäisen viimeinen). Mä en siedä Mäkiden kohdalla sitä, että miksi pitää kaikesta ennustaa. Mulle riittäisi itselleni kuunnella hyvää keskustelua joukkueista eri näkökulmista..
 
Ai saakeli, kun olisi listattuna nuo kausiennakon tiukat ennustukset. Tuntuu nimittäin, että 3/4 mennyt ihan puihin. Bostonin piti jäädä jo ennen joulua ulos pleijareista (itäisen kärjessä) ja Columbus tekee vahvaa nousua (itäisen viimeinen). Mä en siedä Mäkiden kohdalla sitä, että miksi pitää kaikesta ennustaa. Mulle riittäisi itselleni kuunnella hyvää keskustelua joukkueista eri näkökulmista..
Ai perkele jos joku tälläisen listauksen jaksaisi tehdä. Virtuaalinen kädenpuristus tulis ainakin täältä.
Listaan vois myös lisätä dnan/viasatin mainoksen Mäkisen kommentit Laineesta: "Pomminvarma nelkyt maalia".
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Mä en siedä Mäkiden kohdalla sitä, että miksi pitää kaikesta ennustaa. Mulle riittäisi itselleni kuunnella hyvää keskustelua joukkueista eri näkökulmista..

Tästä samaa mieltä ja ehkä se rasittavin piirre koko podcastissa on, kun A.V Mäkisellä on jatkuva tarve julistaa ja ennustaa asioita. Sitten taas tykkäsin kovasti viime jaksossa siitä ohikiitävästä hetkestä, kun Vihtori totesi ettei NHL:ssä ole huonoja pelaajia. Oli virkistävää kuulla toisenlaista lähestymistapaa asioihin kuin, että joku on aivan karmea, surkea ja niin edelleen.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Onko itse Antti Vihtorin tekemä kunto-ohjelma sulla? Oli kuitenkin Nurmen Teemulle vetäny punttitreenin Vierumäellä.

KIITOS viestistäsi se lämmittää mieltä etenkin kun se Sinulta on.

Kunto-ohjelmani ei ole AVM tekemä. Se on omani ja sitä ei voi kyllä ns. Ohjelmana pitää. Se sisältää vaan kävelyä johon olen nyt "lisännyt" nuo portaat. Olisi ollut koko kesä pitänyt niissä käydä, mutta laiskuus.. My GOD. Josko nyt vielä kävisi joka lenkki n. 4 x viikko niissä kunnes tulee lumet. Niissä ei ole talvikunnossapitoa ( kaupunki säästää ).
Vielä kun tekisi n. 150 vatsan alueen liikettä / päivä, niin saattaisi olla apua.

Kiitos myös Sinulle @Expendable ideasta. Noissa portaissa on vaan ylä- ja alatasanne. Niiden välissä ei ole välitasannetta.

Mitä taasen tulee pidcastiin, niin itseä myös ärsyttää toi kun aletaan jauhaan et koska mennään dinnerille. Sopikaa Vittu ne vaikka mesessä tai watsupissa.
Lisäksi kun varmaan lyövät lukkoon mistä puhutaan, nii n voisiko ne tilastot kaivaa valmiiksi, että ei tarvii siinä ohjelmassa alkaa niitä ettiin, oota mä katon sen täältä, eiku se olikin täällä...
 

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Huumoriahan tuosta Kesselin mollaamisesta ei saa sitten millään. Itse AVM kuitenkin jaksaa nauraa asialle. Todella epäammattimaista käytöstä, vielä kun miettii että eikös Antilla ole historiaa tästä ulkonäköön puuttumisesta? Oliko Antti joka nimitti Eakinin NHL:n rumimmaksi pelaajaksi?
Oli miten oli, nyt oli huono jakso. Toivottavasti parantavat kauden edetessä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival




Tiesittekö, että 1950-luvulla plagioitiin Mäkisen keksimää termiä 40+ vuotta etukäteen?

Mäkinen on syystäkin Suomen änäri-ihmisistä hyvin seurattu, ja syitä on kehuihin ja kritiikkiin. Mutta miettikääpä asiaa, jos hänestä tulee seuraava leijonaselostaja, Mertarannan perijä. Ankara taviskritiikki sekä -palaute räjähtää. Siihen verrattuna tämä nykyinen änärifanien huutelusakki on pieni ja sopuisa. Toivottavasti kaikki menee hyvin.
 

Hukkakaato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна / Jokerit 1992-2013 / Jokerit 2023-
Tää Mäkinen on kyllä hyvä. On itse maailman komein äijä niin voi hyvin haukkua muita rumiksi. Samoin hänen englannin ääntämyksensä on natiivin tasolla, tai itseasiassa parempi kuin kenelläkään natiivilla, niin kyllä sitä kuuluukin ojentaa vähän rallienglantijuntteja.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Tää Mäkinen on kyllä hyvä. On itse maailman komein äijä niin voi hyvin haukkua muita rumiksi. Samoin hänen englannin ääntämyksensä on natiivin tasolla, tai itseasiassa parempi kuin kenelläkään natiivilla, niin kyllä sitä kuuluukin ojentaa vähän rallienglantijuntteja.
Juu, ja yhtään ei käytä IG filttereitä kun omaa naamaansa siellä näyttää…
 

Oadie

Jäsen
Oho herkkää on. Tulipahan eksyttyä tähänkin ketjuun ja yllätykseksi tämä olikin mielensäpahoittamisen ketju. Eli ihan nykymeininkiä. Itse pidän ohjelmasta ja myös siitä, ettei se noudata mitään täsmällistä kaavaa ja välillä pilke silmäkulmassa. Ja toivottavasti jatkossakaan eivät ala liikaa sensuroimaan sanomisiaan, vaikka adressi sille lienee joo vireillä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oho herkkää on. Tulipahan eksyttyä tähänkin ketjuun ja yllätykseksi tämä olikin mielensäpahoittamisen ketju. Eli ihan nykymeininkiä. Itse pidän ohjelmasta ja myös siitä, ettei se noudata mitään täsmällistä kaavaa ja välillä pilke silmäkulmassa. Ja toivottavasti jatkossakaan eivät ala liikaa sensuroimaan sanomisiaan, vaikka adressi sille lienee joo vireillä.
Miksi kaikki kritiikki kuitataan sillä että se on mielensäpahoittamista? Ihan aiheesta Mäkistä on kritisoitu, sen verran tekopyhä pelle mies itse on ollut. Kaverilla on pokkaa haukkua muita, mutta on julkisesti myöntänyt itkeneensä vaimonsa helmoissa kun häntä on haukuttu.

Pystyisi olemaan selostajana ihan priimaa ja parhaimmillaan sitä onkin, mutta noin muuten on kyllä viime vuosina ollut ihan äärimmäisen vastenmielinen persoona kaikinpuolin.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Itse pidän ohjelmasta ja myös siitä, ettei se noudata mitään täsmällistä kaavaa ja välillä pilke silmäkulmassa. Ja toivottavasti jatkossakaan eivät ala liikaa sensuroimaan sanomisiaan, vaikka adressi sille lienee joo vireillä.
Itse en kyllä keksi sitten mistään vinkkelistä miksi olisi tarpeellista ja mukamas hauskaa haukkua sellaisen pelaajan - tai kyllä kenenkään muunkaan - ulkonäköä joka on juuri tehnyt yhden NHL-historian kovimmista ennätyksistä? Huumoria saa olla mukana ja leukojen lonksuttaminenkin on aina toisinaan paikallaan jos sen osaa tehdä fiksulla ja nokkelalla tavalla, mutta onhan tuo pelaajien rumaksi haukkuminen lähetyksissä ja tuollaisissa tilanteissa aivan ala-astetouhua. Eikai jossain Urheiluruudussakaan sanota että Iivo Niskanen toi Suomelle tänään olympiakultaa uskomattomalla suorituksellaan, mutta näin meidän kesken - onhan se kyllä aika ruma jätkä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös