Antimidas – Timo Koskela ulos!

• 31 283
  • 254

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Suomen lähtö on pitkään ollut jo tiedossa, joten Tillu on päässyt aikaisin hankkimaan kärkipelaajaa ensi kauden joukkueeseen.

Milvus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere
Erholz -spekulaatiosta eräs porilainen nimimerkki yleisellä puolella epäili:

"Kiinnostusta Ruotsista on ollut jo aikaisemmin ja todennäköisintä on että tämän kauden jälkeen niitä halukkaita palkkaajia on jonoksi asti. Pidän hyvin epätodennäköisenä että ensi kaudella enää pelaisi kotimaisessa kiekkoliigassa."

Tässä olen jäsen @Baloun kanssa samaa mieltä. Erholz -kuvion realisoitumisesta huolimatta melko varmaa, että sopimuksia sorvataan ja lyödään lukkoon hyvissä ajoin jo kauden aikana rajoituksista huolimatta ja lähtevien pelaajien sopimukset ovat tiedossa olleet kauan ennen kuin ne julki ilmoitetaan.

Takapiiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Erholtz/Marjala tosiaan punakoneen ''huhu'', jotka itse jätän jatkossa omaan arvoonsa. Jos joku viitsii häneltä yhden osuman kaivella tältä vuosikymmeneltä, niin voin suhtautua asiaan vähemmän kyynisesti, mutta vaikuttaa puhtaasti arvailulta, kun sopivat Tillumaisiksi hankinnoiksi. Viime aikoinahan hän on vihjaillut myös Roby Järventietä Tapparaan ja nyt viimeisimpänä Jokipakkaa, jotka haisevat myös täysin arvailuilta, kun sinne on muitakin meidän kasvatteja mennyt paljon viime aikoina. Hänen kirjoituksista muutenkin joku katkeruus Tillua kohtaan paistanut. Muistutan, että yhtäkään hankintaa nimenä eikä edes ajankohtaa ole tuonut vuosiin esille.

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Voin kertoa, että en ole punakone. En ole myöskään katkera Tillua kohtaan vaan tämän ketjun aloitin, koska minusta tämä ei ole hyödyntänyt seuran resursseja U20-joukkueen tekemiseen ja aloittavan rungon kanssa riittävän hyvin.

Paljon hyvää työtä on tehnyt ja kaikkea ei varmasti tiedetä, mutta kuten olen aiemmin kirjoittanut mielelläni vetäisin ketjun wc-pytystä kun mentäisiin finaaleihin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy