Sinä = kaikki?vilperi kirjoitti:Minä ainakin olen suomalainen ja kannatan helevetti omiani loppuun saakka!
Sinä = kaikki?vilperi kirjoitti:Minä ainakin olen suomalainen ja kannatan helevetti omiani loppuun saakka!
vilperi kirjoitti:Minä ainakin olen suomalainen ja kannatan helevetti omiani loppuun saakka!
Daespoo kirjoitti:Ja mitäs vittua tällä on Mertarannan selostuksen kanssa? Aivan, ei mitään!
On olemassa kahdenlaisia faneja:
1) ne jotka katsovat Torinon skaboja vain Suomen menestyksen toivossa
ja
2) ne joita lätkä kiinnostaa yleensä
Tuliko mieleen että jälkimmäiset eivät oikeasti innostu yhtään Mertarannan puolueellisesta ja siten epätarkasta selostuksesta? Ei varmaan joo.
HN kirjoitti:Siis poltteletko sä jotain liaaneja tai naposteletko pilkullisia sieniä?
Mainitsin tämän ketjun ekassa viestissäni, että olen käsitellyt Mertarantaa tarkemmin toisessa ketjussa (siltä varalta siis, että joku haluaa tietää perustelut jyrkälle tuomiolleni).
Kommentoit tuohon viestiini jotain käsittämätöntä gallup-juttua, ja minä halusin tietää, miten ihmeessä kommenttisi liittyi kirjoittamaani asiaan.
Tekisi tässä vaiheessa vähän mieli jo sanoa ikävästi, mutta tyydyn kysymään, että mitäs tekemistä urheilulla on tämän asian kanssa?vilperi kirjoitti:Ainakin ne, jotka täydestä sydämestään nyt suomalaisia ovat =)
Cube kirjoitti:Tekisi tässä vaiheessa vähän mieli jo sanoa ikävästi, mutta tyydyn kysymään, että mitäs tekemistä urheilulla on tämän asian kanssa?
Mukavaa kun kerroit missä sijaitsen.vilperi kirjoitti:Ja ketä tämä voisi ärsyttää, kun ollaan sentään myös, jos et sattunut tietämään, Suomessa.
Minä en sitten vissiin ole suomalainen ollenkaan.vilperi kirjoitti:Ja Suomen pelithän ne on minkä mukaan suomalaisilla, etenkin lätkää seuraavilla, on huomenna joko elinpäivä tai surunpäivä!
Ihan vapaasti. Mielipiteistähän tässä on kyse.vilperi kirjoitti:Minä ainakin olen suomalainen ja kannatan helevetti omiani loppuun saakka!
vilperi kirjoitti:Minä omallakohdallani olen niin isänmaallinen ainakin, että kannatan täydestä sydämestäni Suomea joka paikassa.
Helvetti, Kiinaako tässä pitäisi kannustamaan?
vilperi kirjoitti:Minä omallakohdallani olen niin isänmaallinen ainakin, että kannatan täydestä sydämestäni Suomea joka paikassa.
Daespoo kirjoitti:1) ne jotka katsovat Torinon skaboja vain Suomen menestyksen toivossa
ja
2) ne joita lätkä kiinnostaa yleensä
Tuliko mieleen että jälkimmäiset eivät oikeasti innostu yhtään Mertarannan puolueellisesta ja siten epätarkasta selostuksesta? Ei varmaan joo.
HN kirjoitti:Kyllä, Mertaranta on teknisesti varsin pätevä selostaja. Se ei kuitenkaan tee hänestä hyvää selostajaa, kuten ei tee tekninen taitavuus Jesse Niinimäestäkään hyvää jääkiekkoilijaa. Molemmilla on sama perusvika: erittäin ylimielinen suhtautuminen ammattiinsa ja yleisöönsä. Se ilmenee laiskuutena ja haluttomuutena kehittää itseään, jotka taas osoittavat yleisön suoraa aliarvioimista ja halveksumista.
Ghost kirjoitti:Antsa on mielestäni parhaimmillaan yleisurheiluselostamossa Bubin kanssa.
scholl kirjoitti:Viime aikoina on tosin tullut harvinaisen hyvin selväksi se, millaista porukkaa suomalaisten valtaväestö on ja heidän keskuudessaan Mertarannan kannatus lienee aivan huipussaan.
...ja sille pariskunnalle sai nauraa! Rönkä kuittaili ansiokkaasti Antsan asiavirheille, joita sattui melko usein...koukou kirjoitti:niinhän Mertsikin selosti Röngän kanssa Englannin liigaa ennen.