Oli tosiaan Keslerin kentältä lopultakin hieno peliesitys ja varsinkin tehokas. Tällaista sitä ollaan odotettukin koko kausi, ja nyt se sitten tuli. Toivottavasti tähän esitykseen tulisi jatkoa...
Richien maali myös vähän lämmitti, juuri kun olin sadatellut itsekseni, että tuo kaveri on täysi turhake tässä joukkueessa. Toisaalta olen sitä mieltä edelleenkin, että 1+1 25:ssä pelissä tarkoittaa sitä, että kaveri on täysi turhake tässä joukkuessa, mutta jos tästä nyt mopo käynnistyisi.
Mansonilta erittäin vahva peli ehdottomasti, mutta enemmän kiinnitin huomiota Holzeriin. Mikä Vatanen? Ei me mitään Samia tarvita, meillä on Holzer! Kaveri pelasi kyllä mielestäni ehdottomasti parhaan pelinsä Ducks-nutussa mitä minä olen nähnyt.
En ole kauheasti pelejä viime aikoina nähnyt, mutta ilmeisesti Garbage on ruvennut ottamaan jäähyjä. Onko sikailua tullut vielä takaisin? Kaveri on tippunut sinne turhakkeen leiman tietämille vahvan aloituksensa jälkeen.
Fowlerista hieman eri mieltä kuin edellinen kirjoittaja, mutta ehkä nyt on jäänyt jotakin minulle hampaankoloon Camia vastaan eikä hänen pelaamisensa oikein tahdo enää miellyttää millään. Pettymys mikä pettymys.