Tuota mitä sarjaa seuraat ? Tarkista nyt toki mitä varauksille kuuluu ennen kuin kaadat tuhkaa päällesi.
En voi kuin ihmetellä että Murrayn joukkueenrakennus olisi jotenkin epäonnistunutta, mitkä indikaattorit mielestäsi viittaavat siihen ?
Sarja sijoitus ? Joukueeseen käytetty raha/piste ? Ensikesän draftien lukumäärä 1/2 kieroksella ? Oliko Hampus virhe Duckseilta ? Vatanen ? Noensen ? Gibson ?Theodore ?
Missähän kohtaa minä kirjoitin Anaheimin varanneen huonosti? Tai että olisin jotenkin pettynyt Anaheimin omiin varauksiin jotka on joukkueessa, tai edes farmissa?
Toki sen voi noinkin tulkita jos tarpeeksi laveasti miettii, mutta minun purkauksellani ei ollut mitään tekemistä varaamisen ja pitkäjänteisen rakentamisen kanssa.
Minun mielestäni Murray on vain ollut ihan täysi paskahousu viime vuosina siirtojentakarajalla sekä vapaiden agenttien kanssa.
Siirtojen takarajalla ei toki ole ollut tarvetta tehdä mitään pariin vuoteen. Mutta tänä vuonna olisi ollut mahdollisuus tehdä isopeliliike, ja nostaa Anaheim oikeaksi contenderiksi. No ei tehty peliliikkeitä, ja nyt kun hetken aikaa jo kerennyt rauhoittua, niin ymmärrän sen jotenkin. Anaheimilla on pullat hyvin uunissa, ja tulevaisuudessa aina vaan paremmin kun nuoret saavat vähän lisää kokemusta. Mutta siltikin, pettymys tuo siirtojen takaraja taas oli itselleni. Enkä varmasti ole ainoa Anaheimin kannattaja joka on samaa mieltä.
Ja toinen osa kritiikistäni kohdistui sitten vapaiden agenttien signaamiseen. Niiden suhteen on tyydytty johonkin kolmos -ja neloskorin kavereihin. Vaikka joukkueessa on ollut aivan selvä 2-sentterin puute, sekä ennen tätä kautta isoja puutteita puolustuksessa.
Osa syyllinen tähän on toki omistajat, jotka sitovat GM:n kädet sisäisellä palkkakatolla. Mutta siitäkin huolimatta, itse olen ollut erittäin pettynyt siihen millaista laatua Anaheimiin on saatu vapaiden agenttien markkinoilta.
Ja vielä vastaus kysymykseesi, seuraan NHL sarjaa. Ja olen erittäin tyytyväinen siihen mitenkä Anaheim on pärjännyt, ja etenkin siihen mitenkä nuoret on pelannut. 100% tyytyväinen en kuitenkaan ole siihen mitenkä joukkueen GM on hommansa hoitanut, vaikka tällä hetkellä joukkueella meneekin hyvin.