Onpas tullut monesta eri asiasta viestejä yön aikana. Yritän poimia muutamia ja kommentoida niitä.
@Stark otti esille Bob Murrayn aggressiivisen toiminnan viime kesältä ja täytyy kyllä sanoa, että nyt se näkyy tuolla kentällä. Kesler on minun mielestäni NHL:n paras kakkossentteri (en laske Malkinia mitenkään kakkossentteriksi vaikka sitä roolia Pittsburghissa pelaakin) ja hänen roolinsa tekee ison palveluksen Getzlafille, vaikka eilen olikin vielä hieman pimennossa. Kesler taas oli aivan huikea.
Lähinnä hirvittää se hetki kun 19-88-2 saavat ison pykälän silmään.
Tätä täällä itsekin odoteltiin koko eilisen ottelun ajan, varsinkin loistavan ensimmäisen erän jälkeen. Keith pelasi aivan älyttömästi, toivottavasti se ei näy pidemmän päälle sarjassa.
Koko
@reme :n viesti on meikäläisen ajatuksia täynnä. Varsinkin totuttu ylivoiman paskuus sekä tuo puolustajien peluutus, jonka jokainen ketjuun kirjoittanut on maininnut. Mä ite odotan Stephen Johnsia seuraavaan otteluun tai viimeistään ensimmäiseen kotiotteluun, sillä tuo Runbladin pelaaminen laidan lähettyvillä oli juuri niin lammasmaista kuin osattiin odottaa. Johns olkoot vähän hitaampi kuin David, mutta se fyysisyys on nyt tärkeässä asemassa varsinkin, kun parina on Duncan Keith.
Itse suhtaudun Timoseen edelleen niin, että niitä minuutteja voisi antaa enemmän. Quenneville tekee kyllä erittäin kriittisen virheen, jos Kimmo pelaa jatkossakin noin vähän. Niin ainakin pelkään, toivon, että olen väärässä.
Saad on huono ylivoimapelaaja, maalin edessä voisi olla ihan hyvä, mutta sinne on heittää Shaw sekä Bickell. Teuvo siihen ylivoimaan kiitos. Teräväinen pelasi muuten huikean matsin eilen.
Mukavan aktiivista keskustelua heti koko ketju täynnä, kaikkia en viitsinyt lainata, kun suht samaa settiä oli jokaisella. Keep it going. Huikea sarja vaatii huikean ketjun myös Jatkoajassa!