Ikijokeri kirjoitti:
Just joo. Fedorukilla oli sentään jotain pelillistäkin annettavaa. Mites on Parrosin tilanne? Ainakin mielikuva on pelkkänä tappelijana. Sääli. Fridge oli yksi lempipelaajistani Anaheimissa. Olikohan se Boogaardin tarjoama selkäsauna sittenkin liikaa Ankkajohtoportaalle?
Itse pidin pidin Parrosia kohtalaisena pelaajana tappelijaksi, mutta nyt kun olen seurannut Ivanansin peliä lähempää voin sanoa että ehkä sillä Parrosilla ei ollutkaan mitään annettavaa. Ainakaan Fedorukin tasoinen hän ei ole, itse pidän Fedorukia, Laraquen ohella parhaimpana raskas-sarjalaisena nimen omaan pelillisin avuin.
George Parros on muutenkin nykyisessä tilassaan, erikoinen hankinta ja varsinkin noin kovaan hintaan. Parrosin viimme kausi oli suhteellisen vahva ja mies lähtikin pre-seasonille lähinnä surffailemaan luullen paikan olevan varma kokoonpanossa. Hänellä on edelleenkin ollut hanskat kädessä jäällä koko alkukauden ajan.
Avs nappasi miehen kauden alussa waiver listalta, joten voidaan sanoa Coloradon saaneen ilmaisen kakkoskierroksen varauksen!
EDIT: Tarkennetaan sen verran että Parros oli pre-season kauden alussa vielä toipilaana, joka omalta osaltaan varmasti vaikutti miehen peliin silloin.