Ei vittu. Tämä huipentaa tämän laadukkaan tentin.Henriksson pelastustoimesta: "Jos palaa, niin tulipalo pitää sammuttaa".
Ei vittu. Tämä huipentaa tämän laadukkaan tentin.Henriksson pelastustoimesta: "Jos palaa, niin tulipalo pitää sammuttaa".
Marinin mielestä työvoimaa voidaan lisätä sillä, että työntekijät saisivat itse päättää koska ovat töissä. Minä voisin ilmoittautua lumen auraajaksi ensi kesäkuuksi.
Liike Nytistä kertoo riittävästi se, että tämä Harkimon paras anti koko keskustelussa.Tuossa oli äsken hieno hetki, kun Henriksson puhui hartaasti palokunnan tärkeydestä:
"Silloin...kun talo on tulessa...palokunta on hyvä...pitää sammuttaa palo"
Johon Hjallis: "Hyvä idea!"
Jäi kyllä aika marginaaliin tässä keskustelussa.Puhuiko Purra kertaakaan edellisen jakson aikana?
Mielestäni Orpon ongelma on se sama vanha eli ei haasta riittävästi, on liiankin asiallinen, esiintyminen ei jää mieleen. Onko Marinin selkeä suuttuminen tai viha hyvä, ei sekään ole mielestäni sitä, mutta Petteri tarvitsisi rohkeampaa ulostuloa. Kouluarvosanoin aina se sama kelvollinen 8 Orpolle. Virheitähän tulee harvoin, mutta aika harmaaksi tahtoo jäädä myös.Sain jostain syystä Orpon onnistujaksi. Ainakin oli parempi kuin joskus aiemmin.
Marin on sosialisti. Se tuli selväksi.
No sekin oli hyvä, että puhutaan miljardeista ja pelastustoimelle ei löydy silti muka pientä siivua. Sen Harry lupasLiike Nytistä kertoo riittävästi se, että tämä Harkimon paras anti koko keskustelussa.
Harryhan on luvannu aika monta mestaruuttakin.No sekin oli hyvä, että puhutaan miljardeista ja pelastustoimelle ei löydy silti muka pientä siivua. Sen Harry lupas
Harry on myös sanonut Jokereiden olevan suomalainen joukkue.Harryhan on luvannu aika monta mestaruuttakin.
Itse asiassa tuo olisi hyvä juttu. Hoitajat olisi varmaan tyytyväisempiä kun voisivat itse päättää enemmän työajoista. Eli esim pitkä työvuoro/perättäisiä työvuoroja ja sitten pitempi vapaa.
Harryhan on luvannu aika monta mestaruuttakin.