En tarkoittanut tuolla ”propagandalla” sinua vaikka lainasinkin viestiäsi. Vastasin viestiisi vähän niinkuin jatkumona sinun pohdinnallesi. Eli olemme samoilla linjoilla. Olisi pitänyt kirjoittaa selvemmin. Pahoittelut. Itseasiassa muokkasin vähän viestiäni niin on nyt selvemmin miksi lainasin sinua.
Kiitos, että huomioit asian.
Vastauksestasi ei mitenkään ilmennyt "jatkumo" vaan lainauksesta sai sen käsityksen, että minä olen jonkin "propagangan läpitunkema".
Havaitsin myös muokkaamasi viestin - kiitos siitäkin. Tässäkin, toki hyvin pienimuotoisesti, tulee esille median eräs ilmiö: julkaistaan uutinen, mikä ei aivan tai ei ollenkaan pidä paikkaansa, mahdollinen oikaisu julkaistaan ja asiat ovat säännösten mukaisia, mutta itse uutinen jää elämään ja nk. oikaisua ei havaitse juuri kukaan.
Tähän muokkaukseen liittyen, olisi erittäin suotavaa, että alkuperäiseen viestiin, jota muokkaa jälkikäteen, myös kerrotan muokkaukset
edit:---
Harmistuin, kuten varmaan huomasitkin, semminkin kun yleisistä asioista käsittääkseni olemme samaa mieltä. Koin tämän hyvin henkilökohtaisena.
Pahoittelen omalta osaltani sangen voimakasta reaktiota, mutta kunniastani ja omista mielipiteistäni pidän kiinni.
Olisin tämän voinut tuoda esille yksityisestikin, mutta tällaisella on mielestäni laajempaakin merkitystä, toin tämän julkiseksi.