Kohtuus kaikessa, se on minun mielipiteeni tässä ja monessa muussakin asiassa. Puska ja kumppanit ovat aivan pihalla se tuli selväksi. Kaikenlaisen holhoamisen, estämisen ja rajoittamisen harjoittaminen ei kyllä asioita muuta yhtään parempaan suuntaan. Ainoastaan siinä olen kyllä vahvasti rajoittamisen kannalla, että baarit kiinni klo 02 yöllä. Nyt porukat dokaa kotonaan ja kyläpaikoissa sekä puistoissa melkein puoliinöihin ja sitten lähdetään melkoisessa törkyturpakunnossa viettämään "sivistyneesti" ravinteli-iltaa. Jos ihmiset tietäisivät, että juhlat loppuu klo 02 eikä 04 niin pohjien ottaminen voisi jäädä hiukan vähemmälle enkä oikeasti usko, että tähän aikatauluun opittuaan ihmiset enää (ainakaan kovin monet) jaksaisi jäädä kylään tai puistoihin jatkamaan hillumista aamutunneille. Kyllä se sakki hajaantuu omilleen tunnetusti silloin kun menee pubit kiinni. Kun sitten mentäisiin nukkumaan ihmisten aikaan eikä seuraavana aamuna niin kännäily ei ainakaan kokonaan pilaisi seuraavaa päivää samaan syssyyn.
Itsekin nuorena sorruin useasti ottamaan liikaa ja jatkamaan liian myöhään, jolloin ne ikävät puolet saivat liian suuren osan verrattuna hauskuuteen.
2000-luvulla olen pistänyt lähes korkin kiinni ja joskus aniharvoin kun otan niin mietoja, lähinnä keskiolutta 2-4 pulloa menee tai sitten max pari paukkua jossain tilaisuudessa. Paljon on myös tuttuja, jotka ottavat usein 1-4 olutta tissutellen hyvän ruuan ja tv:n äärellä, eikä tuollaisesta tavasta kyllä mitään ongelmia saa, ellei sitten huijaa itseään ja ota salaa enemmän. Kyllä keskiolutta on turha lähteä alkoon viemään ja tuoda jotain hevonkusi-kakkosta kauppojen hyllyille. Väkevillä viinoilla ne suurkuluttajat päänsä turruttavat, jotkut jopa ponulla tai pirtulla. Jos keskarin saaminen tehdään vaikeaksi se on pelkästään naurettavaa taantumuksellisuutta kun kerran niin Euroopan maaksi halutaan profiloitua. Ei sitä kakkosta tule ostamaan juuri kukaan muu kuin nykyiset ykköspilsun käyttäjät, jolloin heidänkin kohdalla harrastus menee huonompaan suuntaan. Puska voisi keskittyä selittelemään sikainfluenssarokotteen vaarattomuutta ja välttämättömyyttä, siinä sen huru-ukon uskottavuus jo meni lopullisesti. Kovasti on pokkaa jakaa viisauksiaan vielä em. episodin jälkeen hänellä, olisi hyvin hiljaa vaan!