Et kuitenkaan vastannut kysymykseen. Minä en perusta ennakkokäsitystäni itse henkilöstä mihinkään "kolmannen persoonan" käyttämiseen, vaan siihen, mitä olen selvittänyt kuullun perusteella/ tullut kerrotuksi. Silti - edelleen - toivon vilpittömästä uudelle teejiille kaikkea saatavilla olevaa menestystä. Ehdottomasti.
Enkös minä tässä vastaa kysymykseen?
Ei mielestäni 3. persoona anna ihmisestä suoraan narsistista kuvaa.
En ole kirjoittamassa itsestäni 3. persoonassa kun ei sovi tyyliini - tosin varmaan "Bobby" nimenä toisi vielä normienemmän mielleyhtymiä keikarista/narsistista/Dallaksesta - mutta jos kirjoittaisin niin ei se minusta tai muusta mielestäni anna suoraan narsistikuvaa.
Sitä vastoin - kun olen ihan kasvotusten tai myös puhelimitse ihmisen kanssa tekemisessä niin aika nopeasti saa vibat minkälainen ihminen on kyseessä. Ja silloin saa myös - ihan oikeutetusti - vahvistusta fiilikselleen kirjoituksista ja muiden fiiliksistä. Sekä pos. että neg. näkökulmasta.
Myös mikäli saisin tasapainoisilta henkilöiltä neg. kommentteja pyytämättä henkilöstä X niin varmasti ottaisin tiedot vastaan ja se muokkaisi ennakkokäsitystäni eikä esim. yllämainitut kotisivut sitä hälventäisi.
Eli ehkä olemme ihan samoilla linjoilla, pl. kotisivujen kirjoitusasu. HIFKhon on kuulunut tietynlainen tyylikkyys & käytöstavat ja sitä soisi ylläpidettävän myös tulevaisuudessa. Ja ensikommenttien perusteella tämä ei ihan toimarin kohdalla välttämättä kohtaa. Mitään 7 Päivää, 2000-luvun taitteen it-kuplan tai EXIT-sarjan viboja ei nyt (tai koskaan muutoinkaan) erityisesti kaivata kun pitäisi oikeasti saada seura ylös ja markkinapotentiaaliaan vastaavalle tasolle.