UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Olen varmasti aikaisemminkin todennut, että kyllä, myötätuntoloukkaannun ajoittain. Somessa vallitsee sellainen negatiivisuuden henki, että ajoittain vaikuttaa liikaa omaan päänuppiin. Ei vaan pitäisi tuoda esille tätä tänne, muille kirjoittajille. Tapana on ollut lukea Jatkoajan aktiivisia ketjuja ja sitten jossakin vaiheessa iskee tämä loukkaantuminen. Vetäydyn nyt takaisin kuplaani ja laitan Frendit pyörimään. Vala on konnaillut ja toiminut väärin. Ärsyttäviä piirteitäkin löytyy varmasti paljon. Vala on kuitenkin ihminen. Toivottavasti osaa ja haluaa toimia jatkossa toisin.
Ymmärrän tätä aika isostikin. Itsessä on vahva vertaistuki-henki ja jos olisin kokenut jotain tällaista, mitä palstatoveri tai Valavuori, saattaisi se ymmärtäjä päästäkin valloilleen. Tämä näkyy esim. Tapio Suomisesta keskusteltaessa. Juuri eräs päivä sorruin lukemaan uutisen alle laitettuja "alkoholisti, uliuli..." -kommentteja herrasta ja olisi tehnyt mieli puolustaa ja huutaa ihmisille, että miettikää, mitä kyseinen herra on käynyt läpi. Mutta ei, nuo uliuli-tyypit olisi varmaan nauraneet minulle, joten jätin väliin.
Tässä ketjussa kuulun selkeämmin tuomitsija-osastoon, koska olen vasta lähikuukausina aktivoitunut seuraamaan esim. herran twitter-käytöstä, joka ei aina fiksuimmasta päästä ole. Ei, tuohon en vaan vertaistuellisesti osaa asettua.