Mainos

Aleksi Valavuori – urheilupersoona

• 4 003 270
  • 14 770

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Allu vaihtanu autobusineksesta osin elintarvikealalle. Turpa täynnä makeisia vetää viiltävää analyysiä: "Ne pehmeät salmiakit on aasinpaskaa. Salmiakki täytyy olla sellainen kova...Mä laittaisin tulosvedot 3-0, 4-0, 2-1. Ei pysty kattoo matsia, jos pelaa underia". Kiitämme vihjeistä.

Ollaan jännän äärellä. Kiireellä taas kioskille.

Ja yksikään ei osunut :D Toisaalta tietämättä itselläkin oli 2-1

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Kumpaakohan Han seuraa tiiviimmin? Barkov Poker Cupia vai aasinpaska fudista paskamaasta? Tottakai moniosaaja betsaa livenä matseja ja holdaa pokerissa...

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Eikös Valu jo hoitanut ennustukset niin että Engelsmannit lähtevät tänään kotiin

Eikös HAN juuri julistanut ettei pallokorvilla ole mitään palaa viesä mestaruutta, joten tämän perusteella Englesmannit vievät kisat?

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Eikös HAN juuri julistanut ettei pallokorvilla ole mitään palaa viesä mestaruutta, joten tämän perusteella Englesmannit vievät kisat?
Jossain kohti oli julistanut enhelsmannit mestariksi niin sillä lukua olis eilen pistänyt käydä sumuistensaarien miehille kylmät

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Aleksi uhriutuu:

"Sirpa Selänne pilasi mun työpäivän. Sirpa teki sillai tyhmästi, et kertoi mielipiteensä tiellä istujista. Nyt mulla on menny koko perkeleen päivä kommentteja lukiessa eikä töistä tule mitään. Viimeisimmässä kommentissa joku tiellä makaaja kertoo Sirpan miehen hakanneen ihmisiä kaukalossa! Just googlailen et kuka mies ja mikä kaukalo!"

Hanhinaama huomaa tilaisuutensa koittaneen:

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Minua edelleenkin ihmetyttää miten on olemassa fiksujakin julkisuuden henkilöitä, urheiluseura ja muita tahoja jotka käyvät kommentoimassa ja peukuttamassa herran juttuja. Että eivät ymmärrä yhtään minkälainen performanssi tässä on taustalla.
Tämäkin minua ihmetyttää, että Valeksi nostetaan esille nk somepersoonana median toimesta:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No kun Aleksin työpäivä meni pilalle niin pakko se on huomioida.
Miltäköhän tuntuisi herätä joka päivä tietäen, että epäonnistun tänäänkin työssäni? Vai meneekö paskojen vetovinkkien antaminen huonon harrastuksen alle?

Seinfeldissä George päätti, että hän tekee ihan päinvastoin, mitä hänen oma intuitio käskee ja elämä muuttui täysin. Allukin voisi olla menestyjä, jos tekisi asiat eri tavalla.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Voiko hänen sanoihin luottaa? Oliko todellisuudessa mitään työpäivää?
Kyllä toi täysipäiväinen kusetus työstä käy. Verottajalle ja muille velkojille tosin kertyy vain lisää saatavia kun varainkeruumies on vähän huono pienissä asioissa.

Stevie Why

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Red Wings, Rams, Blue Jays

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Onkohan viimeaikoina joku amerikkailainen dooer populisti podcast vaikuttaja käyttänyt termiä "Donkey shit", kun Valavuori on ottanut omaan työkalupakkiinsa heti reppanen, vassarin, kommarin tai pihatontun viereen aasinpaskan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy