Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 600 797
  • 13 596
Valtio on elänyt velalla vailla huolta huomisesta. Lisää velkaa eikä mitään suunnitelmaa talouden tasapainottamisesta.

Yo. toteutus kuulostaa ihan otsikon päähenkilöltä. Ja toki samalla tuo on juuri se, mistä samainen päähenkilö sitä kammottavaa vasemmistohallitusta tölvii päivästä toiseen. Hyvin on omaksuttu politiikan retoriikka ja tavat vailla ymmärrystä itse politiikasta.

Offtopic: nyt olen antanut aivan liikaa minuutteja tähän otsikkoon, joten lienee tauon paikka. Onhan maailmassa aika paljon tärkeämpiä asioita. Offlinevuosi.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Offtopic: nyt olen antanut aivan liikaa minuutteja tähän otsikkoon, joten lienee tauon paikka. Onhan maailmassa aika paljon tärkeämpiä asioita. Offlinevuosi.
Kivitalon korkuinen betsi, että offlinevuosi pitää. Cama! Boom! Letskou!
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Suomi on muistaakseni maksanut maksanut tänä vuonna velkoja 25 miljardia, tosin lainannut vähän enemmän. Valavuori pitäisi tuon 25 miljardia itsellään tai siis valtiolla...
Toki touhumiljardi tai pari lipsahtaisi refleksinomaisesti hyväntekijän omaan taskuun.

Kuten joitain viikkoja sitten ihmetteli sitä, miksei muka talkoohengessä poikansa futisjoukkueelle suoritettavassa rahankeruussa saisi vetää välistä omaan liiviin, ja luonnollisesti verottomasti toki.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Toki touhumiljardi tai pari lipsahtaisi refleksinomaisesti hyväntekijän omaan taskuun.

Kuten joitain viikkoja sitten ihmetteli sitä, miksei muka talkoohengessä poikansa futisjoukkueelle suoritettavassa rahankeruussa saisi vetää välistä omaan liiviin, ja luonnollisesti verottomasti toki.
Siis oikeasti ihmetteli? Tarkoittanee sitä että pari-kolmekymentä prossaa veti omaan fikkaan.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Minä olen jatkoaika!
 

Liitteet

  • IMG_3246.jpeg
    IMG_3246.jpeg
    141,4 KB · kertaa luettu: 845

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuka sulle on antanut luvan olla Jumala? Tuossa vieressä on kyllä kivenmurkuloita jos jonkin sorttisia, asettelepahan ne ensin kivaan rivistöön.

Jos minä olen suuri media niin kyllä minä nyt saatana olen myös Jumala! Älä sinä vassariwokecäncelöijä tule yrittämään! Pelkkää hopeaa tarjolla.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Luulisi T€€muakin jo vähän ihmetyttävän kun pyllynreiän kiillotus katkeilee näihin toistuviin ja maanisiin sometus/twiittaustaukoihin.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Oli lievä virhe kurkata Instan puolelle tuota sekoilua. Samalla naurattaa ja samalla itkettää. Onneksi menossa on twitteristä offlinevuosi, niin ei pää hajoa aivan totaallisesti. Koittaa jonkinmoista pyhimystä esittää kertomalla miten ketään ei saa maalitella eikä henkilökohtaisia solvauskia suoda... En edes keksi tätä päästäni, vaan sieltä suuren ajattelijan storystä löytyy vielä hetken. Tänään pistetäänkin Temen kanssa palloa koloon, if you know what i mean.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Kuka voitti tekonurmipihat- skaban? Jotain tonnin kamaa tms. Firman omilla sivuilla ei ole mitään mainintaa tästä. Varmaan joku Valeksin frendi voitti taas...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jos Valavuori kerran on media, niin miksi hänen juttujaan ei näy muualla kuin twitterissä, satunnaisesti Helsingin käräjäoikeudessa sekä hänen omilla sivuillaan? Luulisi noin suuren ja merkittävän henkilön, joka tavoittaa miljoonia ihmisiä, olevan näkyvämpi.
En muista ainakaan itse koskaan lukeneeni yhtäkään hänen kirjoittamaa artikkelia missään julkaisussa, oli sitten kyseessä joku urheiluun erikoistunut aikakausjulkaisu tai valtamedian julkaisu.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Jos Valavuori kerran on media, niin miksi hänen juttujaan ei näy muualla kuin twitterissä, satunnaisesti Helsingin käräjäoikeudessa sekä hänen omilla sivuillaan?

Valavuori on suurempi kuin normimedia.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jos Valavuori kerran on media, niin miksi hänen juttujaan ei näy muualla kuin twitterissä, satunnaisesti Helsingin käräjäoikeudessa sekä hänen omilla sivuillaan? Luulisi noin suuren ja merkittävän henkilön, joka tavoittaa miljoonia ihmisiä, olevan näkyvämpi.
En muista ainakaan itse koskaan lukeneeni yhtäkään hänen kirjoittamaa artikkelia missään julkaisussa, oli sitten kyseessä joku urheiluun erikoistunut aikakausjulkaisu tai valtamedian julkaisu.

Maailman toiseksi vanhin, urheilujulkaisu, urheilulehti voisi raivata palstatilaa herran "pakinalle". Vaikka 2 viikon välein. Saisi twitterittömätkin luettavaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös