Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 600 877
  • 13 596

hege

Jäsen
Doerin paidassa voisi tietysti mainostaa jotain oman firman kilpailijaa? Joku mainosteksti tyyliin "Pankkiiriliike xxx -luotettavaa varainhoitoa yhdessa Valeksin kanssa jo vuodesta 2023" olisi kilpailijan kannalta ihan hyvä mainos muttei välttämättä mainoksessa mainitun pankkiiriliikeen.
Itseasiassa Aleksin kannattaisi tehdä anti-mainoksia eli soittaa vaikka K-Autoon ja sanoa, että pääsette minun yhteistyökumppaniksi tonnilla mutta 5k€ en laita teidän mainosta ohjelmaani, näin tekemällä olisi velat pian saamisia!
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Doerin paidassa voisi tietysti mainostaa jotain oman firman kilpailijaa? Joku mainosteksti tyyliin "Pankkiiriliike xxx -luotettavaa varainhoitoa yhdessa Valeksin kanssa jo vuodesta 2023" olisi kilpailijan kannalta ihan hyvä mainos muttei välttämättä mainoksessa mainitun pankkiiriliikeen.
Mun mielestä Vasemmistoliito ois kova. Toki eivät itse tuohon lähtisi, mutta toivottavasti löytyisi joku mesenaatti.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Doerin paidassa voisi tietysti mainostaa jotain oman firman kilpailijaa? Joku mainosteksti tyyliin "Pankkiiriliike xxx -luotettavaa varainhoitoa yhdessa Valeksin kanssa jo vuodesta 2023" olisi kilpailijan kannalta ihan hyvä mainos muttei välttämättä mainoksessa mainitun pankkiiriliikeen.
Itseasiassa Aleksin kannattaisi tehdä anti-mainoksia eli soittaa vaikka K-Autoon ja sanoa, että pääsette minun yhteistyökumppaniksi tonnilla mutta 5k€ en laita teidän mainosta ohjelmaani, näin tekemällä olisi velat pian saamisia!
Joku tämän tyylinen olisi kyllä toimivaa kiristystä.

- Moro se olis dooeri tääl. Mitä mieltä olisitte sellaisesta yhteistyöstä että maksatte mulle 5 kiloa (Doer on jo sellaisessa sarjassa jossa rahat punnitaan) ja mä lupaan olla yhdistämättä teidän nimeä muhun millään tapaa. Jos ette maksa, niin alan puhuu teistä mun yhteistyökumppanina?
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Joku tämän tyylinen olisi kyllä toimivaa kiristystä.

- Moro se olis dooeri tääl. Mitä mieltä olisitte sellaisesta yhteistyöstä että maksatte mulle 5 kiloa (Doer on jo sellaisessa sarjassa jossa rahat punnitaan) ja mä lupaan olla yhdistämättä teidän nimeä muhun millään tapaa. Jos ette maksa, niin alan puhuu teistä mun yhteistyökumppanina?

Tai miten olisi tästä käänteisesti jalostettuna, että jokin taho lupaisi maksaa tuon 15000€, jos Valavuori lupaisi pitää turpansa kiinni kaikissa SoMe-kanavissa sanotaanko vaikka ensi kuun alusta (saisi vielä pari päivää aikaa höyrytä ja ajaa bisneksensä hallitusti talviunille, se on kuitenki 50€/twiitti) tuon futisturnauksen alkuun saakka eli huhtikuun loppuun asti.

Jos (no okei, kun) Velaksin SoMe-paasto menisi halutusti maaliin, pistettäisiin myyntiin littipeukuttavan Allun naamalla koristeltuja KIITOS 1.3. - 29.4. -paitoja. Perusmalli 500€, sikarintuoksuisen preemium-version saisi omakseen kahdella kiloeurolla. Myyntituotot käytettäisiin lyhentämättöminä, no tiedätte kyllä minne...
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt kun ehdokaslistat on säpissä, ja ketjun päähenkilöstä ei eduskuntavaaliehdokasta tullut, niin mietityttää mikä tuohon on syynä. Selkeää vaalityönkaltaista kuitenkin tehnyt jo pidemmän aikaa, ja ainakaan perussuomalaiset eivät ole lainkaan nöpönuukia talousrikostuomioista, joten luulisi, että on pyydetty ja harkittu. Olisi hyvin saattanut mennä läpikin.

No ei mietitytä kyllä pätkääkään. 4 vuotta eduskunnassa olisi Valavuoren mittapuulla ihan ennätyksellisen pitkä projekti, ei tulisi onnistumaan millään. Kansanedustajan työ on lisäksi ihan rehellistä työtä josta pitäisi maksaa verot ja sitä reilun miljoonan ulosottovelkaa pitäisi ihan oikeasti silloin myös lyhentää. Palkkiota kun tuskin olisi mahdollista kierrättää minkään pöytälaatikkofirman kautta.

Huomattavasti helpompaa on öyhöttää somessa ja pistää silloin tällöin joku keräys "hyväntekeväisyyteen" pystyyn, vetää niistä se siivu omiin liiveihin ja poltella hyvillä mielin sikaria Espanjassa ja esiintyä hyväntekijänä. Tuo kun tuntuu edelleen osalle menevän ihan hienosti läpi.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tai miten olisi tästä käänteisesti jalostettuna, että jokin taho lupaisi maksaa tuon 15000€, jos Valavuori lupaisi pitää turpansa kiinni kaikissa SoMe-kanavissa sanotaanko vaikka ensi kuun alusta (saisi vielä pari päivää aikaa höyrytä ja ajaa bisneksensä hallitusti talviunille, se on kuitenki 50€/twiitti) tuon futisturnauksen alkuun saakka eli huhtikuun loppuun asti.

Jos (no okei, kun) Velaksin SoMe-paasto menisi halutusti maaliin, pistettäisiin myyntiin littipeukuttavan Allun naamalla koristeltuja KIITOS 1.3. - 29.4. -paitoja. Perusmalli 500€, sikarintuoksuisen preemium-version saisi omakseen kahdella kiloeurolla. Myyntituotot käytettäisiin lyhentämättöminä, no tiedätte kyllä minne...
Kyllä ei Valavuoren somehiljaisuus kestäisi edes kolmea minuuttia, vaikka hänelle maksaisi siitä miljoonan. Kun ei vaan pysty, niin ei vaan pysty.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kun ehdokaslistat on säpissä, ja ketjun päähenkilöstä ei eduskuntavaaliehdokasta tullut, niin mietityttää mikä tuohon on syynä. Selkeää vaalityönkaltaista kuitenkin tehnyt jo pidemmän aikaa, ja ainakaan perussuomalaiset eivät ole lainkaan nöpönuukia talousrikostuomioista, joten luulisi, että on pyydetty ja harkittu. Olisi hyvin saattanut mennä läpikin.

Voiko kansanedustaja tehdä töitä etänä Espanjan golfkenttien ravintoloista?
Toki täysistunnot voisi pyöriä Valavuori liven kautta, kohtuullista korvausta vastaan tietenkin.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ai ai minkähänlainen kitinä mahtaa alkaa Allulla, jos poikien matkan maksajan ja hyväntekijän poika ei saakkaan tarpeeksi peliaikaa pelireissulla?

”Ilman mua nää jätkät ei olisi lähtöaulaa pidemmälle päässyt”
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Viimeksi muokattu:

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Mistä muuten nuo tositteet, ihan mielenkiinnosta. Onko omasta takaa vai tutun tutulta vai jossain yleisesti nähtävillä?

"Tutun tutulta" joka osaa kaivaa ulosottorekisteriä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
No niin. Ja herra kehtaa avautua jostain mokkapaloista yms.

Saisi hävetä.

Niin. HAN kuitenkin elelee ulospäin kohtuullista elämää noihin pöytälaatikkofirmoihin Valehiihdolla ja twitch-showlla puljatuilla rahoilla niin että velkojat jäävät nuolemaan näppejään, mutta mitään keinoa hoitaa velvollisuuksiaan läheisiään kohtaan ei löydy.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Todistuksen voi tilata kuka hyvänsä ulosottorekisteristä 6€ hintaan. Todistus sisältää tiedot kahdelta edelliseltä vuodelta. Tiedot saa myös neljältä edeltävältä vuodelta painavaa syytä vastaan.

Jep, mutta tuo vaatii kohteesta sellaisia henkilötietoja joita ainakaan minulla ei ole.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Niin. HAN kuitenkin elelee ulospäin kohtuullista elämää noihin pöytälaatikkofirmoihin Valehiihdolla ja twitch-showlla puljatuilla rahoilla niin että velkojat jäävät nuolemaan näppejään, mutta mitään keinoa hoitaa velvollisuuksiaan läheisiään kohtaan ei löydy.

Kuinkahan monta mokkapalaa on muut vanhemmat myynyt jotta Hanen lapsi voi harrastaa muiden mukana...
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Jokos se on myynyt paitajuttujansa niin paljon, että koko ensivuoden Tepsi-junnujen budjetti on katettu?
Tätä tahtiahan Paananen ja Kodisojakin voivat irtaantua edustus-Tepsistä, kun ei tarvita muuta kuin kansallistwiittaaja, joka muutamissa tunneissa hankkii viisinumeroisen summan twiiteillään, tarvittaessa vaikka hiihtää muutamat kilometrit kassavajetta paikkaamaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös