Nyt se on taas HAN joka laittaa rahaa hyvään, muistaakseni kun piti Valahiihdon jälkeen lyhentää ulosottovelkoja niin Valavuori LIVE olikin työnantaja ja ne rahat nyt on ihan eri rahoja ne ei HANella ollut mitään virallista roolia niihin.
Hanesta voi olla montaa mieltä, mutta kyllä minun mieltä kaihertaa se, että herra näkee urheilutuen vain rahan kautta, eikä ymmärrä sitä, että rahan lisäksi - ja joskus jopa tärkeämpi osa-alue - se aika mitä ihmiset ovat valmiita uhraamaan urheilun eteen on välttämätöntä urheilutoiminnan pyörittämiseen. Nämä mokkapala-puheet vaan korostaa sitä, että Hanella ei ole mitään reaalitajua miten urheilua toteutetaan.
Minä nostan hattua jokaiselle isille, äidille, kaverille, vapaaehtoiselle jotka ovat valmiina antamaan omaa vapaa-aikaansa sille, että joku toinen voi urheilla. Vapaaehtoistyötä ei tulisi koskaan väheksyä tai ali-arvioida. Tekisi nimittäin hyvää Hanellekin joskus mennä toimitsijaksi ilman, että ajatuksena olisi että "miten minua kompensoidaan tästä".
Hanesta voi olla montaa mieltä, mutta kyllä minun mieltä kaihertaa se, että herra näkee urheilutuen vain rahan kautta, eikä ymmärrä sitä, että rahan lisäksi - ja joskus jopa tärkeämpi osa-alue - se aika mitä ihmiset ovat valmiita uhraamaan urheilun eteen on välttämätöntä urheilutoiminnan pyörittämiseen. Nämä mokkapala-puheet vaan korostaa sitä, että Hanella ei ole mitään reaalitajua miten urheilua toteutetaan.
Minä nostan hattua jokaiselle isille, äidille, kaverille, vapaaehtoiselle jotka ovat valmiina antamaan omaa vapaa-aikaansa sille, että joku toinen voi urheilla. Vapaaehtoistyötä ei tulisi koskaan väheksyä tai ali-arvioida. Tekisi nimittäin hyvää Hanellekin joskus mennä toimitsijaksi ilman, että ajatuksena olisi että "miten minua kompensoidaan tästä".
Joku firma voisi maksaa poikien reissun sellaisella ehdolla, että valeksi olisi hiljaa. Jos ei pysty siihen, niin rahat peritään takaisin.Saihan Valavuori taas sopan aikaiseksi.
Tässä olisi nyt hyvä paikka jollekin isommalle firmalle saada pienellä rahalla paljon positiivista näkyvyyttä. Sponssaisi vaan tuon koko reissun. Huonona puolena tässä olisi se, että Valeksihan tästä sitten ottaisi itselleen sulan hattuun, että näin sitä varainkeruuta tehdään.
Ei lapsia voi rangaista siitä, että yksi isä on tunari.Joku firma voisi maksaa poikien reissun sellaisella ehdolla, että valeksi olisi hiljaa. Jos ei pysty siihen, niin rahat peritään takaisin.
Olisikohan Vasemmistoliiton tai Demarien puoluetoimistolla sen verran löysää, että voisivat maksaa poikien pelireissun? Se reaktio olisi kovin hauska nähdä.Joku firma voisi maksaa poikien reissun sellaisella ehdolla, että valeksi olisi hiljaa. Jos ei pysty siihen, niin rahat peritään takaisin.
Olisikohan Vasemmistoliiton tai Demarien puoluetoimistolla sen verran löysää, että voisivat maksaa poikien pelireissun? Se reaktio olisi kovin hauska nähdä.
Niinpä. Suurin osa noista ihmisistä ei koskaan pääse eikä edes halua nostaa itseään julkisuuteen ja heidän lapsistaan tai valmennettavistaan ei koskaan tule mitään huippu-urheilijoita.
He tekevät niin arvokasta työtä, että tuo itseriittoinen paskiainen voisi pitää turpansa kiinni ja lakata puhumasta asioista joihin ei sydän eikä ymmärrys riitä.
No eipä tuo nyt kovin realistinen skenaario muutenkaan ole.Mitään järkeä demareilla ja vasureilla ei ole nostaa Aleksia jotenkin merkittäväksi toimijaksi tekemällä noin. Parempi jättää Aleksi puuhaamaan ihan omiaan ilman huomiota. Siitähän han elää.
Sen verran toki pakko korjata, että kyllä oli.Tuo postaus on siis tehty 3 tuntia sitten. Mistään somenäkyvyydestä tai reissuvideoista ei alunperin seuran toimesta puhuttu.
Sen verran toki pakko korjata, että kyllä oli.
Joku firma voisi maksaa poikien reissun sellaisella ehdolla, että valeksi olisi hiljaa. Jos ei pysty siihen, niin rahat peritään takaisin.
Niin, mikäköhän siinä voi olla että umpi rehellistä ja moitteettomasti aina raha-asiansa hoitanutta voidaan tuolla tavalla epäillä…
Valehiihto oli olevinaan joskus helmikuussa 2022, mutta 2021 alkuvuodesta tuo myynti polkaistiin käyntiin?Eikös Valahiihto ollut 2022? Miten ne kokonaisuudessaan vuoden 2021 liikevaihdossa näkyisi?
Toki, mutta myyntihän jatkui koko hiihdon ajan, ja lopussahan ne rahat lähtivät sitten Ukrainaan. Ainakin Allun kuvitelmissa.Valehiihto oli olevinaan joskus helmikuussa 2022, mutta 2021 alkuvuodesta tuo myynti polkaistiin käyntiin?
Saa nähdä miltä seuraava tilinpäätös näyttää. ValavuoriHan itse on puhunut kokonaisuudessaan 400k€ myynnistä.Toki, mutta myyntihän jatkui koko hiihdon ajan, ja lopussahan ne rahat lähtivät sitten Ukrainaan. Ainakin Allun kuvitelmissa.
Jos tuohon joku urpo roposiaan tuhlasi, niin äkkiä voisi kuvitella, että merkittävä osa ostoista tuli myös tapahtuman ollessa käynnissä, kun tuota silloin päivittäin promosi. Mutuja toki, mutta vaikea jotenkin uskoa, että kaikki myynti tehtiin 2021. Vähän harhaanjohtavaa mielestäni puhua Valahiihdon tuotoista, kun kuitenkin merkittävä osa tapahtumasta ja myynnistä jää eri tilikaudelle.
Nyt on jo 11k koossa. On se melkoinen varainkeruumies.