Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 600 797
  • 13 596

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Aleksin hiihtotalliin kuuluvan tähtihiihtäjä Adrian Solanon MM-kisat alkoivat tänään normaalimatkan karsintapäivänä siten, ettei mies ollut lähtöviivalla eikä lähtölistalla ollenkaan. Valavuorta ei tavoitettu kommentoimaan ikävää takapakkia ja pettymystä.

Solano taisi lähes heti kotiin päästyään ilmoittaa että lumella hiihtelyt olivat nyt tässä ja hän keskittyy muihin asioihin. On jopa uskaltautunut taas somessa seurailemaan asioita jotka paska-Midas mitä ilmeisimmin käski piilottamaan.

E: Valevuori yrittänyt rekisteröityä FF2:n puolelle keskustelemaan päivän asiasta itseään koskevassa topicissa? :D
 
Viimeksi muokattu:

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Aleksin hiihtotalliin kuuluvan tähtihiihtäjä Adrian Solanon MM-kisat alkoivat tänään normaalimatkan karsintapäivänä siten, ettei mies ollut lähtöviivalla eikä lähtölistalla ollenkaan. Valavuorta ei tavoitettu kommentoimaan ikävää takapakkia ja pettymystä.
No kannattaako se mennä jos on niin saatanan hyvä? Voin kuvitella nämä veljet viinipullon ääressä puhumassa 15 kilometrin perinteisestä. Hemohessiä ei ole mainittu.
 

hege

Jäsen
Junnujoukkueen jojoja ja somevastaavaa käy kyllä sääliksi tässä kohtaa, heillä oli ihan hyvä idea ja tarkoitus mutta yksi koheltaja lienee nyt aiheuttanut melkoisesti ahdistusta ja duunia kavereille jotka tekee vapaaehtoisesti ja ilman korvausta duunia junnujoukkueen eteen. No toisaalta doerille sanat vapaaehtoinen ja ilman korvausta lienee tuntemattomia muutenkin.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.




Hanesta voi olla montaa mieltä, mutta kyllä minun mieltä kaihertaa se, että herra näkee urheilutuen vain rahan kautta, eikä ymmärrä sitä, että rahan lisäksi - ja joskus jopa tärkeämpi osa-alue - se aika mitä ihmiset ovat valmiita uhraamaan urheilun eteen on välttämätöntä urheilutoiminnan pyörittämiseen. Nämä mokkapala-puheet vaan korostaa sitä, että Hanella ei ole mitään reaalitajua miten urheilua toteutetaan.

Minä nostan hattua jokaiselle isille, äidille, kaverille, vapaaehtoiselle jotka ovat valmiina antamaan omaa vapaa-aikaansa sille, että joku toinen voi urheilla. Vapaaehtoistyötä ei tulisi koskaan väheksyä tai ali-arvioida. Tekisi nimittäin hyvää Hanellekin joskus mennä toimitsijaksi ilman, että ajatuksena olisi että "miten minua kompensoidaan tästä".
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle




Hanesta voi olla montaa mieltä, mutta kyllä minun mieltä kaihertaa se, että herra näkee urheilutuen vain rahan kautta, eikä ymmärrä sitä, että rahan lisäksi - ja joskus jopa tärkeämpi osa-alue - se aika mitä ihmiset ovat valmiita uhraamaan urheilun eteen on välttämätöntä urheilutoiminnan pyörittämiseen. Nämä mokkapala-puheet vaan korostaa sitä, että Hanella ei ole mitään reaalitajua miten urheilua toteutetaan.

Minä nostan hattua jokaiselle isille, äidille, kaverille, vapaaehtoiselle jotka ovat valmiina antamaan omaa vapaa-aikaansa sille, että joku toinen voi urheilla. Vapaaehtoistyötä ei tulisi koskaan väheksyä tai ali-arvioida. Tekisi nimittäin hyvää Hanellekin joskus mennä toimitsijaksi ilman, että ajatuksena olisi että "miten minua kompensoidaan tästä".

Ei sinänsä mikään ihme ettei Allu osaa arvottaa asioita kuin eurojen kautta, kun kyseessä on kuitenkin peliongelmainen (ja muutenkin moniongelmainen, joskaan esimerkiksi narsistista ja sosiopaattista luonnehäiriötään ei näe itse kuin etuna jos ylipäätään nuo itsessään tunnistaa) ammattihuijari. Ihmisten "huijaaminen" ilmaistyöhön on tuommoisen mielestä liian monimutkainen keino erottaa ne rahoistaan.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät




Hanesta voi olla montaa mieltä, mutta kyllä minun mieltä kaihertaa se, että herra näkee urheilutuen vain rahan kautta, eikä ymmärrä sitä, että rahan lisäksi - ja joskus jopa tärkeämpi osa-alue - se aika mitä ihmiset ovat valmiita uhraamaan urheilun eteen on välttämätöntä urheilutoiminnan pyörittämiseen. Nämä mokkapala-puheet vaan korostaa sitä, että Hanella ei ole mitään reaalitajua miten urheilua toteutetaan.

Minä nostan hattua jokaiselle isille, äidille, kaverille, vapaaehtoiselle jotka ovat valmiina antamaan omaa vapaa-aikaansa sille, että joku toinen voi urheilla. Vapaaehtoistyötä ei tulisi koskaan väheksyä tai ali-arvioida. Tekisi nimittäin hyvää Hanellekin joskus mennä toimitsijaksi ilman, että ajatuksena olisi että "miten minua kompensoidaan tästä".

Niinpä. Suurin osa noista ihmisistä ei koskaan pääse eikä edes halua nostaa itseään julkisuuteen ja heidän lapsistaan tai valmennettavistaan ei koskaan tule mitään huippu-urheilijoita.

He tekevät niin arvokasta työtä, että tuo itseriittoinen paskiainen voisi pitää turpansa kiinni ja lakata puhumasta asioista joihin ei sydän eikä ymmärrys riitä.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Saihan Valavuori taas sopan aikaiseksi.

Tässä olisi nyt hyvä paikka jollekin isommalle firmalle saada pienellä rahalla paljon positiivista näkyvyyttä. Sponssaisi vaan tuon koko reissun. Huonona puolena tässä olisi se, että Valeksihan tästä sitten ottaisi itselleen sulan hattuun, että näin sitä varainkeruuta tehdään.
 

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Saihan Valavuori taas sopan aikaiseksi.

Tässä olisi nyt hyvä paikka jollekin isommalle firmalle saada pienellä rahalla paljon positiivista näkyvyyttä. Sponssaisi vaan tuon koko reissun. Huonona puolena tässä olisi se, että Valeksihan tästä sitten ottaisi itselleen sulan hattuun, että näin sitä varainkeruuta tehdään.
Joku firma voisi maksaa poikien reissun sellaisella ehdolla, että valeksi olisi hiljaa. Jos ei pysty siihen, niin rahat peritään takaisin.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Olisikohan Vasemmistoliiton tai Demarien puoluetoimistolla sen verran löysää, että voisivat maksaa poikien pelireissun? Se reaktio olisi kovin hauska nähdä.

Mitään järkeä demareilla ja vasureilla ei ole nostaa Aleksia jotenkin merkittäväksi toimijaksi tekemällä noin. Parempi jättää Aleksi puuhaamaan ihan omiaan ilman huomiota. Siitähän han elää.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Niinpä. Suurin osa noista ihmisistä ei koskaan pääse eikä edes halua nostaa itseään julkisuuteen ja heidän lapsistaan tai valmennettavistaan ei koskaan tule mitään huippu-urheilijoita.

He tekevät niin arvokasta työtä, että tuo itseriittoinen paskiainen voisi pitää turpansa kiinni ja lakata puhumasta asioista joihin ei sydän eikä ymmärrys riitä.

Heille myös vapaaehtoishommat on jollain tavoin irtautumista työstä. Jotkut isommat firmat toki on tärkeitä sponsoreita vaikkapa jäähalleille, mutta sitten siellä on ne duunarit, jotka pitävät työpaikan erillään junnuhommista.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo postaus on siis tehty 3 tuntia sitten. Mistään somenäkyvyydestä tai reissuvideoista ei alunperin seuran toimesta puhuttu.
Sen verran toki pakko korjata, että kyllä oli.

Tuo alkuperäinen mainospostaus on videomuodossa laitettu Instagramiin (todennäköisesti ei ole tiedetty että postaukseen saa useamman kuvan?) ja siinä videolla on myös esite jossa noita videoita ja muita juttuja lupaillaan.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK




Hanesta voi olla montaa mieltä, mutta kyllä minun mieltä kaihertaa se, että herra näkee urheilutuen vain rahan kautta, eikä ymmärrä sitä, että rahan lisäksi - ja joskus jopa tärkeämpi osa-alue - se aika mitä ihmiset ovat valmiita uhraamaan urheilun eteen on välttämätöntä urheilutoiminnan pyörittämiseen. Nämä mokkapala-puheet vaan korostaa sitä, että Hanella ei ole mitään reaalitajua miten urheilua toteutetaan.

Minä nostan hattua jokaiselle isille, äidille, kaverille, vapaaehtoiselle jotka ovat valmiina antamaan omaa vapaa-aikaansa sille, että joku toinen voi urheilla. Vapaaehtoistyötä ei tulisi koskaan väheksyä tai ali-arvioida. Tekisi nimittäin hyvää Hanellekin joskus mennä toimitsijaksi ilman, että ajatuksena olisi että "miten minua kompensoidaan tästä".


Laitetaanpa esimerkki vuosien takaa, järjestettiin junnuturnaus neljässä kaukalossa perjantai-sunnuntai. Varmasti sanomattakin selvää että pelkällä sponsorimyynnillä tai kukkaroa avaamalla tuollainen homma ei pyöri.

Jokaisesta perheestä oli velvoitettu vähintään yksi henkilö osallistumaan talkoisiin noin 10h verran tuona viikonloppuna, suurimmasta osasta perheitä hommiin osallistui useampi henkilö koska meillä vanhemmat olivat aktiivisia. Suunnitteluporukka ja toimihenkilöt veti sellaisen kevyet 25-30h duunia ton turnauksen ajan + tietty x määrä tunteja ennen tapahtumaa.

Ja kyllä...sitä fyrkkaa tienattiin myymällä ruoka-annoksia, mokkapaloja, kahvia, arpoja jne. Viikonlopun tuotto oli yli 10k€, tuo ei olisi ikinä onnistunut jos porukassa olisi ollut Velakseja.

Vaikka enhän mä kommunisti tiedä mistään mitään, kai sitä rahaa olisi voinut junnuille hankkia vaan myymällä vastikkeellista sponsorointia. Hitto kun ei silloin tajuttu, mentiin perkele tekemään töitä.

Tolla äijällä ei oo mitään hajua kuinka urheiluseurat ja yksittäiset joukkueet pyörii. Tai yrittihän se keksiä uusia tapoja mut "hieman" vihkoon meni.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös