hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Han on mies, joka pitaa sanansa ja olen varma, etta kohta luemme uutisoinnista kuinka Han on tehnyt rikosilmoituksen itsestaan. KVAAK!Doerilla aina unohtuu parissa päivässä omat julistukset, kun voi alkaa pääministeriä haukkumaan pissikseksi ja huumeiden käyttäjäksi.
Tässä heidän esittelyvideo.Jauhoista juolahti mieleeni, että ovatko alamaailman leipuritkin jonkinlainen jauhojengi?
Doerilla aina unohtuu parissa päivässä omat julistukset, kun voi alkaa pääministeriä haukkumaan pissikseksi ja huumeiden käyttäjäksi.
Elinkeino se on se on huijauskin. Olisi myös työn tekeminen jos Nettomaksajaa kiinnostaisi.Tarkkana siellä! Twiitissä sanotaan tarkalleen ottaen:
”… elinkeinoani tms. haittaavan…”.
Eri säännöt hänellä kuin muilla. Mutta senhän me tiesimme toki muutenkin.
Kannattaa nyt alkuun kuunnella mitä siinä sanotaan.
Melkoista mentaaliakrobatiaa täytyy harrastaa jos tuossa kuulee "jauhojengi" ensimmäinen sana on jallu ja sen jälkeen sanotaan jenny tai jengi.
Mä repesin ihan täysin "samoilla viivoilla" :o)Pari kertaa kun tuon kuunteli niin voin sanoa että samoilla viivoilla liikutaan
Jallu Jengi
Mun mielestä se sopii paremmin kuin samoilla linjoillaMä repesin ihan täysin "samoilla viivoilla" :o)
Pari kertaa kun tuon kuunteli niin voin sanoa että samoilla viivoilla liikutaan
Jallu Jengi
Itse olen vähän samaa huomannut ja kokoajan enemmän julkisuudesta/urheilumaailmassa olevat henkilöt ovat alkaneet antamaan kritiikikkiä hanelle. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan mitään romahdusta tule, mutta hetken exit tekisi nyt Valavuorelle terää. Luulisi hänelläkin joku oikea ystävä olevan ketä pystyisi hätäjarrusta vetämään.Valavuori käy tällä hetkellä niin älyttömillä kierroksilla, että veikkaan tämän päivän lähetyksen menevän täysin yli ja joku tekee Allusta rikosilmoituksen huomenna. Viime päivät on tullut niin paljon lunta tupaan, joka näkyy normaaliakin agressiivisempana twiittailuna, ettei ole mikään ihme jos mennään rajojen yli.
Helppohan Valevuoren on öyhöttää ilman pelkoa rikosilmoituksista, kun maksukyky on pyöreä 0 korvauksille.Valavuori käy tällä hetkellä niin älyttömillä kierroksilla, että veikkaan tämän päivän lähetyksen menevän täysin yli ja joku tekee Allusta rikosilmoituksen huomenna. Viime päivät on tullut niin paljon lunta tupaan, joka näkyy normaaliakin agressiivisempana twiittailuna, ettei ole mikään ihme jos mennään rajojen yli.
Tekis mieli käydä doerille tämä laittamassa.Siellä vaaditaan jo koko poppoolle huumetestejä tai muuten on uskottavuus mennyt ja voidaan faktana todeta porukan käyttäneen huumeita. Voisi muokata tuota twiittiä ja vaihtaa pari sanaa, kuten huumeet petokseksi ja testit kirjanpidoiksi. Menisiköhän kuinka kauan kunnes olisi taas bännivasara heilumassa.
Onkohan "jauhojengin" menu yksi illan ValavuoriLiven pääteemoista?
Hanella on tietoja.
Valavuori käy tällä hetkellä niin älyttömillä kierroksilla, että veikkaan tämän päivän lähetyksen menevän täysin yli ja joku tekee Allusta rikosilmoituksen huomenna. Viime päivät on tullut niin paljon lunta tupaan, joka näkyy normaaliakin agressiivisempana twiittailuna, ettei ole mikään ihme jos mennään rajojen yli.