Huhujen mukaan Kode ei pelin jälkeen löytänyt juhlasikariaan mistään...Sikarikin lienee varastettu Kohosen eläkebileiden järjestäjiltä.
Huhujen mukaan Kode ei pelin jälkeen löytänyt juhlasikariaan mistään...Sikarikin lienee varastettu Kohosen eläkebileiden järjestäjiltä.
Luulenpa ettei ole ongelma. Allu esiintyy ko. biisin musavideolla pienessä roolissa, joten kyseessä lienee ihan vaan läppä frendien kesken. Kappale on tullut vuonna 2014 ja silloin Valavuorella oli korispiireissä vielä jotain uskottavuutta jäljellä.Miltähän Valavuoresta tuntuu kun Suomen maajoukkue on lavalla ja samalla stereoista kuuluu tuollaista?
Muistetaan nyt kuitenkin, että tämä "halpa kopio" on kaikilla mittareilla esikuvaansa hienompi ja viihdyttävämpi peli.Mutta kun se on kansallispeli! KANSALLISPELI!
Tosi hieno titteli, jolla ei ole käytännössä mitään merkitystä.
Olisi edes oikeasti joku suomalainen keksintö, mutta kun on vaan halpa kopio, joka ei kiinnosta Suomen ulkopuolella ketään ja on synnyinpaikassaankin aika pienen porukan juttu.
Paatsamasinisiipi on Suomen kansallisperhonen. Huomioiko valtionjohto Twitterissä, kun Suomen paras paatsamasinisiipitutkija jää eläkkeelle?
Muistetaan nyt kuitenkin, että tämä "halpa kopio" on kaikilla mittareilla esikuvaansa hienompi ja viihdyttävämpi peli.
Ja siksi toisen pelaajat ovat monimiljonäärejä ja toista pelaavat kiteeläiset palomiehet.Muistetaan nyt kuitenkin, että tämä "halpa kopio" on kaikilla mittareilla esikuvaansa hienompi ja viihdyttävämpi peli.
Oletko varma, että tämä liittyy pelin viihdyttävyyteen? Taktisesti suomipesis ihan eri tasolla kuin isoveljensä, joka kulminoituu suurelta osin syöttäjän ja lyöjän kaksintaisteluun.Ja siksi toisen pelaajat ovat monimiljonäärejä ja toista pelaavat kiteeläiset palomiehet.
Pesäpallo ei kiinnosta Suomessa ketään kepukuntien ulkopuolella eikä ketään edes vähää alusta Suomen ulkopuolella. On se varmaan huikeata viihdettä.Oletko varma, että tämä liittyy pelin viihdyttävyyteen?
On se, tässä olet oikeassa. Mutta jääköön nyt tähän, ei liity nämä jutut enää ketjun staraan mitenkään.Pesäpallo ei kiinnosta Suomessa ketään kepukuntien ulkopuolella eikä ketään edes vähää alusta Suomen ulkopuolella. On se varmaan huikeata viihdettä.
Liittyy se sikäli, että eihän Valeksi ole vaatinut hallituksen jäseniä osallistumaan eukonkannon, saappaanheiton, mölkyn, poroajojen ja suopotkupallon lajilegendojen merkkipaaluotteluihin.On se, tässä olet oikeassa. Mutta jääköön nyt tähän, ei liity nämä jutut enää ketjun staraan mitenkään.
Kirittärien pelaaja (oliko viime kaudella) avautui paikallislehdessä, että peleissä käy vaan keski-ikäisiä tuijottamassa perseitä. Oli erittäin älykäs kommentti, jos haluaa katsomoon lisää väkeä. Valavuoren kunnioitus kanssaihmisiä kohtaan vaikuttaisi olevan aika nollissa. Mutta olen täysin erimieltä tästä affiliate jutusta, jopa vanhana ongelmapelaajana. Ei juttu ole mielestäni sen moraalittomampi, kuin minkä tahansa uhkapelifirman pyörittäminen, tai minkä tahansa asian mainostaminen. Ja käsittääkseni affit eivät saa rahaa toisten tappiosta vaan joko osan pelaajan talletuksista tai vastaavasti pelaajien rekisteröitymisestä. Jokainen kuitenkin itse pelaa rahansa ja siitä on aivan turha ketään muuta syytellä.Pesäpallo ei kiinnosta Suomessa ketään kepukuntien ulkopuolella eikä ketään edes vähää alusta Suomen ulkopuolella. On se varmaan huikeata viihdettä.
Joskus olen kieltämättä pohtinut, mikäli pesäpalloon käytetyt taloudelliset voimavarat, lukemattomat talkootunnit +lahjakkaat urheilijat jne. ohjautuisivat kansainvälisesti kilpailtuihin lajeihin, kuten kesälajeista (kotimaisittain) jalkapalloon ja yleisurheiluun, voisi tämä realisoitua suomalaisittain hivenen parempana menestyksenä näissä.
Pesäpalloa lajina vastaan minulla ei ole yhtään mitään, päinvastoin huipputasolla niin miehissä kuin naisissa viihdyttävä yleisölaji, mutta kun kyseessä on käytännössä vain ja ainoastaan Suomessa kilpailtu laji, harmittaa tähän käytetyt resurssit. Jo esimerkiksi salibandyn osalta tilanne on täysin eri ja olen pikemminkin ylpeä Suomen statuksesta TOP2-maana.
Ei ne harrastajamäärät nyt niin isot ole, että merkittävää vahinkoa muille lajeille tulee. Toki nämä ihan huiput olisivat olleet potentiaalisia huippuja jossain muussakin lajissa. On paljon muitakin pienempiä lajeja, jotka vie harrastajia muutamalta isolta, mutta ennemmin mä laajan lajikirjon näen rikkautena.Joskus olen kieltämättä pohtinut, mikäli pesäpalloon käytetyt taloudelliset voimavarat, lukemattomat talkootunnit +lahjakkaat urheilijat jne. ohjautuisivat kansainvälisesti kilpailtuihin lajeihin, kuten kesälajeista (kotimaisittain) jalkapalloon ja yleisurheiluun, voisi tämä realisoitua suomalaisittain hivenen parempana menestyksenä näissä.
Pesäpalloa lajina vastaan minulla ei ole yhtään mitään, päinvastoin huipputasolla niin miehissä kuin naisissa viihdyttävä yleisölaji, mutta kun kyseessä on käytännössä vain ja ainoastaan Suomessa kilpailtu laji, harmittaa tähän käytetyt resurssit. Jo esimerkiksi salibandyn osalta tilanne on täysin eri ja olen pikemminkin ylpeä Suomen statuksesta TOP2-maana.
No, pesis taitaa nyt kuitenkin olla aika korkealla eri joukkuelajien yleisömääriä vertailtaessa. Vähän ihmetyttää asenteesi, ei minua kovin korpea, jos joku sattuu eri lajista tykkäämään kuin minä.Liittyy se sikäli, että eihän Valeksi ole vaatinut hallituksen jäseniä osallistumaan eukonkannon, saappaanheiton, mölkyn, poroajojen ja suopotkupallon lajilegendojen merkkipaaluotteluihin.
Luulenpa ettei ole ongelma. Allu esiintyy ko. biisin musavideolla pienessä roolissa, joten kyseessä lienee ihan vaan läppä frendien kesken. Kappale on tullut vuonna 2014 ja silloin Valavuorella oli korispiireissä vielä jotain uskottavuutta jäljellä.
Valavuori veroviraston aulasta sinne vahingossa mentyään.On tää huikea ketju. Varainkerjuumies on ainoa ihminen maailmassa kuka saa tällaista aikaan. Mennään kaikista mahdollisita petoksista pesäpallo-väittelyyn nopeampaa ku..Mikä?