Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 600 193
  • 13 596

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Maksaakohan Eagles siis Valavuorenkin tuonne reissuun? Vai onko omien sanojensa mukaan "perseaukisella" miehellä varaa lähteä tuolle huikealle reissulle omilla rahoilla :D

Ei saakeli kyllä tämäkin taas näyttää noh...

sanotaan nyt vaikka suhteellisen arveluttavalta taas.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Miettikää kuinka irvokas tilanne olisi, jos vaikkapa SaiPa tekisi tälläisen tempauksen jossa voit voittaa unelmiesi Nhl-matkan ostamalla VIP-lipun SaiPa-Tappara peliin.

Lopputuloksena "arvonnan" voittaa SaiPan Jarno Koskirannan vaimo joka vielä puhelun aikana, ilmoittaa että tämä menee muuten mun miehelle. Seura vielä kehtaisi julkaista tälläisen arvonnan tuloksen omissa some kanavissaan.

On pokkaa.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Siis täh. Voittaja on nainen, joka antaa palkinnon eteenpäin miehelleen, joka on sattumalta Kotka Eaglesin pelaaja.

Ymmärsinkö nyt oikein?
 

Liitteet

  • 13664844_1403014453058615_1520707111_n.jpg_thumb.jpg
    13664844_1403014453058615_1520707111_n.jpg_thumb.jpg
    16,8 KB · kertaa luettu: 126

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Miettikää kuinka irvokas tilanne olisi, jos vaikkapa SaiPa tekisi tälläisen tempauksen jossa voit voittaa unelmiesi Nhl-matkan ostamalla VIP-lipun SaiPa-Tappara peliin.

Lopputuloksena "arvonnan" voittaa SaiPan Jarno Koskirannan vaimo joka vielä puhelun aikana, ilmoittaa että tämä menee muuten mun miehelle. Seura vielä kehtaisi julkaista tälläisen arvonnan tuloksen omissa some kanavissaan.

On pokkaa.
Kertoo hyvinkin olennaisen kyllä myös Kotka Eaglesista. On pokkaa.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Ei tästä puuttunut oikeastaan muuta kuin että arpaonni olisi suosinut jotain Valavuoren lähipiiriin kuuluvaa, ellei jopa Doeria itseään jolloin olisi joutunut itse lähtemään tuolle reissulle.

"Näinkin voi sitten käydä, joskus satumainen onni suosii sitä joka jaksaa yrittää! Ensi keväänä lähdetään sit reissuun ja voitte olla varmoja että tuolta huikealta matkalta on tulossa matskua joka onkin sitten vähintäänkin täyttä dynamiittia. Over and out."
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Ei tästä puuttunut oikeastaan muuta kuin että arpaonni olisi suosinut jotain Valavuoren lähipiiriin kuuluvaa, ellei jopa Doeria itseään jolloin olisi joutunut itse lähtemään tuolle reissulle.

Ehkä Aleksi on oppinut sittenkin jotain vuosien varrella. Tai sitten tässä kävi joku vahinko.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tosiasiassa nuo jefu hommat on niin pienen porukan hommia että periaatteessa ihan hyvin voinut mennä noin että jonkun pelaajan puoliso ostanut lipun. Mutta tämä on kokonaisuutena niin haiseva paketti ettei tuollaista olisi pitänyt ikinä paketoida.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Luulen, että tuo ”wazzeli” maksaa lopulta oman sekä Valavuoren matkan.
Samalla huomaten keväällä lentokoneessa sen, että NFL kausi onkin jo pelattu. Allu vetää vieressä sikaria ja konjakkia hymy huulilla ja toteaa marraskuussa tulevan kustannukset sinulle takaisin. Jos nyt maksat nämä minun tupakoinnin kustannukset niin arvon sinulle elokuulle NHL-matkan.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Parasta tässä on, että samaan aikaan pistetään samaan syssyyn tuutista ulos mainosta MM-kisa matkasta semifinaaliin ja finaaliin, viikon settiä Dubaissa. Ei o halpa mut paras on!
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Tosiasiassa nuo jefu hommat on niin pienen porukan hommia että periaatteessa ihan hyvin voinut mennä noin että jonkun pelaajan puoliso ostanut lipun. Mutta tämä on kokonaisuutena niin haiseva paketti ettei tuollaista olisi pitänyt ikinä paketoida.
Jep, eikä tuossa mitään kummallista olisikaan. Mutta on se tietyllä tavalla rumaa, kun Kotka Eagles + Valavuori järjestää "arvonnan" ja lopulta Eaglesin oma pelaaja lähtee reissuun.

Olkoonkin mennyt kaikkien arpajaislakien mukaan, niin kyllä tossa pari hyväuskoista on pistänyt tuohta kehiin.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Jep, eikä tuossa mitään kummallista olisikaan. Mutta on se tietyllä tavalla rumaa, kun Kotka Eagles + Valavuori järjestää "arvonnan" ja lopulta Eaglesin oma pelaaja lähtee reissuun.

Olkoonkin mennyt kaikkien arpajaislakien mukaan, niin kyllä tossa pari hyväuskoista on pistänyt tuohta kehiin.

Jep. Vaikka olisikin ihan oikeasti arvottu (Aleksin kanssa aina epäselvää), niin fiksut toimijat olisivat ymmärtäneet arpoa uudelleen.

Mutta mitäpä tästä vinkumaan, Aleksi painaa menemään ja me hanhinaamat kaakatetaan.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maksaakohan Eagles siis Valavuorenkin tuonne reissuun?

Valavuoren ja "voittajan" reissu leivotaan varmaan jotenkin kuluksi tuohon seuran ja Valavuori Liven väliseen markkinointiyhteistyökuvioon. Siihen mukaan matkalle jotain seura- ja valmennusjohdon väkeä, joiden matkat menevät seuran/ry:n toimintaan kuuluvina kuluina. Olin aikoinaan mukana helsinkiläisen junnuorganisaation toiminnassa ja siellä seuravaikuttajat tekivät vähän väliä tutustumismatkoja ympäri Eurooppaa – näennäisesti ihan asiallista, seuran toimintaan kuuluvaa ja sitä kehittävää tekemistä, käytännössä "sulle-mulle, itse itselleen" -tyyliin suhmuroituja palkintomatkoja.

Kuka maksaa lystin? Yhteistyökumppanit, veronmaksajat (seuratuet jne.), seuramaksuja maksavat junnujen vanhemmat, mahdolliset seuran järjestämien urheilutapahtumien lippujen ostajat jne.. Näin suomalainen urheiluseura- ja järjestötoiminta laajemminkin toimii – tuotahan on tutkittu, että suomalaisessa urheilussa hyvin merkittävä osa palaa erilaisiin epämääräisiin hallinto yms. -kuluihin ja näissä ry-muotoisissa viritelmissä homman läpinäkyvyys on usein hyvin kyseenalaista.

Arvonta varmaan on ollut ihan asiallisesti hoidettu; täysin ulkopuoliset VIP-lippujen ostajat voi hyvinkin olla laskettavissa kahden käden sormin.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tästä provosta (tai oikeastaan kokonaisuudesta) on annettu rikepiste.
Hyvä Allu! Niin se voittaja löytyi, vaikka moni epäili. Ihan loogistahan tuo on, että VIP-lippuja menee suurimmaksi osaksi joukkueen lähelle ja sieltä se voittaja löytyikin. Varmasti hyvä matka tulossa. Keep up the good work. Lets go!
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvä Allu! Niin se voittaja löytyi, vaikka moni epäili. Ihan loogistahan tuo on, että VIP-lippuja menee suurimmaksi osaksi joukkueen lähelle ja sieltä se voittaja löytyikin. Varmasti hyvä matka tulossa. Keep up the good work. Lets go!
Harras toive: älkää tarttuko tähän. Syötti on jo liian ilmiselvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös