Aika moni lienee positiivisesti yllättynyt, jos matka ensi keväänä toteutuu.
Aika moni on todellakin yllättynyt jos matka keväällä toteutuu.
Aika moni lienee positiivisesti yllättynyt, jos matka ensi keväänä toteutuu.
Kertoo hyvinkin olennaisen kyllä myös Kotka Eaglesista. On pokkaa.Miettikää kuinka irvokas tilanne olisi, jos vaikkapa SaiPa tekisi tälläisen tempauksen jossa voit voittaa unelmiesi Nhl-matkan ostamalla VIP-lipun SaiPa-Tappara peliin.
Lopputuloksena "arvonnan" voittaa SaiPan Jarno Koskirannan vaimo joka vielä puhelun aikana, ilmoittaa että tämä menee muuten mun miehelle. Seura vielä kehtaisi julkaista tälläisen arvonnan tuloksen omissa some kanavissaan.
On pokkaa.
Ei tästä puuttunut oikeastaan muuta kuin että arpaonni olisi suosinut jotain Valavuoren lähipiiriin kuuluvaa, ellei jopa Doeria itseään jolloin olisi joutunut itse lähtemään tuolle reissulle.
Luulen, että tuo ”wazzeli” maksaa lopulta oman sekä Valavuoren matkan.
Samalla huomaten keväällä lentokoneessa sen, että NFL kausi onkin jo pelattu. Allu vetää vieressä sikaria ja konjakkia hymy huulilla ja toteaa marraskuussa tulevan kustannukset sinulle takaisin. Jos nyt maksat nämä minun tupakoinnin kustannukset niin arvon sinulle elokuulle NHL-matkan.Luulen, että tuo ”wazzeli” maksaa lopulta oman sekä Valavuoren matkan.
Jep, eikä tuossa mitään kummallista olisikaan. Mutta on se tietyllä tavalla rumaa, kun Kotka Eagles + Valavuori järjestää "arvonnan" ja lopulta Eaglesin oma pelaaja lähtee reissuun.Tosiasiassa nuo jefu hommat on niin pienen porukan hommia että periaatteessa ihan hyvin voinut mennä noin että jonkun pelaajan puoliso ostanut lipun. Mutta tämä on kokonaisuutena niin haiseva paketti ettei tuollaista olisi pitänyt ikinä paketoida.
Jep, eikä tuossa mitään kummallista olisikaan. Mutta on se tietyllä tavalla rumaa, kun Kotka Eagles + Valavuori järjestää "arvonnan" ja lopulta Eaglesin oma pelaaja lähtee reissuun.
Olkoonkin mennyt kaikkien arpajaislakien mukaan, niin kyllä tossa pari hyväuskoista on pistänyt tuohta kehiin.
Maksaakohan Eagles siis Valavuorenkin tuonne reissuun?
Harras toive: älkää tarttuko tähän. Syötti on jo liian ilmiselvä.Hyvä Allu! Niin se voittaja löytyi, vaikka moni epäili. Ihan loogistahan tuo on, että VIP-lippuja menee suurimmaksi osaksi joukkueen lähelle ja sieltä se voittaja löytyikin. Varmasti hyvä matka tulossa. Keep up the good work. Lets go!
Juuri näin…taitaa vaahteraliiga joukkueilla otteluiden katsojamäärät olla keskiarvolla +/-500 tai vähemmän. Suuri yleisö ei ole löytänyt katsomoihin ja siksi laji on pienen piirin harrastus. Kai se Valeksi on puhunut kuin ruuneperi ja saanut Kotkalaiset uskomaan että tästä tulee jotain elämää suurempaaTosiasiassa nuo jefu hommat on niin pienen porukan hommia että periaatteessa ihan hyvin voinut mennä noin että jonkun pelaajan puoliso ostanut lipun. Mutta tämä on kokonaisuutena niin haiseva paketti ettei tuollaista olisi pitänyt ikinä paketoida.
Harras toive: älkää tarttuko tähän. Syötti on jo liian ilmiselvä.
Joo, ei näihin mukaan.Harras toive: älkää tarttuko tähän. Syötti on jo liian ilmiselvä.
Näillä kommenteilla Aleksin fanit häpeilemättä kertovat kuinka helppoa heitä on huijata. Ei ihme kuinka Nigerian prinssit saavat rahaa Suomesta satojatuhansia euroja joka vuosi.Harras toive: älkää tarttuko tähän. Syötti on jo liian ilmiselvä.
Juuri näin! Voi sitä hanhinaamojen kaakatusta taas kun Han tekee ja lunastaa. Aivan A-luokan reissu varmasti tiedossa. Pitaa pahaa muka voisi tapahtua tai mennä pieleen!Hyvä Allu! Niin se voittaja löytyi, vaikka moni epäili. Ihan loogistahan tuo on, että VIP-lippuja menee suurimmaksi osaksi joukkueen lähelle ja sieltä se voittaja löytyikin. Varmasti hyvä matka tulossa. Keep up the good work. Lets go!
Luulen, että tuo ”wazzeli” maksaa lopulta oman sekä Valavuoren matkan.
Näillä kommenteilla Aleksin fanit häpeilemättä kertovat kuinka helppoa heitä on huijata. Ei ihme kuinka Nigerian prinssit saavat rahaa Suomesta satojatuhansia euroja joka vuosi.
Paljon kysymyksiä, mutta ollos huoleton: kaikki selviää marraskuussa.Itse ketjun sankariin, niin miten Allu tämän vielä nyt lainausmerkeissä olevan ”matkan” arpoi? Vedettiinkö lippu hatusta vai miten homma oli hoidettu? Itse jos arpoisin tuollaista matkaa, niin kuvaisin vaikka arvontatapahtuman. Eihän sekään mitään kusetuksen mahdollisuutta poista, mutta tietty läpinäkyvyys ei varmaan näitä Allunkaan arvontoja ainakaan haittaisi. Tosin sankari on valinnut sen tien, että kaikille epäilijöille ja kyselijöille vittuillaa Twitteristä ja se sitten siitä. Kukahan oli arvonnan virallinen valvoja? Valeksi itse?