Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 585 506
  • 13 553

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Allun VIP-liput siis lyhykäisyydessään. Maksa 50€ niin pääset sillä 10€ arvoiseen otteluun normaaleille paikoille jonne jäi ilmeisesti ilmaisliputkin suurelta osin käyttämättä. Pääset loppubileisiin ravintolaan jossa olisi muutenkin järjestetty ottelun jälkipelit, sekä osallistut jonkun kuvitteellisen matkan arvontaan. Eli maksat käytännössä 50€ extraa + kaikki omat juomiset, syömiset, matkatkulut etc. jotta voit olla Valavuori Liven VIP. Kysymys kuuluu, että mikä noista lipuista tekee VIP-lippuja? Ilmaisella lipullahan olisi voinut kuka tahansa toteuttaa täsmälleen tuon saman kaavan.
Unohdit että lipulla sai Eaglesin fanituotteen ja pääsee jatkobileiden VIP-alueelle. Jess.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Allun VIP-liput siis lyhykäisyydessään. Maksa 50€ niin pääset sillä 10€ arvoiseen otteluun normaaleille paikoille jonne jäi ilmeisesti ilmaisliputkin suurelta osin käyttämättä. Pääset loppubileisiin ravintolaan jossa olisi muutenkin järjestetty ottelun jälkipelit, sekä osallistut jonkun kuvitteellisen matkan arvontaan. Eli maksat käytännössä 50€ extraa + kaikki omat juomiset, syömiset, matkatkulut etc. jotta voit olla Valavuori Liven VIP. Kysymys kuuluu, että mikä noista lipuista tekee VIP-lippuja? Ilmaisella lipullahan olisi voinut kuka tahansa toteuttaa täsmälleen tuon saman kaavan.
Me hanhinaamat ei vaan tajuta...se on katsos se lisäarvo josta tuossa maksetaan...jokainen voi sitten itse päättää että mikä se lisäarvo on.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Unohdit että lipulla sai Eaglesin fanituotteen ja pääsee jatkobileiden VIP-alueelle. Jess.
Perhana tosiaan tämä Eaglesin fanituote pääsi unohtumaan. No sittenhän tuo lippu alkaa olemaan jo hintansa väärti. Saakohan fanituotteen lunastettua olemalla suoraan yhteydessä Eaglesiin ja alkoiko loppubileiden VIP-alue heti ravintolan ovelta? Nämä on vain näitä typeriä kysymyksiä joihin ei meillä hanhinaamoilla ole vastauksia.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Kuusi tuntia ja 39 minuuttia tätä päivää jäljellä, en ainakaan vielä löydä voittajaa julkistettuna. Olen katsonut Kotka Eaglesin nettisivut, Facebookin ja Instagramin.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kuusi tuntia ja 39 minuuttia tätä päivää jäljellä, en ainakaan vielä löydä voittajaa julkistettuna. Olen katsonut Kotka Eaglesin nettisivut, Facebookin ja Instagramin.
Kumpi löytyy ekana?
Valavuoren kadonneet pelipaidat vai NFL matkan voittaja?

Jos illalla ei kuulu mitään laitetaan alamaailman leipurit asialle
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kuusi tuntia ja 39 minuuttia tätä päivää jäljellä, en ainakaan vielä löydä voittajaa julkistettuna. Olen katsonut Kotka Eaglesin nettisivut, Facebookin ja Instagramin.
Tästä NFL-matkan voittaneen tiedon odotuksesta voisi IS tehdä seuraa hetki hetkeltä raporttia. Vähän samalla tyylillä kuin mursua seurattiin muutama viikko sitten. Kotkan ravintola The Bankin edessä voisi toimittaja kysellä ihmisiltä, että oletko sinä se NFL-matkan voittaja.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuusi tuntia ja 39 minuuttia tätä päivää jäljellä, en ainakaan vielä löydä voittajaa julkistettuna. Olen katsonut Kotka Eaglesin nettisivut, Facebookin ja Instagramin.

Tässä puheena olevassa tapauksessa julkistus saattaa olla ns. julkistus. Asiasta ilmoitetaankin vain asianosaisille. Koska, miksei, ja henkilötietolaki siihen päälle.
 

PtG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Edmonton, FC Pojat
Näyttäisi muutama minuuttia sitten Kotka Eaglesin IG:n stoorissa ihan oikeasti kerrottu voittaja. Valavuori kertoo siellä puhelimassa voittajalle.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Hyvä Aleksi….
Hetkeäkään en kyllä epäillyt etteikö voittaja löytyisi..
Nyt kun vielä löytyisi pelipaidat
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tota... Siis sinne lähtee nyt joku Kotka Eaglesin pelaaja reissuun vai? Kai mä väärin käsitin? Kai?

Jos näin, niin kukapa sitä ei omaan peliin ostaisi VIP lippua?

Eikä voi olla niin että lippu olisi ollut buukattuna jo aikaa sitten ja lippu olisi esim jo aikaa sitten löytynyt kyseisen arvonnan voittaneen ihmisen spostista. Ei, näin ei voi olla.

Edit. Jotenkin olen ymmärtänyt, että en ole ymmärtänyt mitään. Siis eikö lipun ostaneet osallistunut arvontaan?
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Jos näin, niin kukapa sitä ei omaan peliin ostaisi VIP lippua?

Eikä voi olla niin että lippu olisi ollut buukattuna jo aikaa sitten ja lippu olisi esim jo aikaa sitten löytynyt kyseisen arvonnan voittaneen ihmisen spostista. Ei, näin ei voi olla.

Edit. Jotenkin olen ymmärtänyt, että en ole ymmärtänyt mitään. Siis eikö lipun ostaneet osallistunut arvontaan?
Varmaan hyvää hyvyyttään seuran pelaajat ostavat liput omiin matseihin. *Hymiö*
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se on vaan rahaa ja pikku kusetus on okei niin kauan kuin verorahat menee minne sattuu.

Vai miten se meni.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Onko edes laillista joukkueen jäsenenä osallistua arvontaan, jos näin on tapahtunut?
Kai voidaan laskea viralliseksi voittajaksi hänen puolisonsa. Mutta on toi kyllä aivan saatanan härskiä :D
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Tota... Siis sinne lähtee nyt joku Kotka Eaglesin pelaaja reissuun vai? Kai mä väärin käsitin? Kai?

Valevuori siis soittaa @ilonaevel ja onnittelee. Ja sitten sanotaan, että @wazzeli pääsee Valeksin kanssa reissuun.

Wazzeli = Watka Hyvärinen =

Ihmettelin että miten tää homma menee, mutta siis oikeasti!? Siis pelaajan vaimo/tyttöystävä osallistui arvontaan ja antaa sen sitten joukkueen pelaajalle. Vähän on kusetuksen makua ilmassa :D
 

Liitteet

  • Sieppaa.JPG
    Sieppaa.JPG
    46,4 KB · kertaa luettu: 556

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos arvoista esim. 98 % oli arvontahetkellä Valavuoren hallussa ja loput Eaglesin väellä ja pelaajien läheisillä, niin varmaan vaikea löytää ulkopuolista voittajaa.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ihmettelin että miten tää homma menee, mutta siis oikeasti!? Siis pelaajan vaimo/tyttöystävä osallistui arvontaan ja antaa sen sitten joukkueen pelaajalle. Vähän on kusetuksen makua ilmassa :D
Jep, juurikin näin. Aluksi kuvittelin, että ok, joku suht nimetön randomi löydetty. Kunnes tajusin kokeilla tuota naisen profiilia ja sieltähän kaikki näkyy koko kansalle ilman mitään piilottelua :D
 

teppana

Jäsen
Eiköhän tuo ole voinut mennä ihan kaikkien sääntöjen mukaan. Aika normaalia, että pelaajien läheisiä oli ostanut noita VIP lippuja.

Sitä en ymmärrä, miksi Eagles maksaa tuollaisen matkan. Menee tappiolle ja reippaasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös