Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 601 803
  • 13 596

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Instagram storyssa aikamoista uhriutumista ja ulinaa. Kommarit ja vassarit taas pilaa kaiken.

Hauskasti vielä myöntää noissa että kyllä osa "lahjoitusrahoista" oli tarkoitus pistää suoraan omaan taskuun. Jotenkin taas meinaa tuon häpeilemättömän törkeyden kanssa nousta kierrokset nollasta sataan.
 

Blackhawker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Oulun Kärpät
Uskomaton kaveri. "Kun muut menestyy ja painaa pitkää päivää"

Velkavuori ei ole eläissään painanut pitkää päivää kun ei sillä ole osaamistakaan mihinkään. Pelkkiä affilinkkejä, mummorullia ja muita puljauksia. Ei yhtäkään päivää oikeaa työtä, jolla olisi jollekin luotu hyvinvointia tai edes jotain todellista vastinetta.

Minusta taloudellinen menestyminen on sitä, että on onnistunut luomaan aitoa arvoa jollekin, joka on siitä vastineeksi täydessä tietoisuuden tilassa mukavan tukun rahaa maksanut. Valeksi on 40v ukkeli, joka osaa pelkästään kusettamisen. Siinäkin alkaa olemaan jo aika paska, kun ihmiset tajuaa mikä Han on miehiään.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
:DDD kyllä herra Menestyjä antoi taas päivän parhaat naurut uhriutumisellaan. Kommareissa taas vika ja lopulta järjestelmässä. Ei ristus mikä pelle :D

Hyvin koitetaan aina tällä uhriutumisella lakaista oma viilunki maton alle piiloon, vaikka kaikki tietää mitä yritetään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä ainakin olisin todella iloinen ja ottaisin suurena kohteliaisuutena, jos Valavuori kutsuisi minua kommariksi. Tuolloin hän myöntäisi minun olevan täydellinen vastakohtansa. Edustaisin kaikkea päinvastaista kuin hän.

Joo, sovitaan ilman Valavuoren armahdustakin, että olen kommari. Suosittelen tätä Aleksin maailman kommariutta erittäin lämpimästi.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit




Velaksi alkaa olla jo kierroksilla, antaa kitkerää palautetta kommareille ja vassareille, jotka pahasti hiekottavat Velaksin pyyteetöntä varainkerjuuta junioriurheilulle.

Missään nimessähän kyse ei ole siitä, että Han on patologinen huijari, joka ei rahaan liittyen edes pysty tekemään mitään rehellistä, vaikka yrittäisi, ja joka yritti tässä tapauksessa junioriurheilun varainkeruun varjolla kusetella itselleen pätäkkää. Vituttaahan se, kun sellainen suhmurointi torpataan.
 

Nick Neim

Jäsen
On kyllä kova suoritus Allulta. En edes torspoon istuvana hanhinaamana olisi ennen tätä tapausta uskonut, että Velaksi käyttäisi omaa poikaansa noihin epämääräisiin kusetuksiin, mutta senkin riman vielä näemmä onnistui alittamaan. Vittu mitkä pohjat, eikä edes tajua hävetä.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura




Velaksi alkaa olla jo kierroksilla, antaa kitkerää palautetta kommareille ja vassareille, jotka pahasti hiekottavat Velaksin pyyteetöntä varainkerjuuta junioriurheilulle.

Missään nimessähän kyse ei ole siitä, että Han on patologinen huijari, joka ei rahaan liittyen edes pysty tekemään mitään rehellistä, vaikka yrittäisi, ja joka yritti tässä tapauksessa junioriurheilun varainkeruun varjolla kusetella itselleen pätäkkää. Vituttaahan se, kun sellainen suhmurointi torpataan.

Härregud. En Velaksin "instaa" ole seurannut, kuten en muutakaan somea yleensä. Twitter-tilinkin perustin aikanaan ainoastaan että pystyi kerran vittuilemaan Sihvoselle/Rantaselle, mutta nyt tuli ihan hyvään käyttöön.

Onko tuo oikeasti noin harhainen tapaus? Sanoisin normaalisti että sääliksi käy, mutta tässä tapauksessa... yrittää kusettaa rahaa oman poikansa nimissä, ei tuollaista voi hyväksyä vaikka olisi mikä mania päällä. Hyi helvetti.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Velaksi kirjoitti: Siinä luki "iske minulle viestiä". Tavoitan satojatuhansia, pystyn auttamaan enemmän kuin moni muu. Sinä siis suomennat niin, että minä ottaisin lasten rahat? Ootte te osa kyllä pimeetä porukkaa, ei ihme ettei menestystä oikein tule ja käsi on koko ajan muiden taskuilla.

Kertokaa nyt tälle yksinkertaiselle tyhmälle kaakattavalle kommarille (minulle) että miten se että Velkavuori tavoittaa satojatuhansia kuviteltuja tai oikeita henkilöitä jeesaa mitenkään siinä jos vaikka minä haluaisin sponssata junnuja?

Mikä on se lisäarvo jonka junnut tai minä saisimme sillä että rahat kiertäisi hänen kauttaan tai vaikka ei kiertäisi niin miksi mun pitäisi iskeä hänelle viestiä?

Minäkin olen omien lasten urheilujoukkueille hommannut muutaman sponssin ja kyllä ne fyrkat on aina menneet suoraan joukkueen/seuran tilille eikä siinä ole mitään välikäsiä tarvittu tai isketty kolmannelle osapuolelle viestiä. Olenko siis tehnyt hommat väärin kun en ole käyttänyt tuollaisia konsultteja?

Oksettava setämies, eiku junnuhan toi on jos muhun vertaa.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Kertokaa nyt tälle yksinkertaiselle tyhmälle kaakattavalle kommarille (minulle) että miten se että Velkavuori tavoittaa satojatuhansia kuviteltuja tai oikeita henkilöitä jeesaa mitenkään siinä jos vaikka minä haluaisin sponssata junnuja?

Mikä on se lisäarvo jonka junnut tai minä saisimme sillä että rahat kiertäisi hänen kauttaan tai vaikka ei kiertäisi niin miksi mun pitäisi iskeä hänelle viestiä?

Minäkin olen omien lasten urheilujoukkueille hommannut muutaman sponssin ja kyllä ne fyrkat on aina menneet suoraan joukkueen/seuran tilille eikä siinä ole mitään välikäsiä tarvittu tai isketty kolmannelle osapuolelle viestiä. Olenko siis tehnyt hommat väärin kun en ole käyttänyt tuollaisia konsultteja?

Oksettava setämies, eiku junnuhan toi on jos muhun vertaa.
Eihän kukaan esimerkiksi tällä palstalla olisi edes kuullut Tepsin junnujen varainkeruusta ilman Valeksin twiittailua.

Kuka tietää, vaikka olisi löytänytkin jonkun yrityksen sponssiksi. Epämääräiseksi suhmuroinniksihan se taas meni, mutta sinällään pointti tuossa oli takana, kunhan olisi itse Valavuori Liveineen tajunnut olla ryhtymättä välikädeksi mainostaen vain Tepeksen alkuperäistä julkaisua.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Eihän kukaan esimerkiksi tällä palstalla olisi edes kuullut Tepsin junnujen varainkeruusta ilman Valeksin twiittailua.

Kuka tietää, vaikka olisi löytänytkin jonkun yrityksen sponssiksi. Epämääräiseksi suhmuroinniksihan se taas meni, mutta sinällään pointti tuossa oli takana, kunhan olisi itse Valavuori Liveineen tajunnut olla ryhtymättä välikädeksi mainostaen vain Tepeksen alkuperäistä julkaisua.
No mutta tässähän tämä! Olisi tehnyt julkaisun että "TPS-junnut haluaa mennä pelaamaan palloa isojen seurojen kanssa, jos haluat tukea projektia niin mene osoitteeseen X". Mutta kun ei. Oma ala-ikäinen lapsi pitää saada vedettyä mukaan (vanhempana ei tulisi mieleenkään) ja sitten että on olemassa vain pari "sponssitieriä" mitkä menee suoraan Valeksin kautta. Ihan aiheesta saa paskaa niskaan.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän kukaan esimerkiksi tällä palstalla olisi edes kuullut Tepsin junnujen varainkeruusta ilman Valeksin twiittailua.

Kuka tietää, vaikka olisi löytänytkin jonkun yrityksen sponssiksi. Epämääräiseksi suhmuroinniksihan se taas meni, mutta sinällään pointti tuossa oli takana, kunhan olisi itse Valavuori Liveineen tajunnut olla ryhtymättä välikädeksi mainostaen vain Tepeksen alkuperäistä julkaisua.

Niin sitä mä just meinasin, miten vaikeaa se olisi ollut mainostaa tuota hommaa ihan vaan jakamalla alkuperäistä julkaisua ja kehottaa ottamaan yhteyttä suoraan tepsiin? Mutta kun ei niin ei, kaveri vääntää mainoksen uusiksi oman lapsensa kuvalla ja käskee iskemään viestiä. Se on sitä pakonomaista itsensä esiin nostamista. Sitten kun porukka kyseenalaistaa äijän toimintaa niin alkaa toi harhainen kommareista puhuminen.

Meistä on moneen junaan ja osa jää laiturille.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Niin sitä mä just meinasin, miten vaikeaa se olisi ollut mainostaa tuota hommaa ihan vaan jakamalla alkuperäistä julkaisua ja kehottaa ottamaan yhteyttä suoraan tepsiin? Mutta kun ei niin ei, kaveri vääntää mainoksen uusiksi oman lapsensa kuvalla ja käskee iskemään viestiä. Se on sitä pakonomaista itsensä esiin nostamista. Sitten kun porukka kyseenalaistaa äijän toimintaa niin alkaa toi harhainen kommareista puhuminen.

Meistä on moneen junaan ja osa jää laiturille.
Aleksin maailmassa ilmasta mainosta ei taida ollakkaan. Omaan taskuun pitää kanssa kilahtaa, kunhan verottaja ei vie välistä mitään.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Häkellyttävän paljon Valavuori pystyy säätämään noita juttujaan, vaikka hänellä on ilmeisesti liiketoimintakielto. Tekeekö hän bisnestä EU:n ulkopuolella vai miten tuo oikein onnistuu?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Yabada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves




Velaksi alkaa olla jo kierroksilla, antaa kitkerää palautetta kommareille ja vassareille, jotka pahasti hiekottavat Velaksin pyyteetöntä varainkerjuuta junioriurheilulle.

Missään nimessähän kyse ei ole siitä, että Han on patologinen huijari, joka ei rahaan liittyen edes pysty tekemään mitään rehellistä, vaikka yrittäisi, ja joka yritti tässä tapauksessa junioriurheilun varainkeruun varjolla kusetella itselleen pätäkkää. Vituttaahan se, kun sellainen suhmurointi torpataan.

Harvoin tulee itselle väkivaltainen olo, mutta nämä videot katsottua, kun samalla myötähäpeämittari meni rikki, tuli tunne, että jotenkin tätä helppoheikkiä pitäisi palautella maanpinnalle. Toivottavasti Valeksilla (tuolla patologisella valehtelijalla ja verorikollisella kenellä on/oli vähintään epäsuora vaikutus peliongelmaisten lisääntymiseen suomalaisten nuorten keskuudessa, sekä lähti itse aiheuttamiaan ongelmiaan ja rikoksiaan pakoon toiseen maahan) on seuraavat vaikka kymmenen vuotta mahdollisimman karuja, ankeita ja surullisia. Nöyryyttä ei löydy yhtään, vaikka jotenkin uskon jonkinlaista idioottimaista performanssia vetävänkin.

Oppisi edes katsomaan suoraan siihen kameraan, kun kuvaa näitä typeriä videoitaan. Se taitaa kuitenkin olla tälle idiootille liian vaikeaa, kun tietää itsekin millaista paskapuhetta on pitämässä.

Luulin kyllä ymmärtävänsä lapset/lapsensa jättää rauhaan, että edes sen verran päässä on vielä aivosoluja jäljellä. Yliarvioin Valeksin kyllä näköjään pahasti tässäkin. Ei taida olla mitään rajaa, mitä ValeksiVelaksi ei pysty alittamaan.
 

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Tää Valevuori on kyllä erittäin harvoja ihmisiä jotka sylettää oikiasti. Jonku verran seuraan somea, ja täälläkin pyörin ja aika erittäin harvassa on ne jotka oikiasti laittaa v***taan. Tää kaveri on sellanen.

Meillä on valitettavasti tämän kanssa vielä sen verran samaa että ollaan about samanikäisiä, itsellä on myös samanikäisiä lapsia, ja olen myös tuomittu talousrikoksista. Olen tehnyt konkurssin, ja saanut siinä nuo 3 mitkä siinä helpolla tulee kun veroja jää maksamatta, eli kirjanpitorikos, velallisen epärehellisyys ja veropetos. Alkoholisminkin sain vielä viimeistään siinä vaiheessa.

Löin ite "hanskat tiskiin", ja ilmotin että ei tästä nousta. Onneksi mulla ei jäänyt kuin reilut 30k verovelkaa kaiken jälkeen, kun kaikki oli viety. Se kaikki häpeä, itseinho ja pettymys ja mitä se nyt olikaan oli niin pahaa että pitkään aikaan en halunnut edes kauppaan mennä kun sielä saattoi tulla vastaan joku vanha työntekijä. Jälkikäteen ajateltuna se oli ihan turhaa, kun ne ihmiset on tsempannut siitä huolimatta mutta siinä tilanteessa se tuntui että oli oman perheen lisäksi pettänyt kaikkien työntekijöittenkin perheet. Sieltä on saanut kaivaa ittiä pieninä paloina takas, helevetin pieninä, enkä oo saanut vieläkään kaivettua läheskään kaikkia "paloja" takas, ja tämä yks viittii näillä jollain tavalla leuhkia.

Aika rauhallisena ihmisenä ittiä pijän, mutta jos tuo tulis mulle naamatusten selittään noita sen videoilla olevaa paskaa niin pakko ois lähtiä pois ja nopiaa. Vassarit, kommarit ja pihatontut joita muitten menestyminen haittaa, kun täälä painetaan pitkää päivää ja menestytään. Mää mieluummin käyn vaikka sielä töissä, maksan verovelkaa, ja kuskaan lapsia harrastuksiin ja myyn niitä keksipaketteja millä kerätään rahaa joukkueella, vaikka se ärsyttää joka kerta kun niitä pitää alkaa myydä. Onneksi en oo "menestynyt" noin pitkälle. En ymmärrä yhtään miten tuo kehtaa, tosin se lienee sillä tarkotuskin että ihmisillä menee tunteisiin. Parempi kun ei tästäkään sankarista lue ennään mittään.

Häkellyttävän paljon Valavuori pystyy säätämään noita juttujaan, vaikka hänellä on ilmeisesti liiketoimintakielto. Tekeekö hän bisnestä EU:n ulkopuolella vai miten tuo oikein onnistuu?

Mulla on itellä tuo liiketoimintakielto myös, vissiin vielä vuosi jälellä. Yritin tuota kysyä että millon loppuu, niin ei ne edes tiennyt. Ei tuota varmaan valvota mitenkään. Linkki Ylen juttuun. Jos kolmasosa tuomituista on julkisestikkin edelleen johtotehtävissä, niin eihän tuolla ole mitään merkitystä. Nopeasti googlettamalla en löytänyt yhtään tuomiota liiketoimintakiellon rikkomisesta. Taitaa olla että jos teet tuona aikana uusia, tuomiolle menneitä rikoksia, tuolla vois olla jotain väliä.

Edit; Enhän mää ees ite lukenut tuota juttua kokonaan, joten tuossahan niistä ois lukenutkin. Eli päätoimisesti ei valvo kukkaan, paikallinen poliisi muun työn ohessa. "-Lähtökohta on että suurin osa noudattaa sitä." 30-40 ihmistä tuomitaankin näköjään vuosittain, vaikka niitä en löytänyt yhtään, saa sakkoja tai pahimmassa tapauksessa jopa vankeutta!
 
Viimeksi muokattu:

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulen, että valtakunnan patamustimmat porvarikapitalistitkin toivovat, että olisi vältetty ne Valavuoren menestyskaudet... jotta olisi vältetty se meille kaikille muille jaettavaksi tullut hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös