Mut jos tätäkin maata ei kommarit hallitsisi, niin noista ois saanu verovähennyksiä.Hauskasti vielä myöntää noissa että kyllä osa "lahjoitusrahoista" oli tarkoitus pistää suoraan omaan taskuun.
Mut jos tätäkin maata ei kommarit hallitsisi, niin noista ois saanu verovähennyksiä.Hauskasti vielä myöntää noissa että kyllä osa "lahjoitusrahoista" oli tarkoitus pistää suoraan omaan taskuun.
Kommarit mennyt taas ulisemaan…
Velaksi alkaa olla jo kierroksilla, antaa kitkerää palautetta kommareille ja vassareille, jotka pahasti hiekottavat Velaksin pyyteetöntä varainkerjuuta junioriurheilulle.
Missään nimessähän kyse ei ole siitä, että Han on patologinen huijari, joka ei rahaan liittyen edes pysty tekemään mitään rehellistä, vaikka yrittäisi, ja joka yritti tässä tapauksessa junioriurheilun varainkeruun varjolla kusetella itselleen pätäkkää. Vituttaahan se, kun sellainen suhmurointi torpataan.
Velaksi kirjoitti: Siinä luki "iske minulle viestiä". Tavoitan satojatuhansia, pystyn auttamaan enemmän kuin moni muu. Sinä siis suomennat niin, että minä ottaisin lasten rahat? Ootte te osa kyllä pimeetä porukkaa, ei ihme ettei menestystä oikein tule ja käsi on koko ajan muiden taskuilla.
Eihän kukaan esimerkiksi tällä palstalla olisi edes kuullut Tepsin junnujen varainkeruusta ilman Valeksin twiittailua.Kertokaa nyt tälle yksinkertaiselle tyhmälle kaakattavalle kommarille (minulle) että miten se että Velkavuori tavoittaa satojatuhansia kuviteltuja tai oikeita henkilöitä jeesaa mitenkään siinä jos vaikka minä haluaisin sponssata junnuja?
Mikä on se lisäarvo jonka junnut tai minä saisimme sillä että rahat kiertäisi hänen kauttaan tai vaikka ei kiertäisi niin miksi mun pitäisi iskeä hänelle viestiä?
Minäkin olen omien lasten urheilujoukkueille hommannut muutaman sponssin ja kyllä ne fyrkat on aina menneet suoraan joukkueen/seuran tilille eikä siinä ole mitään välikäsiä tarvittu tai isketty kolmannelle osapuolelle viestiä. Olenko siis tehnyt hommat väärin kun en ole käyttänyt tuollaisia konsultteja?
Oksettava setämies, eiku junnuhan toi on jos muhun vertaa.
No mutta tässähän tämä! Olisi tehnyt julkaisun että "TPS-junnut haluaa mennä pelaamaan palloa isojen seurojen kanssa, jos haluat tukea projektia niin mene osoitteeseen X". Mutta kun ei. Oma ala-ikäinen lapsi pitää saada vedettyä mukaan (vanhempana ei tulisi mieleenkään) ja sitten että on olemassa vain pari "sponssitieriä" mitkä menee suoraan Valeksin kautta. Ihan aiheesta saa paskaa niskaan.Eihän kukaan esimerkiksi tällä palstalla olisi edes kuullut Tepsin junnujen varainkeruusta ilman Valeksin twiittailua.
Kuka tietää, vaikka olisi löytänytkin jonkun yrityksen sponssiksi. Epämääräiseksi suhmuroinniksihan se taas meni, mutta sinällään pointti tuossa oli takana, kunhan olisi itse Valavuori Liveineen tajunnut olla ryhtymättä välikädeksi mainostaen vain Tepeksen alkuperäistä julkaisua.
Eihän kukaan esimerkiksi tällä palstalla olisi edes kuullut Tepsin junnujen varainkeruusta ilman Valeksin twiittailua.
Kuka tietää, vaikka olisi löytänytkin jonkun yrityksen sponssiksi. Epämääräiseksi suhmuroinniksihan se taas meni, mutta sinällään pointti tuossa oli takana, kunhan olisi itse Valavuori Liveineen tajunnut olla ryhtymättä välikädeksi mainostaen vain Tepeksen alkuperäistä julkaisua.
Aleksin maailmassa ilmasta mainosta ei taida ollakkaan. Omaan taskuun pitää kanssa kilahtaa, kunhan verottaja ei vie välistä mitään.Niin sitä mä just meinasin, miten vaikeaa se olisi ollut mainostaa tuota hommaa ihan vaan jakamalla alkuperäistä julkaisua ja kehottaa ottamaan yhteyttä suoraan tepsiin? Mutta kun ei niin ei, kaveri vääntää mainoksen uusiksi oman lapsensa kuvalla ja käskee iskemään viestiä. Se on sitä pakonomaista itsensä esiin nostamista. Sitten kun porukka kyseenalaistaa äijän toimintaa niin alkaa toi harhainen kommareista puhuminen.
Meistä on moneen junaan ja osa jää laiturille.
Velaksi alkaa olla jo kierroksilla, antaa kitkerää palautetta kommareille ja vassareille, jotka pahasti hiekottavat Velaksin pyyteetöntä varainkerjuuta junioriurheilulle.
Missään nimessähän kyse ei ole siitä, että Han on patologinen huijari, joka ei rahaan liittyen edes pysty tekemään mitään rehellistä, vaikka yrittäisi, ja joka yritti tässä tapauksessa junioriurheilun varainkeruun varjolla kusetella itselleen pätäkkää. Vituttaahan se, kun sellainen suhmurointi torpataan.
Häkellyttävän paljon Valavuori pystyy säätämään noita juttujaan, vaikka hänellä on ilmeisesti liiketoimintakielto. Tekeekö hän bisnestä EU:n ulkopuolella vai miten tuo oikein onnistuu?
Sitäkös se "mummorulla" meinasikin? Olisi ainakin 100 kertaa laillisempaa touhua sekin kuin tuo Doerin nykymeno.Mitähän seuraavaksi? Alkaa ryöstämään mummoilta käsilaukkuja?
En tahdo uskoa, että velkavuorikaan voisi olla noin tyhmä ja epätoivoinen? Puhutaan kuitenkin oikeasti lapsille menevistä rahoista. (Vaikkakin pakko sanoa, että en oikein ymmärrä tuollaisen summan keräämistä vain sen takia, että 14 junnua pääsee jonnekkin Espanjaan pelaamaan vs. 15 K€ vaikka nappulakenkiä, valmentajia ja palloja vähävaraisille lapsille. Mutta...)Todennäköisesti Allu olisi halunnut rahojen kulkevan hänen kauttaan jotta olisi voinut lyödä niillä vetoja. Pahasti peliongelmaisena tietenkin kuvitteli voittavansa, pitävänsä voitot ja antavansa alkuperäiset rahat sitten sinne minne ne kuuluikin. Taas jos ja kun olisi hävinnyt ne rahat niin Valeksi olisi kehittänyt jonkun itkuvirren ja ryöstötarinan piilottaakseen sen, että hän oikeasti kusetti nämä lasten sponssirahat ruokkiakseen omaa peliongelmaa. On kyllä todella häikäilemätön ukko. Alkaa Allulla olemaan rima aika alhaalla näiden kusetuksien kanssa. Mitähän seuraavaksi? Alkaa ryöstämään mummoilta käsilaukkuja?
Onneksi meidän tai kenenkään muunkaan ei tarvitse miettiä mitä olisi tapahtunut jos homma olisi mennyt doerin toivomalla tavalla.En tahdo uskoa, että velkavuorikaan voisi olla noin tyhmä ja epätoivoinen? Puhutaan kuitenkin oikeasti lapsille menevistä rahoista. (Vaikkakin pakko sanoa, että en oikein ymmärrä tuollaisen summan keräämistä vain sen takia, että 14 junnua pääsee jonnekkin Espanjaan pelaamaan vs. 15 K€ vaikka nappulakenkiä, valmentajia ja palloja vähävaraisille lapsille. Mutta...)
Itse jotenkin epäilen, että "lievimmässä" tapauksessa, velaksi olisi vain ottanut tiedot ylös, sovittu tuosta somenäkyvyydestä yms. ja sitten sanonut, että laita rahat tuonne TPS tilille. Sitten toinen vaihtoehto on tosiaan tää, että olisi kerännyt rahaa tuonne ultijatum/lucratum/mummorulla/bulvaanin tilille ja maksanut koko summa sieltä tuolle TPS:lle rahaa ns. Valavuori liven nimissä. Olisi päässyt taas hehkuttamaan miten kova juniorijalkapallon tukija onkaan.
Toivotaan samalla myös sitä, ettei tuo Valeksin doerointi vahingoittanut pojan asemaa joukkueessa tai joukkuekavereiden silmissä => se ei vaadi kuin pari / kolme kotia, joissa on vanhemmat ääneen taivastelleet (ihan ansaitusti) Valeksin touhuja ("mitä helewettiä tuo idiootti oikein touhuaa???"), ja siitä alkaa supina pukukopissa ja kysely tyyliin "mitä se sun faija oikein touhuaa / mitä se siellä Espanjassa tekee" jne...Onneksi meidän tai kenenkään muunkaan ei tarvitse miettiä mitä olisi tapahtunut jos homma olisi mennyt doerin toivomalla tavalla.
Onnea joukkueelle varainhankintaan ja turnaukseen, toivottavasti tämä episodi ei aiheuttanut projektille hankaluuksia.
En minäkään haluaisi tuollaiseen uskoa, mutta kun kyseessä on Valavuoren Allu niin kaikki on mahdollista. Miksi Allu halusi rahan kiertävän itsensä kautta? No tietenkin siksi, että voisi vetää siitä välistä ja eikös Han ole sen ainakin epäsuorasti jopa myöntänyt.En tahdo uskoa, että velkavuorikaan voisi olla noin tyhmä ja epätoivoinen? Puhutaan kuitenkin oikeasti lapsille menevistä rahoista. (Vaikkakin pakko sanoa, että en oikein ymmärrä tuollaisen summan keräämistä vain sen takia, että 14 junnua pääsee jonnekkin Espanjaan pelaamaan vs. 15 K€ vaikka nappulakenkiä, valmentajia ja palloja vähävaraisille lapsille. Mutta...)
Itse jotenkin epäilen, että "lievimmässä" tapauksessa, velaksi olisi vain ottanut tiedot ylös, sovittu tuosta somenäkyvyydestä yms. ja sitten sanonut, että laita rahat tuonne TPS tilille. Sitten toinen vaihtoehto on tosiaan tää, että olisi kerännyt rahaa tuonne ultijatum/lucratum/mummorulla/bulvaanin tilille ja maksanut koko summa sieltä tuolle TPS:lle rahaa ns. Valavuori liven nimissä. Olisi päässyt taas hehkuttamaan miten kova juniorijalkapallon tukija onkaan.