Tää Valevuori on kyllä erittäin harvoja ihmisiä jotka sylettää oikiasti. Jonku verran seuraan somea, ja täälläkin pyörin ja aika erittäin harvassa on ne jotka oikiasti laittaa v***taan. Tää kaveri on sellanen.
Meillä on valitettavasti tämän kanssa vielä sen verran samaa että ollaan about samanikäisiä, itsellä on myös samanikäisiä lapsia, ja olen myös tuomittu talousrikoksista. Olen tehnyt konkurssin, ja saanut siinä nuo 3 mitkä siinä helpolla tulee kun veroja jää maksamatta, eli kirjanpitorikos, velallisen epärehellisyys ja veropetos. Alkoholisminkin sain vielä viimeistään siinä vaiheessa.
Löin ite "hanskat tiskiin", ja ilmotin että ei tästä nousta. Onneksi mulla ei jäänyt kuin reilut 30k verovelkaa kaiken jälkeen, kun kaikki oli viety. Se kaikki häpeä, itseinho ja pettymys ja mitä se nyt olikaan oli niin pahaa että pitkään aikaan en halunnut edes kauppaan mennä kun sielä saattoi tulla vastaan joku vanha työntekijä. Jälkikäteen ajateltuna se oli ihan turhaa, kun ne ihmiset on tsempannut siitä huolimatta mutta siinä tilanteessa se tuntui että oli oman perheen lisäksi pettänyt kaikkien työntekijöittenkin perheet. Sieltä on saanut kaivaa ittiä pieninä paloina takas, helevetin pieninä, enkä oo saanut vieläkään kaivettua läheskään kaikkia "paloja" takas, ja tämä yks viittii näillä jollain tavalla leuhkia.
Aika rauhallisena ihmisenä ittiä pijän, mutta jos tuo tulis mulle naamatusten selittään noita sen videoilla olevaa paskaa niin pakko ois lähtiä pois ja nopiaa. Vassarit, kommarit ja pihatontut joita muitten menestyminen haittaa, kun täälä painetaan pitkää päivää ja menestytään. Mää mieluummin käyn vaikka sielä töissä, maksan verovelkaa, ja kuskaan lapsia harrastuksiin ja myyn niitä keksipaketteja millä kerätään rahaa joukkueella, vaikka se ärsyttää joka kerta kun niitä pitää alkaa myydä. Onneksi en oo "menestynyt" noin pitkälle. En ymmärrä yhtään miten tuo kehtaa, tosin se lienee sillä tarkotuskin että ihmisillä menee tunteisiin. Parempi kun ei tästäkään sankarista lue ennään mittään.
Häkellyttävän paljon Valavuori pystyy säätämään noita juttujaan, vaikka hänellä on ilmeisesti liiketoimintakielto. Tekeekö hän bisnestä EU:n ulkopuolella vai miten tuo oikein onnistuu?
Mulla on itellä tuo liiketoimintakielto myös, vissiin vielä vuosi jälellä. Yritin tuota kysyä että millon loppuu, niin ei ne edes tiennyt. Ei tuota varmaan valvota mitenkään. Linkki
Ylen juttuun. Jos kolmasosa tuomituista on julkisestikkin edelleen johtotehtävissä, niin eihän tuolla ole mitään merkitystä. Nopeasti googlettamalla en löytänyt yhtään tuomiota liiketoimintakiellon rikkomisesta. Taitaa olla että jos teet tuona aikana uusia, tuomiolle menneitä rikoksia, tuolla vois olla jotain väliä.
Edit; Enhän mää ees ite lukenut tuota juttua kokonaan, joten tuossahan niistä ois lukenutkin. Eli päätoimisesti ei valvo kukkaan, paikallinen poliisi muun työn ohessa. "-Lähtökohta on että suurin osa noudattaa sitä." 30-40 ihmistä tuomitaankin näköjään vuosittain, vaikka niitä en löytänyt yhtään, saa sakkoja tai pahimmassa tapauksessa jopa vankeutta!