Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 606 887
  • 13 596

Rektor

Jäsen
"Monen ymmärrys verojen maksamisesta, mitä kaikkea siihen liittyy, se on aika vaillinainen. Paljonko vaikka ne yritykset, mihin mä oon hankkinu rahaa ja omatkin yritykseni, paljonko ne on sitten maksaneet veroja, alveja ja pölvejä ja hölvejä, ne on aika isoja summia". Joka tapauksessa miljoonia on maksanut ja tämä juurikin miehen itsensä suusta äsken.

Nyt täytyy sanoa, että aivan totaalista kuraa tämä show tältä illalta. Valmistelematonta höpöhöpöä, jota muutamat nuoleskelijat komppaa chatissa.

Mutta mikä tärkeintä, kannattaa tilata kanava. Isoja juttuja tulossa.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Monen ymmärrys verojen maksamisesta, mitä kaikkea siihen liittyy, se on aika vaillinainen. Paljonko vaikka ne yritykset, mihin mä oon hankkinu rahaa ja omatkin yritykseni, paljonko ne on sitten maksaneet veroja, alveja ja pölvejä ja hölvejä, ne on aika isoja summia".
Tsiisus mitä skeidaa, vaikka kuinka olisit tilittänyt vero€uroja yrityksiesi kautta niin silti ne tuloverot pitää saatana maksaa.

Mun vastuulla olevat asiat toivat työnantajalleni viime vuonna laskutusta noin 20M€ eli voinko jättää omat tuloverot maksamatta? Missä se raja menee?
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
"Monen ymmärrys verojen maksamisesta, mitä kaikkea siihen liittyy, se on aika vaillinainen. Paljonko vaikka ne yritykset, mihin mä oon hankkinu rahaa ja omatkin yritykseni, paljonko ne on sitten maksaneet veroja, alveja ja pölvejä ja hölvejä, ne on aika isoja summia". Joka tapauksessa miljoonia on maksanut ja tämä juurikin miehen itsensä suusta äsken.

Nyt täytyy sanoa, että aivan totaalista kuraa tämä show tältä illalta. Valmistelematonta höpöhöpöä, jota muutamat nuoleskelijat komppaa chatissa.

Mutta mikä tärkeintä, kannattaa tilata kanava. Isoja juttuja tulossa.
Nyt on taas kovaa Doer-tekstiä. Törkeistä veropetoksista tuomittu koijari kertoo kuinka muut eivät ymmärrä verojen maksamisesta. Ja eikös Velaksin itsensä pitänyt olla huono niissä pikkuasioissa verojen maksuun liittyen. Patologinen selittelijä ja paskanjauhaja se jatkaa solkotuksiaan.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Sponsorina toki hieman ärsyttäisi, kun yhtäkkiä urheilukausien alkaessa mies pitää pitkää lomaa.

Ärsytys saattaa olla lievä sanavalinta, kun muistaa, että osa Valahiihdon tuottamista ja siihen sijoitetuista rahoista oli Aleksin mukaan sponsseja, joilla ostettiin viikottaista näkyvyyttä livessä.
Hiihto oli mitä oli, näkyvyys viikoittain on tällä hetkellä mitä on...
 

444

Jäsen
Tsiisus mitä skeidaa, vaikka kuinka olisit tilittänyt vero€uroja yrityksiesi kautta niin silti ne tuloverot pitää saatana maksaa.

Mun vastuulla olevat asiat toivat työnantajalleni viime vuonna laskutusta noin 20M€ eli voinko jättää omat tuloverot maksamatta? Missä se raja menee?
Mun vastuulla olevat asiat maksoivat konsernille viime vuonna n. 10M€. Pitääkö mun maksaa nyt verot niidenkin firmojen puolesta? Voi perse.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Mun vastuulla olevat asiat maksoivat konsernille viime vuonna n. 10M€. Pitääkö mun maksaa nyt verot niidenkin firmojen puolesta? Voi perse.
Kyllä se niin menee, alahan kaivamaan kuvetta. Niiden miden firmojen hanut pössyttelee sikaria Miami Vice -paita päällä ja nauraa sulle päin naamaa, että onpa tyhmä jätkä kun ei ymmärrä verojen maksamisesta yhtään mitään.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun vastuulla olevat asiat maksoivat konsernille viime vuonna n. 10M€. Pitääkö mun maksaa nyt verot niidenkin firmojen puolesta? Voi perse.
Ei tarvitse jos vaan sanoo olevansa huono tuollaisissa pikkujutuissa.

Suosittelen että järjestät triplanelkku mäkiautokisan jolla saat sitten pöydän puhtaaksi.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei tarvitse jos vaan sanoo olevansa huono tuollaisissa pikkujutuissa.

Suosittelen että järjestät triplanelkku mäkiautokisan jolla saat sitten pöydän puhtaaksi.
Miljoona kilometriä mäkiautolla ylämäkeen 2 viikon aikana. Hinta 10e/m ja seuranta tapahtuu twiiteillä jälkikäteen. Jakson aikana tullaan näkemään kaikki maamme ammattilaiset mäkiautoilijat ajamassa mukana. Elämän kovin puristus jolla saadaan pöytä puhtaaksi.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
"Monen ymmärrys verojen maksamisesta, mitä kaikkea siihen liittyy, se on aika vaillinainen. Paljonko vaikka ne yritykset, mihin mä oon hankkinu rahaa ja omatkin yritykseni, paljonko ne on sitten maksaneet veroja, alveja ja pölvejä ja hölvejä, ne on aika isoja summia".

...eli kun hakee Mäkkäristä mukillisen Cokista, tulee tukeneeksi kahden miljardiluokan yhtiön bisneksiä, jotka edesauttavat satojen tuhansien ihmisten työllistymistä, jotka taas maksavat massiiviset summat veroja. Tämäkö on Velkavuoren ymmärrys verojen maksamisesta?
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Aikanaan Kiss Fm:n juontajana toiminut Timpe Salonenhan perseili Suomessa siihen malliin, että katsoi lopulta parhaaksi karistaa kotimaan pölyt kannoilta ja poistua Espanjan aurinkorannikolle. Käsittääkseni jotain radio-ohjelmaa siellä joskus teki, en tiedä tämän päivän tilanteestaan. Mutta kyllä aurinkorannikolta varmasti löytyisi Velaksin kaltaiselle nilkille oma ekologinen lokeronsa. Voisi hyvin olla että Turun siivouskomero vaihtuu jossain vaiheessa johonkin Espanjan rannikolla sijaitsevaan bungaloviin, josta twiittailee kuvia sikari suussa riippumatossa makaillen.

#nomoreHärmä
#miehetonmiehiä
#naisetonnaisia
#fuckwoke
#sangriaajasikareita
#tääonelämää
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Aikanaan Kiss Fm:n juontajana toiminut Timpe Salonenhan perseili Suomessa siihen malliin, että katsoi lopulta parhaaksi karistaa kotimaan pölyt kannoilta ja poistua Espanjan aurinkorannikolle. Käsittääkseni jotain radio-ohjelmaa siellä joskus teki, en tiedä tämän päivän tilanteestaan. Mutta kyllä aurinkorannikolta varmasti löytyisi Velaksin kaltaiselle nilkille oma ekologinen lokeronsa. Voisi hyvin olla että Turun siivouskomero vaihtuu jossain vaiheessa johonkin Espanjan rannikolla sijaitsevaan bungaloviin, josta twiittailee kuvia sikari suussa riippumatossa makaillen.
Tuonne Valavuori sopisi kuin kala veteen kaltaistensa joukkoon:

Tympeä hahmo.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Eli Valavuoren mukaan Alamaailman Leipurit on löytäneet pari paitaa? Onko näitä ripoteltu jonnekin ikäänkuin johtolangaksi, kun luulisi kaikkien löytyvän samasta paikasta? Nettomaksaja myös kertoi olevansa vähän suomessa tulevana talvena.. Pakoileeko Han? Tämähän on kuin leffasta! Catch me if you Han!
 

mielimake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eli Valavuoren mukaan Alamaailman Leipurit on löytäneet pari paitaa? Onko näitä ripoteltu jonnekin ikäänkuin johtolangaksi, kun luulisi kaikkien löytyvän samasta paikasta? Nettomaksaja myös kertoi olevansa vähän suomessa tulevana talvena.. Pakoileeko Han? Tämähän on kuin leffasta! Catch me if you Han!

Siis jos joku narkkari nuo keikannut niin nimenomaan luulisi löytyvän sieltä sun täältä? Mihin helvettiin joku randomi myy bulkkina jotain pelipaitoja?

Olettaen siis että mitään paitoja koskaan kadonnutkaan
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
"Monen ymmärrys verojen maksamisesta, mitä kaikkea siihen liittyy, se on aika vaillinainen. Paljonko vaikka ne yritykset, mihin mä oon hankkinu rahaa ja omatkin yritykseni, paljonko ne on sitten maksaneet veroja, alveja ja pölvejä ja hölvejä, ne on aika isoja summia". Joka tapauksessa miljoonia on maksanut ja tämä juurikin miehen itsensä suusta äsken.

Nyt täytyy sanoa, että aivan totaalista kuraa tämä show tältä illalta. Valmistelematonta höpöhöpöä, jota muutamat nuoleskelijat komppaa chatissa.

Mutta mikä tärkeintä, kannattaa tilata kanava. Isoja juttuja tulossa.

Harmi että mies on vaan niin huono pienissä jutuissa :D Miten tuo tarina voi mennä läpi osalle vuodesta toiseen?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ajatelkaas paljonko ne yritykset missä olette asioineet on maksaneet veroja,alveja ja pölvejä ja hölvejä!
Enhän minä sellaisten yritysten palveluja käytä jotka maksavat veroja, eläkemaksuista puhumattakaan.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Vuoden kulttuuriteko ja Aleksi tietenkin osaa suhtautua tähän asiaankuuluvalla huumorilla.

Sen jälkeen voi taas keskittyä haukkumaan kaikkia muita idiooteiksi.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vuoden kulttuuriteko ja Aleksi tietenkin osaa suhtautua tähän asiaankuuluvalla huumorilla.

Sen jälkeen voi taas keskittyä haukkumaan kaikkia muita idiooteiksi.
Tuollaiset pikku vinoilut lähtee Valeksista kuin hanhen selästä ja Doer matkustaa seuraavaan maahan. Minnehän nyt matka vie, koneiden äärellä kuiskutellaan.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tähtien sodassa Han (Solo) ampui Greedon. (Kumpi ampui ensin, keskustelu jatkuu, mutta joidenkin mielestä Han teki pahaa)

Teemu Selänteen ystävä Han on greed(o). (Tämäkin on toki mielipide, mutta perusteltu.)

Kiinassa hallinnut Han-dynastia kuihtui aika lailla tarkalleen 2000 vuotta sitten. (Loppuvaiheessa valtataistelussa olivat mukana myös hovin eunukit. Tämän päivän Han-dynastiaa, pääosin omassa mielikuvituksessa, hallitsee niin ikään munaton mies. Tämäkin on mielipide.)

Bubbling under: Han-hinaamat.
 
Voisiko siis olla mahdollista että liiketoimintakiellossa oleva henkilö muuttaisi Espanjaan ja tekisi sieltä käsin esimerkiksi Valavuori Liveä?

Kuten tuossa linkatussa Ylen jutussa kerrotaan, niin liiketoimintakielto Suomessa ei ulotu Espanjaan.

Ja nimenomaan tuonne Aurinkorannikolle ketjun päähenkilö on itsekin suuntaamassa koko talveksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös