mustaoranssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Hanen ystävä Tami tykkäsi lähettää ihmisiä Pohjois-Koreaan niin Valeksi voisi lähettää Etelä-Koreaan jos pääministerinä toimii Han Duck-soo
Osa 2 (long read):Entä itse elokuvan juoni, voisiko se olla jotain tällaista:
Pyyteetöntä sekä menestyksekästä työtä urheilun parissa tehnyt suosittu mallikansalainen Gary lavastetaan mystisen Jauhojengin toimesta verorikolliseksi ja passitetaan vankilaan. Oikeudessa Han kertoo maksaneensa satoja tuhansia veroja ja esittelee sikariboxin kuittia, josta siitäkin on alvit maksettu. Mutta ei auta, oikeudenkäynti on lavastettu ja tuomari lahjottu Spectre-jauhojengin toimesta jonka johdon annetaan ymmärtävän ulottuvan aina Suomen valtioneuvoston johtoon asti. Elokuvassa on kohtaus jossa jauhojengin johtaja Manna Sarin (nimi muutettu) on kokoontunut virka-asunnolle muiden jauhojengiläisten kanssa, jossa Manna käskee tuhoamaan Garyn ja tämän sanottuaan alkaa viivat vedettyään tanssimaan villisti muiden jauhojengiläisten taputtaessa hurmioituneena.
Gary passitetaan linnaan perheen itkiessä poliisin tullessa pidättämään hänet, eikä edes Hanen paras ystävänsä vaikutusvaltainen Fla8h pysty sitä estämään. Vankilassa Gary kohtaa paljon vastoinkäymisiä, mutta selviää niistä kovalla tahdolla, nokkeluudella ja taidoillaan (voittaa mm. tenniksessä rullatuolissa istuvan vastustajansa). Tämä kiinnittää vankilan salaperäisen oikeudenpuolustajaryhmän eli Alamaailman Leipurien huomion jotka ottavat Garyn suojelukseensa. Pian Garysta tulee itsekin ryhmän jäsen ja yhdessä he alkavat juonimaan kostoa Jauhojengille. Heti vankilasta vapauduttuaan Gary kuitenkin haluaa pyytettömästi kuitata lavastetut verovelkansa ja puhdistaa maineensa järjestämällä miljoonahiihdon, jossa hän oman terveytensäkin uhalla suorittaa tuon äärimmäiselle kestokyvylle viedyn tapahtuma-spektaakkelin, viimeisten metrien vetäessä tunnelatauksessan vertoja jopa Rockyn legendaariselle porrasjuoksulle. Nyt Gary on suorittanut velkansa yhteiskunnalle ja on koston aika!
Koska kyseessä tulee olemaan elokuva-trilogia on tämä käsikirjoitus vain sen ensimmäiselle osalle. Haastan siis palstan muut elokuvaprojektista kiinnostuneet jatkamaan tarinaa tästä.
Mitäköhän Gary Doer nyt miettii, ku Hanen paras kaverinsa T€€mu on yhtäkkiä tuorein Veikkauksen mannekiini?
Kumpi unohtuu, 8 vai Veikkaus? Kuka veikkaa?
Kaksi kaveria, itse asiassa. Mäkinen on tehnyt jo tovin videosisältöä Veikkaukselle. Ja oli Teemukin jo viime vuonna.Mitäköhän Gary Doer nyt miettii, ku Hanen paras kaverinsa T€€mu on yhtäkkiä tuorein Veikkauksen mannekiini?
Kumpi unohtuu, 8 vai Veikkaus? Kuka veikkaa?
Ei paljoa ole liveä lähetetty viime aikoina. Eikä kamalasti ole edes siitä puhunut. Näinköhän sekin lehmä on lypsetty. Mitäköhän tukijat tykkää kun näkyvyys on nolla.Jokos Federer on ollut livessä? Oli Allun mukaan kuitenkin mahdollista että mies sinne saataisiin, niin tässä yrittänyt bongailla josko sen asian tiimoilta kuuluisi jotain uutta. Hanhinaamanakin katsoisin mielellään sen lähetyksen.
Onhan Selänne ollut jo vuosia Veikkauksella.
Jännä kyllä tuo Live, jota ei enää juuri ole näkynyt. Sponsorina toki hieman ärsyttäisi, kun yhtäkkiä urheilukausien alkaessa mies pitää pitkää lomaa.
Kukapa tuollaisesta paratiisistä lähtisi, jossa ei tarvi käyttää turvavyötä saa syödä lihaa ja polttaa sikaria sisällä.Kysymys kuuluu aikooko hän edes enää palata Suomeen.
Ampoliivapol sano Vala. Eiköhän lokki lennä Huuhkajien koneella kotiin kun niin paljon hyviä frendejä jengissä.Kukapa tuollaisesta paratiisistä lähtisi, jossa ei tarvi käyttää turvavyötä saa syödä lihaa ja polttaa sikaria sisällä.
Mitä minä olen kuullut, niin ei ainakaan vakituisesti. Mutta toki tuota showta voi vetää mistä päin maailmaa tahansa. Hänelle jopa parempi vetää sitä Espanjan lämmöstä.Kysymys kuuluu aikooko hän edes enää palata Suomeen.
Mitä minä olen kuullut, niin ei ainakaan vakituisesti. Mutta toki tuota showta voi vetää mistä päin maailmaa tahansa. Hänelle jopa parempi vetää sitä Espanjan lämmöstä.
Uskon kun näen. Omien lapsien jättäminen toiseen maahan on sellainen temppu, että siihen ei onneksi moni pysty.
HanHan sanoi olevansa työmatkalla, mitä tämä sitten ikinä tarkoittaakaan. Ilmeisesti Marinille vittuilevia twiittejä ja sikarien mainostamista.Onhan Selänne ollut jo vuosia Veikkauksella.
Jännä kyllä tuo Live, jota ei enää juuri ole näkynyt. Sponsorina toki hieman ärsyttäisi, kun yhtäkkiä urheilukausien alkaessa mies pitää pitkää lomaa.
HanHan sanoi olevansa työmatkalla, mitä tämä sitten ikinä tarkoittaakaan. Ilmeisesti Marinille vittuilevia twiittejä ja sikarien mainostamista.
Ei paljoa ole liveä lähetetty viime aikoina. Eikä kamalasti ole edes siitä puhunut. Näinköhän sekin lehmä on lypsetty. Mitäköhän tukijat tykkää kun näkyvyys on nolla.
Tauon toki ymmärtää, jos painaa kovalla tahdilla 2,5 vuotta. Tässähän nyt ei ihan tietysti nuo kaikki (kaksi) em. kriteerit täyty.Pakko puolustella sen verta Aleksia että nimeä yksikin vastaava show joka on pyörinyt ilman taukoja vuoden kaksi?
Aivan, sellaista ei olekaan.
Mikä julmettu menetys! Kuka nyt maksaa verot kun Valevuori ei sitäkään hoida meidän puolesta?Kysymys kuuluu aikooko hän edes enää palata Suomeen.
Niilo22.Pakko puolustella sen verta Aleksia että nimeä yksikin vastaava show joka on pyörinyt ilman taukoja vuoden kaksi?
Aivan, sellaista ei olekaan.
Onhan noita vaikka kuinka, melkein kaikki ohjelmat kertovat ja suunnittelevat tauot etukäteen.Niilo22.
Tsiisus mitä skeidaa, vaikka kuinka olisit tilittänyt vero€uroja yrityksiesi kautta niin silti ne tuloverot pitää saatana maksaa."Monen ymmärrys verojen maksamisesta, mitä kaikkea siihen liittyy, se on aika vaillinainen. Paljonko vaikka ne yritykset, mihin mä oon hankkinu rahaa ja omatkin yritykseni, paljonko ne on sitten maksaneet veroja, alveja ja pölvejä ja hölvejä, ne on aika isoja summia".
Nyt on taas kovaa Doer-tekstiä. Törkeistä veropetoksista tuomittu koijari kertoo kuinka muut eivät ymmärrä verojen maksamisesta. Ja eikös Velaksin itsensä pitänyt olla huono niissä pikkuasioissa verojen maksuun liittyen. Patologinen selittelijä ja paskanjauhaja se jatkaa solkotuksiaan."Monen ymmärrys verojen maksamisesta, mitä kaikkea siihen liittyy, se on aika vaillinainen. Paljonko vaikka ne yritykset, mihin mä oon hankkinu rahaa ja omatkin yritykseni, paljonko ne on sitten maksaneet veroja, alveja ja pölvejä ja hölvejä, ne on aika isoja summia". Joka tapauksessa miljoonia on maksanut ja tämä juurikin miehen itsensä suusta äsken.
Nyt täytyy sanoa, että aivan totaalista kuraa tämä show tältä illalta. Valmistelematonta höpöhöpöä, jota muutamat nuoleskelijat komppaa chatissa.
Mutta mikä tärkeintä, kannattaa tilata kanava. Isoja juttuja tulossa.
Ja kaveri tarjoo kaiken.Kukapa tuollaisesta paratiisistä lähtisi, jossa ei tarvi käyttää turvavyötä saa syödä lihaa ja polttaa sikaria sisällä.