TiikerinSilmä
Jäsen
Siis mikä noissa sikareissa on niin hyvää? Onko täällä ammattilaisia tuolta saralta? Itse aina kuvitellut, että tollaisia vedetään sillointällöin nautinnolla eikä päivittäin
Minkä oikeuskeissin Varainkerumies on tänään hävinnyt? Selänteen ja Mennaderin välisessä oli todistajana, joka ei sen enempää voita kuin häviä mitään oikeusjuttuja.
Noinkohan polttelee noita oikeasti. Sikari tulille ja muutamat savut kuvauksen ajaksi jonka jälkeen saa sammua odottamaan seuraavia kuvauksia.Siis mikä noissa sikareissa on niin hyvää? Onko täällä ammattilaisia tuolta saralta? Itse aina kuvitellut, että tollaisia vedetään sillointällöin nautinnolla eikä päivittäin
Siis mikä noissa sikareissa on niin hyvää? Onko täällä ammattilaisia tuolta saralta? Itse aina kuvitellut, että tollaisia vedetään sillointällöin nautinnolla eikä päivittäin
HAN vain totuttelee siihen mitä vankilan suihkussa tarjotaan huulien väliin?
Voi sikareita päivässä vetää useitakin, joskin hintalappu nousee tuolloin ihan tuntuvaksi. Nollatuloilla ei ole varaa polttaa kymmeniä euroja viikossa kirjaimellisesti savuna ilmaan. Ilmeisesti Valavuoren elinkeinoa ei ole vaikeutettu, ja bisnekset menevät hyvin.Siis mikä noissa sikareissa on niin hyvää? Onko täällä ammattilaisia tuolta saralta? Itse aina kuvitellut, että tollaisia vedetään sillointällöin nautinnolla eikä päivittäin
Itse aiheen sankariin, tekeekö se nykyään sitä show:ta enää ollenkaan?
Tarviiko tehdä kun 24 tuntiin painaa 22 twiittiä á 50e. Sanomattakin selvää että verottomana 1100e päivässä on ihan hyvä tulo.
Herättää se silti ihmetystä, että miljoonan arvoinen show jätetään hyödyntämättä. Ilmeisesti sponsoreita ei kiinnosta tai sitten niitä ei ole.
Miten se jätetään hyödyntämättä? Subirahat rullaa tälläkin hetkellä.
Saa kait yrittäjä LOMAA pitää?
Yrittelijä*Miten se jätetään hyödyntämättä? Subirahat rullaa tälläkin hetkellä.
Saa kait yrittäjä LOMAA pitää?
Eiköhän tuossa ole kyse vain tuollaisesta Valavuoren lapsellisesta uhosta, että pitää saada mukamas näyttää olevansa jotenkin ihmisten yläpuolella? Se on vittuilua. Ärsyttämistä. Keskisormen näyttämistä.Siis mikä noissa sikareissa on niin hyvää? Onko täällä ammattilaisia tuolta saralta? Itse aina kuvitellut, että tollaisia vedetään sillointällöin nautinnolla eikä päivittäin
Jotenkin itsellä on fiilis, että valavuorella ei riitä pätevyys eikä mielenkiinto jauhaa pelkästään urheilusta vaan tarvitsee näitä vieraita. Sitten nämä viime aikojen sekoilut eivät taas ehkä niitä vieraita hirveästi innosta.Saa nähdä jaksaako alkaa syksyllä taas panostamaan ohjelmaansa vai tuleeko siitäkin yksi hiipunut projekti muiden joukossa
Pidän tätä kyllä erikoisena. Tässä olisi selkeä paikka tehdä laillisesti rahaa, eikä homman potentiaalia ole varmasti vielä täysin lunastettu. Sen sijaan, että Allu kiinnittäisi resursseja tähän projektiin, laiva seilaa tuuliajolla kusten samalla sponsorien päälle, joille varmasti on luvattu joko katsontakertoja tai tunteja.Saa nähdä jaksaako alkaa syksyllä taas panostamaan ohjelmaansa vai tuleeko siitäkin yksi hiipunut projekti muiden joukossa
Eikös Hanen poikakin oo jo sen ikäinen, että tajuaisi kysyä tyylillä: "Miksi sä iskä joka päivä polttelet noita sikareita?" Kiva siinä sitten selitellä, että iskä nyt yrittää vähän pitää tämmöistä utopistista julkikuvaa hanhinaamoille.Siis mikä noissa sikareissa on niin hyvää? Onko täällä ammattilaisia tuolta saralta? Itse aina kuvitellut, että tollaisia vedetään sillointällöin nautinnolla eikä päivittäin
Epäilemättä olisi tuuletellut jos Selänne olisi välttynyt kaikista korvauksista Mennanderille. Vaikka Nettomaksajan rooli selkeästi puolueellisena todistajana on häviävän pieni. Oikeutta ei kiinnosta vähäkään todistajan mielipiteet asiasta vaan ainoastaan faktat jos niitä sattuu olemaan.No voinee ainakin sanoa, että Valavuoren kannattama ja tukema jengi hävisi tämän oikeusjutun. Todisteeksi tästä riittänee Valavuoren oman twiitin sanat "kohti oikeussalia, tällä kertaa todistajana valehtelijaa ja porsasta nimeltä Ari Mennander vastaan."
Eiköhän tuossa ole taustalla vanha tupakkamies. Ei vaan ilkeä vedellä julkisesti röökiä vaan polttelee sikareita röökin sijaan. Varmasti Allulla palaa Marlboro pikkuisen syrjemmässä ja julkisilla paikoilla ollaan sitten niin coolia sikarimiestä että oksat pois. Ei kait kukaan polttele tuollaisia sikareita kuin röökiä, paitsi tietysti Aleksi "sikarimies" Valavuori. Se että polttelee paksua sikaria jossain urheilukentän laidalla ei ole ison maailman meininkiä vaan lähinnä säälittävää toimintaa.Siis mikä noissa sikareissa on niin hyvää? Onko täällä ammattilaisia tuolta saralta? Itse aina kuvitellut, että tollaisia vedetään sillointällöin nautinnolla eikä päivittäin
Niinpä ja toisaalta eihän se raha merkitsekään mitään, kun hänellä ei ole sitä! :)sössötetään tuota raha ei merkitse mitään -mantraa.
Eiköhän tuossa tarkoituksena ainakin omalta osaltani ollut hassutella jälleen kerran yhdelle lisätodisteelle Anti-Midaan kosketuksesta.Epäilemättä olisi tuuletellut jos Selänne olisi välttynyt kaikista korvauksista Mennanderille. Vaikka Nettomaksajan rooli selkeästi puolueellisena todistajana on häviävän pieni. Oikeutta ei kiinnosta vähäkään todistajan mielipiteet asiasta vaan ainoastaan faktat jos niitä sattuu olemaan.
Tuleeko jakso missä kertoo itsestään?