Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 595 750
  • 13 593

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Siis mikä noissa sikareissa on niin hyvää? Onko täällä ammattilaisia tuolta saralta? Itse aina kuvitellut, että tollaisia vedetään sillointällöin nautinnolla eikä päivittäin
Eiköhän tuossa ole taustalla vanha tupakkamies. Ei vaan ilkeä vedellä julkisesti röökiä vaan polttelee sikareita röökin sijaan. Varmasti Allulla palaa Marlboro pikkuisen syrjemmässä ja julkisilla paikoilla ollaan sitten niin coolia sikarimiestä että oksat pois. Ei kait kukaan polttele tuollaisia sikareita kuin röökiä, paitsi tietysti Aleksi "sikarimies" Valavuori. Se että polttelee paksua sikaria jossain urheilukentän laidalla ei ole ison maailman meininkiä vaan lähinnä säälittävää toimintaa.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Epäilemättä olisi tuuletellut jos Selänne olisi välttynyt kaikista korvauksista Mennanderille. Vaikka Nettomaksajan rooli selkeästi puolueellisena todistajana on häviävän pieni. Oikeutta ei kiinnosta vähäkään todistajan mielipiteet asiasta vaan ainoastaan faktat jos niitä sattuu olemaan.
Eiköhän tuossa tarkoituksena ainakin omalta osaltani ollut hassutella jälleen kerran yhdelle lisätodisteelle Anti-Midaan kosketuksesta.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toivottavasti Allulta ei ole varastettu kuvauskalustoa sillä aikaa kun oli ulkomailla koripalloa katselemassa. Jää muuten Livet tekemättä näistä paskanjauhajista ja muista hyväksikäyttäjistä. Valeksihan voisi tehdä tämän mainostamansa liven katsoen itse samalla peiliin. Jokos se ensi viikko on ollut jolloin piti tulla päivitystä näiden "leipureiden" paitajahdista. Vitutus lienee Allulla edelleen kova, koska kuvatkin varastetuista yli 100 000€ arvoisista paidoista on vieläkin julkaisematta. En toki hätäile, koska marraskuuhun on vielä puolitoista kuukautta aikaa. Antaa nyt "alamaailman Nikke Knattertonien" tehdä tutkimukset aivan rauhassa.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle

Hämmentävähköä. Ilmeisesti Allu on vetävinään jotain yhteiskunnallista satiristista performanssia jossa kuvittelee alleviivaavansa sosialismin kauhuja, mutta viesti toisensa perään onnistuu vaan muistuttamaan ainakin allekirjoittanutta siitä miten on talousrikollinen, veronkiertäjä, loinen ja lokki vielä kaupanpäälle. Semmoinen yhteiskunnan henkisen ja taloudellisen yhtenäisyyden kannalta äärimmäisen haitallinen pikku vipeltäjä, jonka rikosten vaikuttavuutta syö eniten tekijän kykenemättömyys pitkäjänteiseen varasteluun tuon pakonomaisen julkisuuden vinkumisen takia.

Tullut tämä mainittua moneen kertaan aiemmin ja varmaan monta kertaa vastakin, mutta Allu on niitä henkilöitä keistä ei voi tehdä parodiaa kun jo oma toiminta menee vahvasti ylinäyttelemisen puolelle älyttömyydessään.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit

Tällainen helmi löytyi vuodelta 2016. Kovat on selitykset olleet jo silloin. ”Mulle tietyt arjen asiat ovat hyvin vaikeita”, Mun pitää nyt monella tapaa ottaa itseäni niskasta kiinni”.

No eipä ottanut itseään niskasta kiinni, ja ne arjen pikkuasiat kuten kirjanpidon hoitaminen ja verojen maksu jatkuivat vaikeaina. Lopputuloksen tiedämmekin. Mutta siis tuon jutun mukaan Velaksi ei ollut toimittanut yhtiönsä Birdboy Oy:n tilinpäätöksiä rekisteröitäväksi vuoden 2009 jälkeen. Läpimätä kusettelija se on siis ollut jo pitkälle toistakymmentä vuotta. Käsi pystyyn, kuka uskoo Hanen muuttuneen jollain tavalla? Itse sanon kyseessä olevan sama petku-ukko kuin aina ennenkin, muutosta ei ole tapahtunut millin vertaa. Nyt on myös taas pokkaa aukoa päätä Li Anderssonille.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola

Tällainen helmi löytyi vuodelta 2016. Kovat on selitykset olleet jo silloin. ”Mulle tietyt arjen asiat ovat hyvin vaikeita”, Mun pitää nyt monella tapaa ottaa itseäni niskasta kiinni”.

No eipä ottanut itseään niskasta kiinni, ja ne arjen pikkuasiat kuten kirjanpidon hoitaminen ja verojen maksu jatkuivat vaikeaina. Lopputuloksen tiedämmekin. Mutta siis tuon jutun mukaan Velaksi ei ollut toimittanut yhtiönsä Birdboy Oy:n tilinpäätöksiä rekisteröitäväksi vuoden 2009 jälkeen. Läpimätä kusettelija se on siis ollut jo pitkälle toistakymmentä vuotta. Käsi pystyyn, kuka uskoo Hanen muuttuneen jollain tavalla? Itse sanon kyseessä olevan sama petku-ukko kuin aina ennenkin, muutosta ei ole tapahtunut millin vertaa. Nyt on myös taas pokkaa aukoa päätä Li Anderssonille.
Nousi tuosta kaksi aikaa hyvää doer-kommenttia:

”En halua tätäkään selitellä mitenkään ja maksan koko ajan verottajalle rahaa”

”Valavuori selitti nollatulojaan Maria Veitolan haastattelussa. Hän kertoi tulojensa olleen noin 57 000 euroa ja unohtaneensa palauttaa ajoissa vuoden 2015 veroilmoituksen”

Yrittäkää nyt hei ymmärtää, suoraselkäinen rehti kaveri, jolle välillä vaan sattuu pieniä unohduksia.
 
Viimeksi muokattu:

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Nousi tuosta kaksi aikaa hyvää doer-kommenttia:

”En halua tätäkään selitellä mitenkään ja maksan koko ajan verottajalle rahaa”

”Valavuori selitti nollatulojaan Maria Veitolan haastattelussa. Hän kertoi tulojensa olleen noin 57 000 euroa ja unohtaneensa palauttaa ajoissa vuoden 2015 veroilmoituksen”

Yrittäkää nyt hei ymmärtää, suoraselkäinen rehti kaveri, jolle välillä vaan sattuu pieninä unohduksia.
Joo ja hei, raha on vain rahaa, ja me ihmiset nyt vaan ollaan erilaisia. En lähtisi kotisohvalta tuomitsemaan, kun Velaksi kuitenkin on saanut tosi paljon hyvää aikaan suomiurheilun parissa. Rapatessa roiskuu, doers do, Han edes yrittää jne.
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
On tuossa erona se, että tuolloin näytti olevan jonkunlaista "nöyryyttä" sentään kun näitä epämieluisia asioita nousi esiin.

Nykyään vaan vetää kovempaa itsensä suohon ja ongelmiin.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Kyllä taas Velaksia yritetään kaakattaa. Onneksi sikarimies korjaa.
 

Liitteet

  • 291c250b80f53d11.jpg
    291c250b80f53d11.jpg
    101,4 KB · kertaa luettu: 664
  • 33e69c99241fae00.jpg
    33e69c99241fae00.jpg
    70,7 KB · kertaa luettu: 668

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki

Olipa hieno vastaus tahattoman komiikkansa puolesta. Valavuori ei edelleenkään ole tehnyt mitään virheidensä korjaamiseksi, päinvastoin suorittanut uusia kusetuksia ja ryhtynyt somen viralliseksi koulukiusaajaksi.

Se, että näön vuoksi sanoo käsi pystyyn virheen merkiksi, ei ole oikea anteeksipyyntö. Viime aikoina ei toki ole tehnyt edes niin, jotta vaalikampanja ei häiriintyisi.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Noista Velaksin viimeisten kuukausien postauksista tulee väkisinkin mieleen, että teitä vedätetään nyt rankasti. Kun mikään muu ei enää uppoa edes keskimääräistä tyhmempään somekansaan, niin vedetään tarkoituksella överiksi. Toisin sanoen, kaikki solidaariseen mediaan suollettu paska on enemepivähempi tarkoituksellista provoa, ja kaikki reaktiot sekä jaot ovat loppupeleissä plussaa Hanen some-preesensille (algoritmit tykkää).

Nimittäinpäs. Patologiset valehtelijat ja narsistit eivät yleensä ole tyhmiä, vaikka sellaiselta vaikuttavatkin, ja nämä Velkavuoren raflaavat ulostulot on luotu pelkästään ärsyttämään somekansaa. Every pöhinä is a good pöhinä.

Itse jättäisin kaikki hänen someulosteensa jakamatta myös tässä ketjussa, jottei tuo turhanpäiväinen mulkku saisi yhtään enempää näkyvyyttä missään mediassa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kun katselin tuota Aleksin videotreffit-osallistumista niin olen miettinyt, miksi tuo kivannäköinen vähän liian hyvällä itsetunnolla varustettu poika suisti itsensä noin älyttömään kaaokseen.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Suomen valtio ottaa velkaa 8 miljardia vuodessa. Velaksin (valtion velkaan suhteellinen) maksamattomuus x euroa per vuosi veroissa on hyttysen ininää. Voinko itse vedota tähän? No en viitsi hommata ihan noin suuria saamisia...
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Suomen valtio ottaa velkaa 8 miljardia vuodessa. Velaksin (valtion velkaan suhteellinen) maksamattomuus x euroa per vuosi veroissa on hyttysen ininää. Voinko itse vedota tähän? No en viitsi hommata ihan noin suuria saamisia...

Paljon tulis summaksi jos jokainen veronmaksaja jättäisi verot maksamatta...korjaan olisi huono niissä asioissa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös