Tuleeko jakso missä kertoo itsestään?
Varainkeruumies taas tietää tietää asiasta enemmän kuin muut. Tästä myöhemmin lisää livessä, jossa avataan IS:n uutinen toteamalla se paskapuheeksi tietäen nimiä ja taustoja, joita ei kuitenkaan voi paljastaa.
Varainkeruumies taas tietää tietää asiasta enemmän kuin muut.
Ehdot verojen maksamiselle
Doers do
Nousi tuosta kaksi aikaa hyvää doer-kommenttia:Aleksi Valavuoren yritystoiminnassa rumia piirteitä – uhkasakko viranomaisilta, velkaa verottajalle
Mediapersoona Aleksi Valavuori ei ole noudattanut osakeyhtiölakia yritystoiminnassaan.yle.fi
Tällainen helmi löytyi vuodelta 2016. Kovat on selitykset olleet jo silloin. ”Mulle tietyt arjen asiat ovat hyvin vaikeita”, Mun pitää nyt monella tapaa ottaa itseäni niskasta kiinni”.
No eipä ottanut itseään niskasta kiinni, ja ne arjen pikkuasiat kuten kirjanpidon hoitaminen ja verojen maksu jatkuivat vaikeaina. Lopputuloksen tiedämmekin. Mutta siis tuon jutun mukaan Velaksi ei ollut toimittanut yhtiönsä Birdboy Oy:n tilinpäätöksiä rekisteröitäväksi vuoden 2009 jälkeen. Läpimätä kusettelija se on siis ollut jo pitkälle toistakymmentä vuotta. Käsi pystyyn, kuka uskoo Hanen muuttuneen jollain tavalla? Itse sanon kyseessä olevan sama petku-ukko kuin aina ennenkin, muutosta ei ole tapahtunut millin vertaa. Nyt on myös taas pokkaa aukoa päätä Li Anderssonille.
Joo ja hei, raha on vain rahaa, ja me ihmiset nyt vaan ollaan erilaisia. En lähtisi kotisohvalta tuomitsemaan, kun Velaksi kuitenkin on saanut tosi paljon hyvää aikaan suomiurheilun parissa. Rapatessa roiskuu, doers do, Han edes yrittää jne.Nousi tuosta kaksi aikaa hyvää doer-kommenttia:
”En halua tätäkään selitellä mitenkään ja maksan koko ajan verottajalle rahaa”
”Valavuori selitti nollatulojaan Maria Veitolan haastattelussa. Hän kertoi tulojensa olleen noin 57 000 euroa ja unohtaneensa palauttaa ajoissa vuoden 2015 veroilmoituksen”
Yrittäkää nyt hei ymmärtää, suoraselkäinen rehti kaveri, jolle välillä vaan sattuu pieninä unohduksia.
Valavuori näköjään siteeraa jo melkein suoraan Pentti Köyriä ”kyllä ne minun mielestä minun rahoja ovat”.Kyllä taas Velaksia yritetään kaakattaa. Onneksi sikarimies korjaa.
Suomen valtio ottaa velkaa 8 miljardia vuodessa. Velaksin (valtion velkaan suhteellinen) maksamattomuus x euroa per vuosi veroissa on hyttysen ininää. Voinko itse vedota tähän? No en viitsi hommata ihan noin suuria saamisia...
Korjaan: lainaisi verottajalta.Paljon tulis summaksi jos jokainen veronmaksaja jättäisi verot maksamatta...korjaan olisi huono niissä asioissa
Paljon tulis summaksi jos jokainen veronmaksaja jättäisi verot maksamatta...korjaan olisi huono niissä asioissa
Valeksin logiikalla verot pitää maksaa vasemmistoliiton kassasta. Han voi sitten käydä vasemmistoliiton vaaliteltalla katsomassa ja naureskelemassa mihin Hanen maksamansa "sikariverot" on oikein käytetty. Samalla kertaa voi käydä SDP:n vaaliteltalla haukkumassa Marinin Hanen "sikariverojen" tuhlariksi.Paljon tulis summaksi jos jokainen veronmaksaja jättäisi verot maksamatta...korjaan olisi huono niissä asioissa
Siinä olisi kyllä pukki kaalimaan vartijana. Suomen romahtamisen maksukyvyttömäksi voisi laskea päivissä.Jos ja kun Han pääsee eduskuntaan niin Persut hallitukseen ja Hanesta valtionvarainministeri
Höpö höpö. Valavuori vetää valtion koko kassan vedonlyöntiin ja tuplaa meidät rahat..Siinä olisi kyllä pukki kaalimaan vartijana. Suomen romahtamisen maksukyvyttömäksi voisi laskea päivissä.