Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 584 010
  • 13 553
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Hei kaikki kansalaiset, työt voi odottaa kun pitäisi mennä Berliinin kattomaan vähän korista. Pitääkin kysäistä pomolta onko tulemista jos muutaman päivän skippaa töistä tärkeän asian puolesta. HAN sentään kehoitti jättämään työt hetkeksi
Ja se oli susijengille pinna etua / täysilentokone
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hauskaa, että niputtaa Suomen melkeimpä kärkikaupungin ja Euroopan ykkösmestan surkeiksi. Mutta kuten twiitin kommenteissa oli, kai se on kuusmiinuksen kaupunki, kun Valavuori itse on paikalla. Nousee takaisin kymppikerhoon, kun tajuaa lähteä sieltä.
 
Kuvitellaanpa tilanne toisinpäin. Joku riittävän tunnettu henkilö solvaisi tämän ketjun kerjäläistä samanlaisin sanankääntein. Esimerkiksi jostain kaupungista puhuessaan tyyliin että ”täällä varastelu, kerjääminen ja kusettaminen on arkipäivää kuten Bogotassa tai Valavuorella”. Tämän ketjun kerjäläinen suhtautuisi asiaan varmaan tyynesti eikä suinkaan alkaisi maalitta mitä värikkäimmin sanankääntein.
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Hanhinaamat kaakattaa.

Han vei susijengin jatkoon, Han löi Kroatian.

Yleisö oli Suomen kuudes pelaaja, joka antoi susijengille mahdollisuuden. Han oli seitsemäs pelaaja, joka ratkaisi.

Han ja Markkanen.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Valalla tuntuu myös olevan jotain henkilökohtaista kaunaa Marinia kohtaan. Vai onko tämä Vaalityötä ja Vala on hakeutumassa eduskuntaan? Mikä olisi puolue? Liike Nyt?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Valalla tuntuu myös olevan jotain henkilökohtaista kaunaa Marinia kohtaan. Vai onko tämä Vaalityötä ja Vala on hakeutumassa eduskuntaan? Mikä olisi puolue? Liike Nyt?
Varmaan jääny jauhobileitten ulkopuolelle, koska piikki liian suuri?
Luvannut aiemmin hoitaa jauhoa billeisiin onnistumatta, joten porukka viettänyt iltaa ilman jauhoja?
Tiedä näitä, arvailuja vaan, mutta varmaankin oikeita ja täten veikkaan molempia.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Varmaan jääny jauhobileitten ulkopuolelle, koska piikki liian suuri?
Luvannut aiemmin hoitaa jauhoa billeisiin onnistumatta, joten porukka viettänyt iltaa ilman jauhoja?
Tiedä näitä, arvailuja vaan, mutta varmaankin oikeita ja täten veikkaan molempia.
Mulla tulee välillä Valasta mieleen koulukiusaajan "side kick". Valitsee ihmisen josta/jonka mielipiteistä tulee lähes uskonto ja sitten haetaan huomiota ja hyväksyntää idioottimaisuuksilla. Samalla joudutaan vaikeuksiin niistä idiootteiluista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oopi

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Valalla tuntuu myös olevan jotain henkilökohtaista kaunaa Marinia kohtaan. Vai onko tämä Vaalityötä ja Vala on hakeutumassa eduskuntaan? Mikä olisi puolue? Liike Nyt?

Julkinen salaisuus on että PS.n listoilla. Vaalipiiri on vielä auki.

Vimpelin suurin fani vuodesta 78, että kai voisi olla jossain Pohjanmaalla kova. Loimaan Bisons, miksei voisi olla siellä. Manse TRE. Uusimaa eli Espoo. Helsinki. Tossa noita vaihtoehtoja. Miksei myös Lapin vaalipiiri?
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuskin Loimaalla sentään, paikalliset muistavat miten Han ajoi Bisonsin konkurssiin. Kuulemma kun asui vielä Turussa ja jos meni ajoi Tampereelle, piti kiertoreittiä mennä ettei tarvinnut Loimaan läpi ajaa.

Eiköhän Valavuori omien sanojensa mukaan ole siellä superstar buumin luoja.

Edit lisätään että olin kyllä täältä tai jostain kuullut ettei Valavuori missään hyvässä huudossa ole Loimaalla
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Tämä Aleksi Valavuori vaikuttaa twiittiensä perusteella vähän ikävältä ihmiseltä. Miksi hän mollaa ihmisiä ja kaupunkeja internetissä tuollaisilla mukahauskoilla jutuillaan? Se on aika raskasta luettavaa eikä anna kauhean fiksua kuvaa ihmisestä. Jonkinlainen koulumaailmasta tuttu kasvatuskeskustelu voisi olla paikallaan, koska ainakin itse saan sellaisen kuvan, että kaveri purkaa omaa pahaa oloaan haukkumalla muita.
Yllättävän negatiiviselta henkilöltä tosiaan vaikuttaa siihen nähden, että on useaan kertaan itse itkenyt kuinka sosiaalisessa mediassa on liikaa negatiivisuutta ja tarvitaan enemmän posia. Tai kuinka kansallistwiittaajana sanoi, ettei Twitterissä kuulu haukkua ja vittuilla, vaan olla mukavia ja positiivisia muita kohtaan :D

No vähemmän yllättäen päinvastoin meni tämäkin ja Hanesta paljastui somen negatiivisin ankeuttaja.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Hauskaa, että niputtaa Suomen melkeimpä kärkikaupungin ja Euroopan ykkösmestan surkeiksi. Mutta kuten twiitin kommenteissa oli, kai se on kuusmiinuksen kaupunki, kun Valavuori itse on paikalla. Nousee takaisin kymppikerhoon, kun tajuaa lähteä sieltä.

Veikkaan että HAN on pettynyt kun Berliini ei olekaan täynnä arjalaisia yli-ihmisiä kuten HAN oletti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Sportsguy

Jäsen
Eikö Han ole peseytynyt välillä ollenkaan kun näyttäisi siltä että Hanella on tuon superin paidan alla ilmiselvästi susijengin paita? Toki kyseessä voi olla Valavuoren audienssi Hanen itsensä kanssa ja päälle buukkauksia sattuu.

Muuten hyvä kuva ja hauis mutta jäin kaipaamaan sikaria.
Eipä siinä hauiksiakaan näy..
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Instagramista bongattua. Tällä hetkellä herra liikkuu Berliinin hipsterialueilla ja etsii MEIDÄN verorahoja. Näköjään pitäisi saada ilmainen ateria siellä, koska MEHÄN ollaan se jo etukäteen maksettu.
Ihan en nyt saanut kiinni, että mitä Valeksi taas sekoilee, mutta tuskin olen ainoa.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Instagramista bongattua. Tällä hetkellä herra liikkuu Berliinin hipsterialueilla ja etsii MEIDÄN verorahoja. Näköjään pitäisi saada ilmainen ateria siellä, koska MEHÄN ollaan se jo etukäteen maksettu.
Ihan en nyt saanut kiinni, että mitä Valeksi taas sekoilee, mutta tuskin olen ainoa.
Varmaan jotain Fortum-Uniper -kuvion kautta yrittää jatkaa vittuilua Marinille, jonka biletyksen takia Suomi Valeksin mukaan tuli lahjoittaneeksi Saksalle miljardeja, kun Marinin ei kiinnostanut tehdä työtään. Tai jotain vastaavaa, kyllä minä Valeksini tunnen.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Varmaan jotain Fortum-Uniper -kuvion kautta yrittää jatkaa vittuilua Marinille, jonka biletyksen takia Suomi Valeksin mukaan tuli lahjoittaneeksi Saksalle miljardeja, kun Marinin ei kiinnostanut tehdä työtään. Tai jotain vastaavaa, kyllä minä Valeksini tunnen.
Spot on -analyysi. Velaksin koodin kun kerran crackaa, voi Hanta lukea kuin avointa kirjaa, ja toikkarointiensa tarkoitusperät loistavat kauas.

Itselleni Velaksin seuraaminen ja tänne kirjoitteleminen on omanlaista hupia, mutta vähitellen on myös inho Hanta kohtaan kasvanut, ja todella toivon että tuo patologinen petku-ukko saadaan vielä tiilenpäitä lukemaan. Tuntuu että tämä narsisti on vuosien saatossa muuttunut yhä kusipäisemmäksi, ilkeämmäksi, häikäilemättömämmäksi ja urpommaksi, jos vain mahdollista. Jatkuvasti pitää heilua jossain Pelle Hermannin vaatteissa sikari suussa, ja öyhöttää jotain paskaa.

Miten muut Hanta pidempään seuranneet näkevät asian? Ovatko ne vähäisetkin empatian ja inhimillisyyden rippeet rapisemassa pois, ja Velaksista tulossa tai jo tullut yksinkertaisesti kokoaikainen kokovartaloky#pä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Instagramista bongattua. Tällä hetkellä herra liikkuu Berliinin hipsterialueilla ja etsii MEIDÄN verorahoja. Näköjään pitäisi saada ilmainen ateria siellä, koska MEHÄN ollaan se jo etukäteen maksettu.
Ihan en nyt saanut kiinni, että mitä Valeksi taas sekoilee, mutta tuskin olen ainoa.
Onneksi ei etsi Vala etsi maksamiaan verorahoja koska sehän olisi turhaa
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Valavuorihan vastaa kaikille aina, että olen silti maksanut ”enemmän veroja kuin sinä”.

Yrittakaa nyt hyvat ihmiset ymmartaa, etta HAN on maksanut sen minka HAN pystyy! Turha valittaa!!! Onneksi HAN luo taas kansainvalista KORISBUUMIA mutta talla kertaa joku muu saa kylla jattaa lennot maksamatta!!

KVAAK!
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Espanja tulee niin häviämään tänään, HAN varmistaa. Tämän varmistamiseksi HAN suoritti nakujooga session hotellin nurmikolla, samalla hetkellä kun Espanjan maajoukkue oli aamupalalla. Tarjoilijan mukaan ainakin 6 Espanjan pelaajaa antoi ylen HAN:in aurinkotervehdyksen kohdalla. Aurinko ei tällöin suuntautunut ruokalan suuntaan.
 

444

Jäsen
Valavuorihan vastaa kaikille aina, että olen silti maksanut ”enemmän veroja kuin sinä”.

Yrittakaa nyt hyvat ihmiset ymmartaa, etta HAN on maksanut sen minka HAN pystyy! Turha valittaa!!! Onneksi HAN luo taas kansainvalista KORISBUUMIA mutta talla kertaa joku muu saa kylla jattaa lennot maksamatta!!

KVAAK!
Niin siis Valeksi omien sanojensa mukaan on maksanut alveja miljoonien edestä. Mutta kysymys kuuluu, että miten nollatuloista voi maksaa alveja? Se että Han tuhlaa jonkun pöytälaatikkofirman hyväuskoisilta hölmöiltä puhaltamia rahoja ei tarkoita, että Han olisi itse maksanut pennin jeniä alveja. Se firmahan ne silloin maksaa. Mutta toisaalta, Han on omien sanojensa mukaan vähän huono näissä pikkuasioissa, joten ihmekös jos menee firman rahat, ”omat rahat” ja muiden rahat vähän sekaisin.

Valeksi ei yksinkertaisesti vain ole oikeustoimikelpoinen ihminen.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niin siis Valeksi omien sanojensa mukaan on maksanut alveja miljoonien edestä. Mutta kysymys kuuluu, että miten nollatuloista voi maksaa alveja? Se että Han tuhlaa jonkun pöytälaatikkofirman hyväuskoisilta hölmöiltä puhaltamia rahoja ei tarkoita, että Han olisi itse maksanut pennin jeniä alveja. Se firmahan ne silloin maksaa. Mutta toisaalta, Han on omien sanojensa mukaan vähän huono näissä pikkuasioissa, joten ihmekös jos menee firman rahat, ”omat rahat” ja muiden rahat vähän sekaisin.

Valeksi ei yksinkertaisesti vain ole oikeustoimikelpoinen ihminen.
Tähän vielä sellainen tarkennus, että yleensä hiukankaan pientä isommat firmat tekevät hankintansa ilman alvia. Jos siis jaksaa edes kerran vuodessa tehdä alv-ilmoituksen verottajalle.
Toisaalta hyvä, jos Aleksi ei jaksa ilmoitusta tehdä. Silloin alveja ei saa takaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös