Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 616 501
  • 13 602

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitähän positiivista Valavuori on tehnyt?

Ihan suht näyttäviä riman alituksia onnistunut otsikoiden perusteella tekemään.

Todettakoon, että en ole seurannut tosi-tv.tä joten ehkä itsellä ei riitä tiedot ja taidot arvioimaan Valavuoren osaamista.
Sai se ainakin kerran järkättyä mökin täyteen korismatsissa. Aika moni urheilusta tuttu henkilö osallistuu sen live-lähetyksiin.
E. Lisäksi yhtenä sponsorina Manse pp naisilla
 
Viimeksi muokattu:

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Sai se ainakin kerran järkättyä mökin täyteen korismatsissa. Aika moni urheilusta tuttu henkilö osallistuu sen live-lähetyksiin.
E. Lisäksi yhtenä sponsorina Manse pp naisilla
Munkkiniemessä muistellaankin suurella lämmöllä aikoja kun Valavuori järjesteli mökkiä täyteen. Näkyvyyttä tuli, mutta siinä sivussa törsättiin rahat ja haudattiin perinteikäs seura. Eikä ollut ollenkaan ainoa kuolemansuudelma jonka doeri on suomikoriksessa jakanut. Ei ole mikään homma saada jotain jäähallia täyteen. Riittää kun kiinnostava tapahtumat ja halvat tai mielummin ilmaiset liput. Harmi vaan että tuollaisista tuppaa jäämään viivan alle negatiivinen merkki kun osaaminen ei riitä. Ei vaadi myöskään kummoista osaamista kasata korisjengiä, jolla voitetaan Suomen mestaruus. Maailmalla riittää pilvin pimein pelaajia joilla voittaa mennen tullen ja palatessa. Siihen sitten tarvitaan, että saa hankittua rahoituksen tällaiselle joukkueelle. Valavuorelle on näissä käynyt kuten henkilökohtaisessa elämässään. Vauhtia ja ideoita on niin perkeleesti, mutta menee joka asiassa yli varojen ja seurauksena seurojen häipyminen historiaan ja henkilökohtainen konkurssi.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Taisi saada järkättyä sen hyväntekeväisyys-huutokaupan viime vuonna, jonka tuotot meni Pelastakaa Lapset Ry:lle. Summa taisi olla jotain 30k€ luokkaa.

Tästä pitää ehdottomasti nostaa miehelle hattua!

Kuten tänään aamusta kirjoitin, Valassa on selvästi tekijän vikaa. Mies ois voinut tehdä tuolla röyhkeydellä ja rohkeudella kunnollisen uran, josta olisi tullut mukavasti hilloa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Taisi saada järkättyä sen hyväntekeväisyys-huutokaupan viime vuonna, jonka tuotot meni Pelastakaa Lapset Ry:lle. Summa taisi olla jotain 30k€ luokkaa.
Tämä oli poikkeuksellinen keräys, jossa keräyksen kohde jopa sai jotain. Aiemmin kunnostautunut vetämään keräystulot omiin liiveihinsä jos saanut jotain kerättyä.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kuten tänään aamusta kirjoitin, Valassa on selvästi tekijän vikaa. Mies ois voinut tehdä tuolla röyhkeydellä ja rohkeudella kunnollisen uran, josta olisi tullut mukavasti hilloa.
Röyhkeyttä ja rohkeutta kyllä riittää ja siihen ne avut sitten jääkin. Moneen kertaan nähty ettei resurssit riitää minkäänlaisen projektin läpiviemiseen kunnialla.

Valavuori on varsin avoin persoona ja oli aikoinaan varsin hyvä juontaessaan pelkokerrointa. Riitti kun oli sanavalmis ja eli siinä tilanteen mukaan. Liigastudioiden isäntänä olisi pitänyt tehdä vähän töitäkin perehtymällä lajiin ja myös valmistautua lähetyksiin tekemällä pientä taustatyötä ja paatti karahti heti karille. Ei kiinnostanut laji. Ei kiinnostanut käynnissä oleva peli eikä studiovieraat ja homma tyrehtyi tyhjän höpöttämiseen, itsensä esilletuomiseen ja namedroppailuun.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Munkkiniemessä muistellaankin suurella lämmöllä aikoja kun Valavuori järjesteli mökkiä täyteen. Näkyvyyttä tuli, mutta siinä sivussa törsättiin rahat ja haudattiin perinteikäs seura. Eikä ollut ollenkaan ainoa kuolemansuudelma jonka doeri on suomikoriksessa jakanut. Ei ole mikään homma saada jotain jäähallia täyteen. Riittää kun kiinnostava tapahtumat ja halvat tai mielummin ilmaiset liput. Harmi vaan että tuollaisista tuppaa jäämään viivan alle negatiivinen merkki kun osaaminen ei riitä. Ei vaadi myöskään kummoista osaamista kasata korisjengiä, jolla voitetaan Suomen mestaruus. Maailmalla riittää pilvin pimein pelaajia joilla voittaa mennen tullen ja palatessa. Siihen sitten tarvitaan, että saa hankittua rahoituksen tällaiselle joukkueelle. Valavuorelle on näissä käynyt kuten henkilökohtaisessa elämässään. Vauhtia ja ideoita on niin perkeleesti, mutta menee joka asiassa yli varojen ja seurauksena seurojen häipyminen historiaan ja henkilökohtainen konkurssi.
Ok tuo korishomma.
Mites sitten nämä kaksi muuta asiaa ? Minkä takia porukka suostuu haastateltavaksi kun niin negatiivinen heppu. Miksi Manse pp naiset suostui ottamaan yhdeksi sponsoriksi, kun kaikki kuitenkin menee sun logiikalla vituksi,kerropa tämä kun kaikesta kaiken tiedät,
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minkä takia porukka suostuu haastateltavaksi kun niin negatiivinen heppu. Miksi Manse pp naiset suostui ottamaan yhdeksi sponsoriksi, kun kaikki kuitenkin menee sun logiikalla vituksi,kerropa tämä kun kaikesta kaiken tiedät,

Ekaan veikkaan, että joidenkin mielestä any publicity is good publicity.

Toiseen puolestaan sanoisin, että haksahtaahan sitä ihan koulutettuja ihmisiäkin kaikenmaailman pyramidihuijauksiin ja nigerialaiskirjeisiin. Ihmismieli on ihmeellinen asia. Persaukisissa urheiluseuroissa on aina tartuttu vaikka kuinka epätoivoisiin ja epäilyttäviin oljenkorsiin.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ekaan veikkaan, että joidenkin mielestä any publicity is good publicity.

Toiseen puolestaan sanoisin, että haksahtaahan sitä ihan koulutettuja ihmisiäkin kaikenmaailman pyramidihuijauksiin ja nigerialaiskirjeisiin. Ihmismieli on ihmeellinen asia. Persaukisissa urheiluseuroissa on aina tartuttu vaikka kuinka epätoivoisiin ja epäilyttäviin oljenkorsiin.

Mä taas veikkaan niin, että Valavuori on mukava persoona ja urheilijat yms. henkilöt haluavat mennä Valavuori Liveen vieraaksi ihan Valavuoren takia.

Kakkoskohtaa mä taas sanoisin, että Valavuori on pystynyt ja pystyy ihan oikeasti tekemään hyvää ja jeesaamaan urheilussa mukana olevia tahoja.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Ok tuo korishomma.
Mites sitten nämä kaksi muuta asiaa ? Minkä takia porukka suostuu haastateltavaksi kun niin negatiivinen heppu. Miksi Manse pp naiset suostui ottamaan yhdeksi sponsoriksi, kun kaikki kuitenkin menee sun logiikalla vituksi,kerropa tämä kun kaikesta kaiken tiedät,
Haastateltavat saavat jonkin verran julkisuutta sen mukaan miten saavat houkuteltua katsojia kanavalle lähetystä seuraamaan. Aika näyttää sitten miten Valavuori onnistuu kanavallaan tavoitteessaan, eli maksamaan velkansa ja saamaan itsensä kuiville. Toistaiseksi on menestys ollut hyvinkin Valavuorimaista. Kovaa pöhinää ja meininkiä, mutta kun ei saa valjastettua sitä menestykseksi. Sen sijaan, että olisi saanut lyhennettyä velkojaan, on ulosotossa oleva velka kasvanut jo yli miljoonaan euroon. Taisi olla 1,1 miljoonaa varsin tuoreen ulosottorekisterin mukaan. Taitaa tulla kohta lisää kun kuvittelee voivansa käyttää erilaisia luontaisetuja verottomasti ja jossain vaiheessa varmaan poliisikin tutkii kuinka mallikkaasti oikeuden langettamaa liiketoimintakieltoa on noudatettu. Valavuorella kuten monella muullakin huijarilla on paha tapa luulla, että viranomaisia ei heidän touhut kiinnosta jos niihin ei heti puututa. Monet toki oppivat kerrasta, mutta Valavuori jatkaa tuomion saatuaan juuri samaa hommaa.

Manse pp:n rahoitus on pari paitamainosta ja naispesiksen osalta siinä puhutaan muutamista satasista, jotka on otettava vastaan kun lajissa ei pahemmin rahat pyöri. Käsittääkseni on kahden pelaajan paidassa ja suurista summista ei puhuta. Niin kuin ei koko lajissa ja raha otetaan jos sitä joku tarjoaa. Valavuorihan sitä ei voi tarjota kun on varaton liiketoimintakiellossa oleva perseaukinen verovelallinen.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kakkoskohtaa mä taas sanoisin, että Valavuori on pystynyt ja pystyy ihan oikeasti tekemään hyvää ja jeesaamaan urheilussa mukana olevia tahoja.
Jeesaa kuten Suvi Mikkosta managerina. Kova hypetys sopimuksesta...





Vaan kuinka kävikään... Neljän vuoden päästä haastattelussa: "Lontoossa Mikkonen taisteli viidenneksi, vaikka polvi petti kesken turnauksen. Suomalaisyleisö ihasteli tuntemattoman urheilijan suoritusta, ja Mikkonen sai peräänsä hännystelijöitä Aleksi Valavuoresta alkaen. Valavuori ilmoitti ryhtyvänsä Mikkosen manageriksi, mutta urheilijan pankkitilillä se ei ole näkynyt.

»Se on vieläkin vähän niin kuin mun manageri, mutta ei mulla ole edelleenkään yhtään sponsoria. Se auttaa mua tietyissä ongelmissa, mutta ei ole sponsoria ikinä saanut mulle.»"


Samaan kastiin menee Rion urheilutalli, rahankeruut Ville Långille ja Rami Hietaniemelle. Paljon uhoa mutta ei yhtään mitään konkreettista aikaiseksi.

Venezuelan Solanon toi hiihdon mm-kisoihin kun haisteli siinä bisneksen, josta muutaman tonnin saikin vetäistyä välistä. Itse keräyksen kohde sai käytetyt hiihtovermeet ja viisi sataa kouraan kun kävi dumppaamassa tyypin hyödyttömänä lentokentälle. Varsin irvokas ja huippu-urheilua halveksiva näytelmä ja huijaus kokonaisuudessaan.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
@Vesuri nuo pari paitamainosta sattuu olemaan juuri tuon joukkueen parhaiden pelaajien paidoissa. Tuo joukkue on pärjännyt hyvin aiemminkin. Alunperin kyse oli missä mukana ja ainakin jossakin on. Ei tästä enempää.

Jos lyhyesti voit vielä vastata, kun tiedät niin miten tuo iso verovelka muodostui
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeesaa kuten Suvi Mikkosta managerina. Kova hypetys sopimuksesta...





Vaan kuinka kävikään... Neljän vuoden päästä haastattelussa: "Lontoossa Mikkonen taisteli viidenneksi, vaikka polvi petti kesken turnauksen. Suomalaisyleisö ihasteli tuntemattoman urheilijan suoritusta, ja Mikkonen sai peräänsä hännystelijöitä Aleksi Valavuoresta alkaen. Valavuori ilmoitti ryhtyvänsä Mikkosen manageriksi, mutta urheilijan pankkitilillä se ei ole näkynyt.

»Se on vieläkin vähän niin kuin mun manageri, mutta ei mulla ole edelleenkään yhtään sponsoria. Se auttaa mua tietyissä ongelmissa, mutta ei ole sponsoria ikinä saanut mulle.»"


Samaan kastiin menee Rion urheilutalli, rahankeruut Ville Långille ja Rami Hietaniemelle. Paljon uhoa mutta ei yhtään mitään konkreettista aikaiseksi.

Venezuelan Solanon toi hiihdon mm-kisoihin kun haisteli siinä bisneksen, josta muutaman tonnin saikin vetäistyä välistä. Itse keräyksen kohde sai käytetyt hiihtovermeet ja viisi sataa kouraan kun kävi dumppaamassa tyypin hyödyttömänä lentokentälle. Varsin irvokas ja huippu-urheilua halveksiva näytelmä ja huijaus kokonaisuudessaan.


Jeesaa kuten Suvi Mikkosta managerina. Kova hypetys sopimuksesta...





Vaan kuinka kävikään... Neljän vuoden päästä haastattelussa: "Lontoossa Mikkonen taisteli viidenneksi, vaikka polvi petti kesken turnauksen. Suomalaisyleisö ihasteli tuntemattoman urheilijan suoritusta, ja Mikkonen sai peräänsä hännystelijöitä Aleksi Valavuoresta alkaen. Valavuori ilmoitti ryhtyvänsä Mikkosen manageriksi, mutta urheilijan pankkitilillä se ei ole näkynyt.

»Se on vieläkin vähän niin kuin mun manageri, mutta ei mulla ole edelleenkään yhtään sponsoria. Se auttaa mua tietyissä ongelmissa, mutta ei ole sponsoria ikinä saanut mulle.»"


Samaan kastiin menee Rion urheilutalli, rahankeruut Ville Långille ja Rami Hietaniemelle. Paljon uhoa mutta ei yhtään mitään konkreettista aikaiseksi.

Venezuelan Solanon toi hiihdon mm-kisoihin kun haisteli siinä bisneksen, josta muutaman tonnin saikin vetäistyä välistä. Itse keräyksen kohde sai käytetyt hiihtovermeet ja viisi sataa kouraan kun kävi dumppaamassa tyypin hyödyttömänä lentokentälle. Varsin irvokas ja huippu-urheilua halveksiva näytelmä ja huijaus kokonaisuudessaan.


Sun kanssa on aika turhaa näistä jatkaa. Et näe, etkä varmasti haluakaan nähdä Valavuoren historiasta mitään hyvää.
Veikkaan...tai itse asiassa nyt en enää veikkaa, vaan kerron tietona, että urheilupiireissä ei Valavuorta nähdä lainkaan niin kusipäisenä ja huijarina, kuin täällä Jatkoajan ketjussa annetaan ymmärtää.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ekaan veikkaan, että joidenkin mielestä any publicity is good publicity.

Toiseen puolestaan sanoisin, että haksahtaahan sitä ihan koulutettuja ihmisiäkin kaikenmaailman pyramidihuijauksiin ja nigerialaiskirjeisiin. Ihmismieli on ihmeellinen asia. Persaukisissa urheiluseuroissa on aina tartuttu vaikka kuinka epätoivoisiin ja epäilyttäviin oljenkorsiin.
Tämä oli kyllä nyt Ismon sanoin höpön löpön löppö koko viesti.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Sun kanssa on aika turhaa näistä jatkaa. Et näe, etkä varmasti haluakaan nähdä Valavuoren historiasta mitään hyvää.
Veikkaan...tai itse asiassa nyt en enää veikkaa, vaan kerron tietona, että urheilupiireissä ei Valavuorta nähdä lainkaan niin kusipäisenä ja huijarina, kuin täällä Jatkoajan ketjussa annetaan ymmärtää.
Ihan tänäänkin olen kehunut että oli hyvä juontaja ja olisi pystynyt siinä hommassa luomaan menestyksekkään työuran.

Urheilupiireissä Valavuori on nähty tapaus ja yleinen naurunaihe. Persekärpänen jolla paljon puhetta, mutta vähän tekoja ja kun pääsee tekemään, on takana vain savuavia raunioita.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Urheilupiireissä Valavuori on nähty tapaus ja yleinen naurunaihe. Persekärpänen jolla paljon puhetta, mutta vähän tekoja ja kun pääsee tekemään, on takana vain savuavia raunioita.

Ei pidä paikkaansa.

e. Tai korjataan toki sen verran, että urheilupiirejä on erilaisia.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ei pidä paikkaansa.

e. Tai korjataan toki sen verran, että urheilupiirejä on erilaisia.
Tunnen Valavuoren vuosien takaa parin projektin kautta. Aleksi on helvetin hyvä jätkä puhumaan.

Mutta käytännön toteutus ja lupaukset ovat olleet erittäin heikkoa luokkaa monien eri urheiluseurojen tai urheilupiirien projekteissa. Tähän, kun lisätään nämä affihommat ja niihin liittyvät asiakkaiden kusetukset, niin kokonaisuus on varsin pahasti miinuksella.

Jos hän pystyy seuraavan vuoden aikana hoitamaan verovelkansa pois, niin nostan käden virheen merkiksi ja Aleksi on muuttunut. Toivon tätä, mutta epäilen sitä erittäin paljon.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Viestistä on annettu henkilöllisyyden arvuutteluna pelikieltoa.
Sun kanssa on aika turhaa näistä jatkaa. Et näe, etkä varmasti haluakaan nähdä Valavuoren historiasta mitään hyvää.
Veikkaan...tai itse asiassa nyt en enää veikkaa, vaan kerron tietona, että urheilupiireissä ei Valavuorta nähdä lainkaan niin kusipäisenä ja huijarina, kuin täällä Jatkoajan ketjussa annetaan ymmärtää.
Moi Aleksi!
Oletko jo löytänyt asunnon vai asutko vielä Kaupissa siivouskomerossa?
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Niin
Ok tuo korishomma.
Mites sitten nämä kaksi muuta asiaa ? Minkä takia porukka suostuu haastateltavaksi kun niin negatiivinen heppu. Miksi Manse pp naiset suostui ottamaan yhdeksi sponsoriksi, kun kaikki kuitenkin menee sun logiikalla vituksi,kerropa tämä kun kaikesta kaiken tiedät,

No, ihan suoraan sanottuna moni urheilija on perso ns "mielistelylle"(tai perseennuolennalle), hyvänä esimerkkinä T€€mu S€länne.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Näköjään yksi ajeli tuohon Sammyn miinaan johon meikäläistä kovasti yritti. No sai osaltaan mitä halusikin.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näköjään yksi ajeli tuohon Sammyn miinaan johon meikäläistä kovasti yritti. No sai osaltaan mitä halusikin.

En yrittänyt saada sinua, enkä ketään toistakaan, mihinkään miinaan. Kerroin vaan oman näkemykseni siitä, että asioilla on useampia puolia, eikä sinun kertoma "totuus" ole se ainoa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
No, ihan suoraan sanottuna moni urheilija on perso ns "mielistelylle"(tai perseennuolennalle), hyvänä esimerkkinä T€€mu S€länne.
Monesti täällä todettu että on hyvä seuramies ja noilta staroilta löytyy jonkin verran ymmärrystä kun kaipaavat perskärpäsiä ja hännystelijöitä ympärilleen. Tosin sitten kun doerilla lähtee mopo käsistä tulee vähän rumaa jälkeä kuten kävi Niemisen kanssa. Nieminen joutui irtisanoutumaan kaikesta tekemisestä valavuoren kanssa ja sulki sometilejään, kun vedonlyöntibisneksessä toimiva huijari väitti olevansa Niemisen manageri. ATP ei oikein sellaisesta tykkää ja Niemisellä tuli kiire toimia kun sai kuulla valavuoren sekoiluista.

Terdelle kelpaa juttujaan höpöttämään, mutta aktiivisessa kotimaisessa kilpaurheilussa on kovin vähän kysyntää Valavuoren palveluksille. En kyllä ihmettele laisinkaan.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
En yrittänyt saada sinua, enkä ketään toistakaan, mihinkään miinaan. Kerroin vaan oman näkemykseni siitä, että asioilla on useampia puolia, eikä sinun kertoma "totuus" ole se ainoa.
Olen kertonut aivan julkisia asioita, jotka on helposti tarkastettavissa erinäisistä lähteistä. Voinet kertoa mikä ei pidä paikkaansa, kun puhut totuudesta lainausmerkeissä. Sinun totuutesi on toistaiseksi jäänyt puolivillaisiin heittoihin.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kertonut aivan julkisia asioita, jotka on helposti tarkastettavissa erinäisistä lähteistä. Voinet kertoa mikä ei pidä paikkaansa, kun puhut totuudesta lainausmerkeissä. Sinun totuutesi on toistaiseksi jäänyt puolivillaisiin heittoihin.

Esimerkiksi tämä lauseesi: "Urheilupiireissä Valavuori on nähty tapaus ja yleinen naurunaihe. Persekärpänen jolla paljon puhetta, mutta vähän tekoja ja kun pääsee tekemään, on takana vain savuavia raunioita.", ei ole mikään julkinen asia tai totuus, jonka voi tarkastaa.

Tuohon esitin oman näkemykseni, koska omien harrastusteni kautta olen, ja olen ollut, tekemisissä ihmisten kanssa, jotka ovat tehneet yhteistyötä Valavuoren kanssa, ja nämä henkilöt eivät jaa esim. tuota sinun näkemystä Valavuoresta.
Tunnen myös henkilön, joka ei halua kuulla sanaakaan Valavuoresta, koska heillä yhteistyö ei sujunut kovin hyvin.
On Valavuori historiassa mokannut, enkä minäkään kaikkia hänen toimiaan pidä oikeina ja hyväksyttävinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös