Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 605 954
  • 13 596

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Paska vertaus.

Pesäpallo on oikeasti saatanan monimutkainen laji. Pitkään ja jopa melko korkealla (Ykkösarja) pelanneena voin sanoa, että en ymmärrä vieläkään paljoakaan. Joten katsomossa istuneena ja iskältä kuulleena ei vielä voi keulia ymmärryksellä
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Saahan Surakan isä kokea loukkaavaksi vaikka mitä.
Selvä. Koin tämän sinun kirjoituksesi loukkaavana minua kohtaan, koska olit eri mieltä. (vitsi)

Ilmeisesti isä-Surakka on käynyt kohtalaisen monessa urheilutapahtumassa. Olisi kiinnostavaa tietää, onko hän esimerkiksi osallistunut tuomarille buuaukseen tai hiihtomiehenä (jollainen hän kai on, monipuolinen kaveri) sanonut, että onpas Iivolla paska suksi. Aika peruskauraa molemmat, eikä varmasti ole tarkoituksena mennä henkilökohtaisuuksiin. Enemmän nähdäkseni Surakka "loukkasi" kuin Valavuori tämän perhettä twiittamalla "vitun pellekommenteista". Kerrankin Gary handlasi tilanteen paremmin, ja se on aina huono merkki*

* Toki Surakka tunnusti rauhoituttuaan käyneensä liian kierroksilla, siitä pisteet. Olen nähnyt myös päinvastaisia esimerkkejä.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen. Saahan Surakan isä kokea loukkaavaksi vaikka mitä. Kyse ei ole kenenkään muun kuin hänen kokemuksestaan, ei minkään yleisöäänestyksen. Se ei ole taas synonyymi sanomisluvalle.

Toivottavasti isukki matkustaa jatkossa jokaiseen vierasmatsiinkin mukaan ja muistuttaa yleisöä ennen peliä, että minun poikaani ette sitten hauku. Aikamoinen mielensäpahoittaja tämä isi.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Toivottavasti isukki matkustaa jatkossa jokaiseen vierasmatsiinkin mukaan ja muistuttaa yleisöä ennen peliä, että minun poikaani ette sitten hauku. Aikamoinen mielensäpahoittaja tämä isi.

Tai sitten elää tunteella ja täällä ylianalysoidaan vielä päivien päästä twiittiä, jolla ei ole oikeasti merkitystä oikein minkään kannalta.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Oli Valavuorelta jopa yllättävän hyvä servaus (tiedän, jonnekieltä, onko oikea sana?) kun totesi tuohon faija-Surakan heittoon pelin ymmärtämättömyydestä lunkisti isänsä toimineen paikallisen seuran pelinjohtajana.

Laitetaan tähän alkuperäinen twiitti:




... joka tosiaan tarkoittaisi sitä, että pesäpalloa on pelattu marraskuussa.

Saati sitten nämä "olen toiminut huippu-urheilun parissa viimeiset 30 vuotta" (toim. huom 3/4-vuotiaasta lähtien siis).
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pesäpallo on oikeasti saatanan monimutkainen laji. Pitkään ja jopa melko korkealla (Ykkösarja) pelanneena voin sanoa, että en ymmärrä vieläkään paljoakaan. Joten katsomossa istuneena ja iskältä kuulleena ei vielä voi keulia ymmärryksellä

En epäile tuota yhtään. Enkä missään nimessä tarkoittanut, että Valavuorta olisi syytä pitää tämän lajin asiantuntuntijana, tai että hän edes itse yrittäisi sellaista esittää. Tuli kuitenkin tuon Surakan jutuista fiilis, että hän ajatteli Valavuoren olleen suunnilleen ensimmäistä kertaa elämässään pesiskatsomossa ja silti kehtasi lällätellä 20-vuotiaan urheilijan epäonnistumista. Huom. tuon isän twiitin perusteella hän ymmärtäisi kritiikin jos kritiikin esittäjä tietäisi edes jotain pesiksestä. Kai se nyt jotain tietää jos perheensä on lapsuudessa elänyt ja hengittänyt noinkin vahvasti lajia.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jotain kuitenkin joku on tehnyt oikein, kun ajattelin tänään katsoa ekaa kertaa tällä kaudella pesistä, ja toivoa tietysi IPV:n voittoa.

Selostajastahan se on lähetyksen viihdearvo paljon kiinni tällaiselle satunnaiseuraajalle. Tai no, jos ketjun nimihenkilön hengessä nyt kuitenkin mainitsen, että olen Rauman seudun ala-astemestari. Karhuhallissa ei sitten enää pärjätty.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Juha Metsolan isänä arvostan tätä epäkohtiin puuttumista. "Sulaa", "ryssiä", "seula", "sä et osaa luistella" on kaikki termistöä jotka eivät katsomoihin tai julkisille somealustoille kuulu.
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Valavuori ja Karalahti ärsyttää joitakin täällä palstalla niin paljon, että kaikki mitä he tekevät on näiden mielestä perseestä.

Niin ärsyttääkin. Molemmat herrat on aivan äärettömän vastenmielisiä persoonia. Käytös ja arvot ovat molemmilla herroilla täyttä paskaa. Toinen luulee olevansa kovakin jätkä ja toinen on vain ihan jäätävä perskärpänen.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Meille HPK:n kannattajille pelaajien (tarkemmin sanottuna maalivahtien) mutsien ja faijojen someavautumiset ovat kovin tuttuja. Ne nyt vielä kestää hyvin. Kunhan nyt vaan Han pysyy kaukana Pallokerhosta.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Kunhan nyt vaan Han pysyy kaukana Pallokerhosta.

Tämähän riippuu täysin joukkueen menestyksestä alkavalla kaudella. Finaaleihin kun painatte niin Valavuori on striimassa tippa linssissä hallilta pelipaita päällä kuinka hänen ja HPK:n syvä ja rakas suhde alkoi jo vuoden -83 nousun aikoihin, jota hän oli luonnollisesti todistamassa paikan päällä.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo kyllähän siinä lukkarin isä sekosi täysin. Ylireagointi kevyt sana kuvaamaan tuota. Valavuori toki vielä enemmän pihalla, mutta ei se poista toisen osapuolen mokaa.

Onneksi itse poika näyttää omaavan teräshermot.
Valavuori livestä löytää sunnuntaina myös faijan.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Taitaa Valavuori olla Persujen ehdokkaana seuraavissa vaaleissa, on selvästi löytänyt samanhenkistä porukkaa, ja keinon pysyä isommin julkisuudessa.

Ainahan mies on provonnut, mutta nyt on tullut uusi vaihde silmään, ja maximum attackeja on luvassa jatkossakin.

Aleksi on kyllä ristiriitojen persoona, miehellä olisi periaatteessa kaikki eväät olla tekijämiehiä. Mutta kun perusluonteeltaan on kusettaja, niin minkäs teet.
 

teppana

Jäsen
Siellä on taas Sihvosen ja Valeksin twitter-sota käynnissä. Sihvonen ei lempianalyytikkoja ole, mutta jos johtava onnistuu näyttäytymään miellyttävältä henkilöltö Aleksin rinnalla on se jo jonkinmoinen saavutus.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Valavuori ja Karalahti ärsyttää joitakin täällä palstalla niin paljon, että kaikki mitä he tekevät on näiden mielestä perseestä.

Mitähän positiivista Valavuori on tehnyt?

Ihan suht näyttäviä riman alituksia onnistunut otsikoiden perusteella tekemään.

Todettakoon, että en ole seurannut tosi-tv.tä joten ehkä itsellä ei riitä tiedot ja taidot arvioimaan Valavuoren osaamista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös