En usko että todellisuudessa kukaan naisurheilija on kovinkaan mielissään siitä jos transpuoliset ihmiset yleistyy urheilumaailmassa. Sekin on vaan niin fakta ja yksiselitteinen asia, että jos kuulantyönnössäkin 28- vuotias mies joka on ikänsä harrastanut painonnostoa, treenaisi vuoden tai pari kuulantyönnön tekniikkaa ja vaihtaisi sukupuoltaan (ei urheilun takia vaan syystä että tuntee/haluaa olevansa nainen) niin hän rikkoisi maailmanennätykset ja voittaisi kaikki kisat joihin osallistuisi. Tätäkö porukka haluaa?
Tässä on tiivistettynä oikeastaan koko tämä toinen puoli asiaa, jonka nämä social justice warriorit tuntuvat unohtavan ja sivuuttavan kokonaan.En usko että todellisuudessa kukaan naisurheilija on kovinkaan mielissään siitä jos transpuoliset ihmiset yleistyy urheilumaailmassa. Sekin on vaan niin fakta ja yksiselitteinen asia, että jos kuulantyönnössäkin 28- vuotias mies joka on ikänsä harrastanut painonnostoa, treenaisi vuoden tai pari kuulantyönnön tekniikkaa ja vaihtaisi sukupuoltaan (ei urheilun takia vaan syystä että tuntee/haluaa olevansa nainen) niin hän rikkoisi maailmanennätykset ja voittaisi kaikki kisat joihin osallistuisi. Tätäkö porukka haluaa?
Kai ne sentään naisten kuulaa yli 20 metriä pukkaisi?Mihinkään muuhun puuttumatta, Tokian kisoissa ei olisi ollut yksikään kotimainen mies Kalevan kisojen 2020 tuloksilla lähelläkään kuulantyönnön mitaleja.
Tässä on tiivistettynä oikeastaan koko tämä toinen puoli asiaa, jonka nämä social justice warriorit tuntuvat unohtavan ja sivuuttavan kokonaan.
Onhan se perseestä kun social justice warriorit yrittää cäncelöidä Doeria vaikka dude vaan yrittää white knightata naisten puolesta.
Doerin brändiä on tahrattu nyt sen verran huolella internetissä, että Han päätti ryhtyä toimeen, koska Hanelle ei vittuilla ilman seuraamuksia.
Valavuori ei kuitenkaan tee isoja päätöksiä kevyin perustein vaan järjesti asiasta instagramissa äänestyksen ja koska kansa niin VAATII, niin ensi viikolla alkaa paukkua rikosilmoituksia.
Pitaa pahaa sanon mina, pitaa pahaa.
On. Pitaa pahaa siinä on?Onko tämä "han" juttu vielä kovinkin kauan teistä hauskaa?
On. Pitaa pahaa siinä on?
Mistä ajattelit noita canceloijia rankaista? Kusipäisestä käytöksestä? En tiedä onko sponsoreihin yhteydenotto laitonta, vaikka pyytäisikin sponssaamisen lopettamista. Varmaan jotkut ovat haukkuneet mahdollisesti kunnianloukkauksen rajan ylittävällä tavalla, mutta onko tuolla uhkauksia?Onko tämä "han" juttu vielä kovinkin kauan teistä hauskaa?
Mutta helvetin hyvä, että tekee rikosilmoituksia. Kuten aiemminkin kirjoitin, niin tuo cancelointi on sellaista paskaa, että sitä tekevät pitäisi saada kova rangaistus.
Mistä ajattelit noita canceloijia rankaista? Kusipäisestä käytöksestä? En tiedä onko sponsoreihin yhteydenotto laitonta, vaikka pyytäisikin sponssaamisen lopettamista. Varmaan jotkut ovat haukkuneet mahdollisesti kunnianloukkauksen rajan ylittävällä tavalla, mutta onko tuolla uhkauksia?
Hei ystava hyva,jattakaa nyt herrajumala Isokyna rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!Ei mitään pahaa. Mun mielestä vaan ihan helvetin typerää.
Niin, eli vala-allun rikosilmoituksilla saadaan ainoastaan tukittua muutenkin ylityöllistettyä oikeuslaitosta (joskin käsittely mennee melko nopeasti läpi kun poliisi käy valituksen läpi ja ilmoittaa että ei näissä rikosta kyllä ole tapahtunut vaikka kovin ikävää toimintaa onkin). Nuo ketjun henkilön touhut saavat kyllä social media power playerin näyttämään silläkin alalla todella surkuhupaiselta tapaukselta, mutta varmaan se sille kannattajistolleen näyttäytyy edelleen sananvapaussoturina, marttyyrinä ja ennen kaikkea voittajana. Muille henkilöstä ylipäätään kuuklleelle sitten ammattihuijarina, rikollisena ja vähän köpsänä nettimeuhkaajana.En minä tiedä, että mikä on se tapa, miten heitä pitäisi, tai voisi rangaista. Kusipäisyys on toki asia, mihin ei välttämättä löydy laillisia rangaistuskeinoja.
Mutta tuo on sellainen asia, mistä minun mielestä pitäisi joutua vastuuseen, löytyy siihen sitten keinoja tai ei. Siis minun mielipiteeni tuo. Toivottavasti nuo ihmiset saavat rangaistuksen, tavalla tai toisella.
Onko se kunnianloukkaus, jos spämmäät viestejä jonkun henkilön tuttaville, että henkilö on esim natsirasisti. Eikös se ole?
Mites Valeksin oma kusipäisyys? Millä tavoin siitä kuuluu rangaista?En minä tiedä, että mikä on se tapa, miten heitä pitäisi, tai voisi rangaista. Kusipäisyys on toki asia, mihin ei välttämättä löydy laillisia rangaistuskeinoja.
Mutta tuo on sellainen asia, mistä minun mielestä pitäisi joutua vastuuseen, löytyy siihen sitten keinoja tai ei. Siis minun mielipiteeni tuo. Toivottavasti nuo ihmiset saavat rangaistuksen, tavalla tai toisella.
En tiiä, mutta luulisin että kyllä. Nythän sanamuodot oli että "Valavuori on avoimen transfobinen, rasistinen ja homofobinen ja vuodesta toiseen syrjii ulostuloillaan vähemmistöjä ja naisia."Tekeekö se "natsi" siitä kunnianloukkauksen vai riittääkö pelkkä rasistiksi sanominen kunnianloukkaukseksi siinä määrin että rikos on tapahtunut?
Nythän sanamuodot oli että "Valavuori on avoimen transfobinen, rasistinen ja homofobinen ja vuodesta toiseen syrjii vähemmistöjä ja naisia."
Mutta helvetin hyvä, että tekee rikosilmoituksia. Kuten aiemminkin kirjoitin, niin tuo cancelointi on sellaista paskaa, että sitä tekevät pitäisi saada kova rangaistus.
Jos tuollaisen kuvauksen antaminen olisi rikollista niin elettäis kyllä vaarallisessa maailmassa.
Spämmääminen on vaan kusipäistä mutta tässä tapauksessa "uhri" pitää aiheesta masterclassia.
Niin, eikös tilanne mennyt niin, että tämä somevaikuttaja-Bling oli suoraan yhteydessä yksityisviestillä johonkin Valeksin kumppaaniin ja kysyi "heidän arvojensa perään" ja sitten Valeksi itse teki tämän julkiseksi julkaisemalla kuvakaappauksen viestistä jotka ei lähetetty hänelle suoraan. Toki tuo Blingin viesti sisälsi kyseenalaista tekstiä myös, mutta ei noista Suomessa olla rankaistu, koska sananvapaus. Toki jos tuomitaan, niin sitten joutuu moni muukin pulaan ja miettimään omaa kommunikointiaan... myös Han.