Mahtaako olla enää listoilla joulukuussa 2015?
Noniin, päivän Urheilulehdessä...
ALEKSI VALEVUORI
Betsikuninkaan nousu ja tuho s. 40 - 44
valavuori.pdf - Google Drive
(EDIT: ei ole minun jakamani, linkki netistä)
Mitään ei ole Valavuorta vastaan sen paremmin kuin puolestakaan, mutta onhan toi Urheiluläpyskän juttu faktatasoltaan kestämätön ja siten koko julkaiseminen perustuu toimittajan käsityksiin asioista, joissa hän ei ole asiantuntija.
Yksilöitkö vähän niitä kestämättömiä faktoja niin katsotaan ollaanko muut samoilla linjoilla?
En aio yksilöidä mitään. Ne jotka tietävät, tietävät mistä on kyse.
Mielenkiintoinen lähestymistapa.
Mitään ei ole Valavuorta vastaan sen paremmin kuin puolestakaan, mutta onhan toi Urheiluläpyskän juttu faktatasoltaan kestämätön ja siten koko julkaiseminen perustuu toimittajan käsityksiin asioista, joissa hän ei ole asiantuntija. Näin toki saadaan paremmin klikkauksia, mutta jos toista syyttää eri tavoin ns. huorailusta, voisi ensin aloittaa ihan omasta kirjoituksestaan, sen jälkeen päätoimittajan linjasta ja päätyä kolmantena julkaisijan edustajaan. Valavuori tulee vasta näiden jälkeen - jos silloinkaan.
Vaikka Janne Eerikäinen ja Jukka Rönkä suoltaisivat Urheilulehteen millaista sontaa tahansa, maksavat he mitä todennäköisimmin sonnan tuottamista rahoista verot Suomeen. Sikäli heillä on kyllä varaa kuittailla Allulle.
No kerroppa nyt toki meille tyhmillekin. Jonkun verran näistä asioista tietävänä en löytänyt tuosta jutusta mitään sen suurempaa räikeyttä.mutta odottaisin UL:n laittavan faktaa pöytään. Sen sijaan, että he joko tietämättään tai tarkoituksella suomeksi sanoen kusettavat lukijoitaan varsin oleellisissa asioissa.
No kerroppa nyt toki meille tyhmillekin. Jonkun verran näistä asioista tietävänä en löytänyt tuosta jutusta mitään sen suurempaa räikeyttä.
Valavuoren syyllistäminen mutkan kautta siitä, että hänellä ei ole virallista asemaa biisoneissa ja siten leimaaminen jutussa kuvatulla tavalla on epäreilua koska tilanne ei johdu ainakaan alkujaan mistään muusta kuin monopoliyhtiön loukkaantumisesta kun sponssirahan määrä julkistettiin sekä valtavasta painostusmahdollisuudesta yksittäistä seuraa ja pientä liittoa kohtaan.
Itse nyt ainakin oletan että noissa sponsorointisopimuksissa lukee ettei noita summia tuoda julkisuuteen(ainakin niissä soppareissa joita itse olen päässyt näkemään), eli eikö nyt kuitenkin Allu ensimmäisenä syyllistynyt sopimusrikkeeseen?
Noniin, päivän Urheilulehdessä...
ALEKSI VALEVUORI
Betsikuninkaan nousu ja tuho s. 40 - 44
valavuori.pdf - Google Drive
(EDIT: ei ole minun jakamani, linkki netistä)
Mä kanssa luin tuon jutun viime viikolla. Oli kyllä huonosti kirjoitettu. Ihan kuin joku olisi nähnyt tämän ketjun ja teiniangsteissaan mennyt siitä oikein lehteen kirjoittamaan.
Allu muuten huomenna ELCrewssä, toisena vieraana RAY:n edustaja. Toivoisin kyllä että tuossa toimittajilla olisi munaa kysellä noista affitouhuista, voita matka Valioliigapeliin/Voita konsolipelejä jutuista joissa on ollut hiukan epäselvyyksiä. Mutta koska Linnanahde on Allun vanha armeijakaveri(ja muutenkin kai läheisissä väleissä) niin epäilen että tuossa keskitytään vain porukalla hiillostamaan RAY:n edustajaa.
Kyllähän Nummikoski teki itsestään aikamoisen pellen tuossa haastattelussa. Toki hänen pitää omaa tuotettaan puolustaa mutta kyllähän siellä taas huudettiin vaan päälle, kun ei oikein mitään järkevää sanottavaa ollut. Tuo pelimonopolin suuntaaminen myös ulkomaille on kieltämättä ihan mielenkiintoinen idea. Aika nollahaastattelu oli kyllä kokonaisuudessaan, vaikka olisihan tuota huutoa kuunnellut pidempäänkin :D