Juhisjuhis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Colorado Avalanche
Hullu Poro -ravintolan (jossa Valahiihdon päätöskampanja pidetään) kapasiteetti näyttää olevan 1700 hlö. Tulee verinen taistelu lahjoittajien kesken, ketkä mahtuvat mukaan.
Hullu Poro -ravintolan (jossa Valahiihdon päätöskampanja pidetään) kapasiteetti näyttää olevan 1700 hlö. Tulee verinen taistelu lahjoittajien kesken, ketkä mahtuvat mukaan.
Selänne muuten iskee sata kiloa tiskiin, katotaan vaan.No sadan tonnin lahjoituksella, tai siis paketilla, saa neljä lippua noihin bileisiin. Eiköhän se miljoona ole kasassa ennen kuin tuo areena on myyty loppuun. Tai siis kumpikaan noista ei varmastikaan toteudu.
No en tässä nyt Valavuorelle mitään vinkkejä halua antaa ja niinkuin mainitsin niin touhu vaatisi pitkäjänteisyyttä. Mutta olen valmis ottamaan tästä vedon vastaan kun tietyt raamit aikaikkunalle laitetaan. Täällä nyt kaikki laskenut homman niin, että Valeksi ottaa/saa palkan saman kalenterivuoden aikana ja näinhän ei kannata toimia.
Hybridiratkaisu voisi olla toki mahdollinen, mutta mun ajatus ja/tai vero-osaaminen ei riitä.
Tässä kyllä on homman pihvi, jos tuon kuvion käsitteleminen ei luonnistu normaalilta jatkoaikalaiseltakaan, joka kuitenkin ymmärtää keskimääräistä paremmin verotusasiat, niin miten helvetissä se voisi onnistua topicin keskushenkilöltä joka kuvitteli pystyvänsä vetämään betsifiman sisäänheittäjänä kerätyt ansiotulot verottomana omaan taskuun? Toivottavasti jollakulla on viitseliäisyyttä vajaan vuoden päästä käydä seuraavalla sivustolla: Anna vihje verovilpistä
Eikös juuri nyt ole painotettu sitä, että tällä kertaa asian hoitaa ammattilaiset.
Nuollaan persettä? Onko mitään välimuotoa vittuilulla ja perseen nuolemisella? Mua ainakin vituttaa nuo mukahauskat länkyttäjät ihan yhtä paljon kuin A.Valavuori itse. Nää on just näitä ihmisiä, joiden pitää jokaisessa mahdollisessa välissä päästä hauskana toteamaan se aina niin ratkiriemukas "mita pahaa han..."
Ei kyllä heitä paljon Valavuorta parempina jätkinä pitää. Mutta tätähän tää aika on, kaikenmaailman vässykätkin pääsee päätään aukomaan.
Lasketaas hiukan kuinka kerätylle miljoonalle käy tuollaisella kymmenen vuoden jaksotuksella. Sovitaan että keräys tuottaa sen millin ja velkaa puoli milliä. Ensimmäisenä lähtee siitä millistä alvit päältä, jäljelle jää 800 000. Jos palkkaa 80 000, jää siitä verojen jälkeen 48 000, josta menee 35 000 korkoihin ja pääoma lyhenee 13 000 euroa. Velkaa jää 487 000 euroa. Firmalle jää ensimmäisenä vuonna tulosta 720 000 euroa, josta se maksaa yhteisöveroa 158 000 euroa, joten kassaan jää 562 000 euroa, eli tasamaksuilla palkan suuruus loppuvuosina pyöret 62 500 euroa. Menee vuosi ja on taas maksun aika. Velka on kasvanut korkoa 34 000, palkasta jää verojen jälkeen 40 000 euroa, joten lyhennys 6000 euroa. Kassaan jää 499 500€ ja velkaa 481 000€. Kahdessa vuodessa on keräyksellä huijatut hillot puolitettu ja siitä on velan pääomaan riittänyt huikeat 19 000€. Mukaan ei ole ole laskettu muita tuon toiminnan kuluja eikä palkan sivukuluja, joten todellisuudessa kassa olisi reilusti kevyempi. Kolmannessa lyhennyksessä menee korkoihin 33 700 joten velkaa jää 474 700. Kassa vaan kevenee ja pääoma ei pahemmin pienene. Kerätty raha menee jaksottaessa yhteisöveroihin ja koko ajan juokseviin korkoihin.Noh, pitääkö se palkka nostaa vuoden tai kahden aikana? Miksi aikajakso ei voi olla vaikka kymmenen vuotta? Tosiaan sanon,, että mahdollista on jos aikajänne on tarpeeks pitkä. Valeksin tuntien homma ei toimi, koska "kuka nyt viitsii ensi vuotta miettiä".
Jälkikasvun hyvinvointi on puhtaasti äidin vastuulla. Fyysisesti kovin hankalaa viettää lasten kanssa aikaa loisiessaan toisten nurkissa ja perseaukisena ei voi niiden kanssa oikein mitään touhuta. Tuloillaan ei voi elatusmaksuja edes yrittää maksaa, joten nekin menee ennestään toivottomaan velkataakkaan.Minulle ei oikeastaan ole muuta väliä, kuin hänen lastensa hyvinvointi ja herran itsensä pysyminen kuivilla viinasta.
Jälkikasvun hyvinvointi on puhtaasti äidin vastuulla. Fyysisesti kovin hankalaa viettää lasten kanssa aikaa loisiessaan toisten nurkissa ja perseaukisena ei voi niiden kanssa oikein mitään touhuta. Tuloillaan ei voi elatusmaksuja edes yrittää maksaa, joten nekin menee ennestään toivottomaan velkataakkaan.
Disclaimer: veroprosentti laskettu karkeasti ilman kertymiä ja samaa prosenttia on sovellettu eri vuosille. Sivukuluja jne. ei huomioitu, saati mahdollisia ALV-tilityksiä. Myöskään mitään mahdollisia tappiovähennyksiä ei ole huomioitu. Olen lisäksi väsynyt, eli jos olen aivopiereskellyt, niin sori. Sori muutenkin, lähti vähän hanskasta tämä pyörittely.
Pieni osa itsessä toivoo, että Valavuori sijoittaisi mukavahkon siivun tuosta kerätystä potista vedonlyöntiin ja satumaisella onnella saisi korotettua pottia muutamalla miljoonalla.Olen eri mieltä, etteikö tuo miljoona noin kerättynä voisi riittä ihan laillisesti kuittaamaan noita ulosottovelkoja. Tämä vaatii vain sitten sitä osaamista sillä puolella ja kärsivällisyyttä. Valavuorihan on tunnettu talousosaamisestaan ja kärsivällisyydestään, eli eiköhän tästä menestystarina tule. En myöskään usko, että sieltä miljoonaa saadaan kasaan ja jos saadaankin, niin alkaakin ehkä houkuttamaan joku puliveivaus enemmän kuin velkojen kuittaaminen. Mutta se olen vain hanhinaamainen minä, joka tälläistä epäilee.
On tullut seurattua ja muutaman kuukauden välein riittää aikaa lapsillekin mikä on tietenkin hieno juttu.Ota vaikka ihan vittuillakseks hänen Instagram seurantaan, niin voit löytää tästäkin kaverista edes yhden hienon puolen.
On tullut seurattua ja muutaman kuukauden välein riittää aikaa lapsillekin mikä on tietenkin hieno juttu.
No en tässä nyt Valavuorelle mitään vinkkejä halua antaa ja niinkuin mainitsin niin touhu vaatisi pitkäjänteisyyttä. Mutta olen valmis ottamaan tästä vedon vastaan kun tietyt raamit aikaikkunalle laitetaan. Täällä nyt kaikki laskenut homman niin, että Valeksi ottaa/saa palkan saman kalenterivuoden aikana ja näinhän ei kannata toimia.
edit: ja siis anna minulle firma ja anna minulle miljoona euroa, niin uskoisin saavani homman toimimaan. Valavuorella on toki tuohon miljoonaan matkaa ja vaikka sen miljoonan saisi kasaan niin ei varmasti malttaisi toimia niinkuin pitäisi ja kuitata velat.
Tässä kyllä on homman pihvi, jos tuon kuvion käsitteleminen ei luonnistu normaalilta jatkoaikalaiseltakaan, joka kuitenkin ymmärtää keskimääräistä paremmin verotusasiat, niin miten helvetissä se voisi onnistua topicin keskushenkilöltä joka kuvitteli pystyvänsä vetämään betsifiman sisäänheittäjänä kerätyt ansiotulot verottomana omaan taskuun?
Mikä tässä muka pieleen voisi mennä?
Luultavasti joku sellainen tapahtuma, mikä myytiin loppuun yhdellä radioasema- ja aamutv-vierailulla tyyliin Elviksen viimeinen keikka.Nyt ei muisti pelaa niin milloin Valavuori on Olympiastadionin myynyt loppuun ja mikä oli tapahtuma?
Ymmärsit väärin. Se kuitti kirjanpitäjälkekin on vielä toimittamatta.Nyt ei muisti pelaa niin milloin Valavuori on Olympiastadionin myynyt loppuun ja mikä oli tapahtuma?
Olet oikeassa, että tulo kannattaisi jaksottaa usealle eri verovuodelle. Tietenkin siinä on se, että tällaisessa jaksottamisessa realisoitunee 20 pinnan yhteisön tulovero.
Huuhkajien karsintamatsi. Twiittasi "Kaikki kannustamaan" ja stadion täyttyi. Kaikki ei edes mahtunut mukaan.Nyt ei muisti pelaa niin milloin Valavuori on Olympiastadionin myynyt loppuun ja mikä oli tapahtuma?