Aleksandr Ovetškinin kaukalon ulkopuolinen toiminta

  • 217 191
  • 1 255
Eikö se sitten naurata, että joka pelin jälkeen, kun Ovie ei ole onnistunut maalaamaan, on samassa ketjussa 10 kirjoittajaa spermat kalsareissa mehustelemassa?
Luulisi kaikkien suomalaisten ymmärtävän, minkä takia Ovie vituttaa monia jääkiekon seuraajia täällä. Enemmän oikeastaan ihmetyttää, miten kukaan voi toivoa hänelle mitään hyvää urheilullisesti ja nauttia hänen suorituksistaan. Urheilua ja politiikkaa ei voi mitenkään pitää erillään tällaisessa tilanteessa. Varmaan samat Ovechkinia yhä ihannoivat tyypit kävisivät Venäjällä tankkaamassa yms. Menisivät varmaan Venäjälle töihinkin, kunhan palkka olisi tarpeeksi hyvä.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Vähän nauratti aamulla kun ovetskin oli pystynyt tekemään kauden seitsemännen maalinsa, niin NHL palstan puolella pari kirjoittaa tuli siitä ihmeestä kertomaan spermat kalsareissa. Kiva viedä sellaiset kalsarit äidin pestäväksi?

Tästä viestistä tulee satavarmasti penalttia, mutta mitä sitten? Pääsen aika paljon helpommalla rangaistuksella kuin mitä ukrainalaiset ovat päässeet kohta 3 vuotta.
Ihan yhtä naurettavaa touhua on spermat kalsareissa jälkiä nuoleskelevat nami nami 0+0 tatti pystyssä viestittelijät. Oksettava persoona on Ovetchkin mutta kyllä ihmisten fokus on aivan vitullisen väärässä asiassa kun täällä puhutaan jääkiekkoilijasta ja spermapöksyistä. Ihan kuin tällä moralisoinnilla ja pisteiden naminami seurannalla olisi jotain merkitystä tai tekemistä itse sodan kanssa.
 
Ihan yhtä naurettavaa touhua on spermat kalsareissa jälkiä nuoleskelevat nami nami 0+0 tatti pystyssä viestittelijät. Oksettava persoona on Ovetchkin mutta kyllä ihmisten fokus on aivan vitullisen väärässä asiassa kun täällä puhutaan jääkiekkoilijasta ja spermapöksyistä. Ihan kuin tällä moralisoinnilla ja pisteiden naminami seurannalla olisi jotain merkitystä tai tekemistä itse sodan kanssa.
No ne tattipystyssä viestit loppuivat jo viikkoja sitten. Ja kyllä sillä on merkitystä. Kaikki venäläiset, jotka eivät ole sotaa vastaan pitäisi sulkea kaikesta urheilusta pois. Nyt tämä seuranta on meille hyvä keino olla vähemmän vittuuntuneita tilanteeseen. Ainakin siihen asti, kun Oveckinin surkea maalitahti jatkuu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: LuKi
Toki, mutta ihan samanlaista hypetystä on toiseen suuntaan jokaisen 0+0 -1 pelin jälkeen, lue vaikka ajatuksella pari viimeistä sivua läpi... Itselleni tuli tuosta @tyoton viestistä nimenomaan puhdas vittuilu ensimmäisenä mieleen...
No älä seuraa ketjua, jos se niin vituttaa. Varmaan jostain löytyy venäläinen palsta, jossa kaikkia avoimin sydämin ihailevat Ovechkinia. HFboardsillakin Ovien ketjussa on nykyisin paljon samankaltaisia viestejä kuin tuolla Jatkoajan ketjusta.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
No älä seuraa ketjua, jos se niin vituttaa. Varmaan jostain löytyy venäläinen palsta, jossa kaikkia avoimin sydämin ihailevat Ovechkinia. HFboardsillakin Ovien ketjussa on nykyisin paljon samankaltaisia viestejä kuin tuolta Jatkoajan ketjusta.

En kai minä missään ole sanonut, että tuo vituttaisi? En minä tarvitse venäläisiä palstoja todetakseni, että kyseessä on yksi kaikkien aikojen parhaimmista jääkiekkoilijoista. Vaikka kaverin tekemiset kaukalon ulkopuolella ei meikäläiseltä tukea saakaan, arvostan silti herraa siellä kaukalon sisäpuolella. innolla odotan aikaa, kun 15 vuoden päästä Auston Matthews jahtaa Ovien maaliennätystä.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikö se sitten naurata, että joka pelin jälkeen, kun Ovie ei ole onnistunut maalaamaan, on samassa ketjussa 10 kirjoittajaa spermat kalsareissa mehustelemassa?
Vähän epäilen että ei heillä ole kalsarit menneet vaihto kuntoon ovien 0+0 yön vuoksi, koska ovat todennäköisesti ihan aikuisia ihmisiä ja ymmärtävät mitä Ukrainassa tapahtuu ja ymmärtävät, että ovetskin tukee sitä touhua. Lapsilta ehkä ymmärrän tuollaista käytöstä, että tullaan sinne ketjuun hehkuttamaan jotain 1+0 tehoja. Ja lapsilta voi vielä karata innostuksesta spermat pöksyyn. Se naurattaa.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vähän epäilen että ei heillä ole kalsarit menneet vaihto kuntoon ovien 0+0 yön vuoksi, koska ovat todennäköisesti ihan aikuisia ihmisiä ja ymmärtävät mitä Ukrainassa tapahtuu ja ymmärtävät, että ovetskin tukee sitä touhua. Lapsilta ehkä ymmärrän tuollaista käytöstä, että tullaan sinne ketjuun hehkuttamaan jotain 1+0 tehoja. Ja lapsilta voi vielä karata innostuksesta spermat pöksyyn. Se naurattaa.

Toki, mutta ihan samanlaista hypetystä on toiseen suuntaan jokaisen 0+0 -1 pelin jälkeen, lue vaikka ajatuksella pari viimeistä sivua läpi... Itselleni tuli tuosta @tyoton viestistä nimenomaan puhdas vittuilu ensimmäisenä mieleen...

Kuten jo sanoinkin, itse olen edelleenkin aika varma, että tuo oli vain kuittailua noille 0+0 flamettajille. Ainakin oma viestini edellisestä maalista oli juurikin sitä.

Lähinnä se pointti oli siis siinä, että ei se yhden maalin hehkuttaminen nyt eroa oikein mitenkään tuosta 0+0 hypettämisestä.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan kuin tällä moralisoinnilla ja pisteiden naminami seurannalla olisi jotain merkitystä tai tekemistä itse sodan kanssa.
Ei olekkaan mitään merkitystä sotaan, mutta kaikennäköinen venäläisten urheilijoiden hehkuttaminen on tällä hetkellä ihan täysin väärin. Tämä siis oma mielipiteeni, joku muu on varmaan eri mieltä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei olekkaan mitään merkitystä sotaan, mutta kaikennäköinen venäläisten urheilijoiden hehkuttaminen on tällä hetkellä ihan täysin väärin.

No ei ole. Kysy vaikka Nikita Zadorovin tai Artemi Panarinin mielipide tähän näkemykseesi.

Sen ymmärrän, jos Ovien seuraaminen tuntuu pahalta, koska kaveri on valinnut tuon tien. Tämä yleistäminen koskemaan kaikkia venäläisurheilijoita on taas niin tuubaa, että.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No ei ole. Kysy vaikka Nikita Zadorovin tai Artemi Panarinin mielipide tähän näkemykseesi.

Sen ymmärrän, jos Ovien seuraaminen tuntuu pahalta, koska kaveri on valinnut tuon tien. Tämä yleistäminen koskemaan kaikkia venäläisurheilijoita on taas niin tuubaa, että.
No jos palstalla hehkutettaisiin Zadorovin suorituksia, niin varmasti yhtyisin siihen näkemykseen myös, olen tietoinen hänen näkemyksistään sodasta.

Lisätään nyt sen verran, että olisin kyllä iloinen venäläisten urheilijoiden ja koko kansan puolesta, jos pääsisivät tuosta nykyisestä hallinnosta eroon ja saisivat sinne sellaisen hallinnon, joka ei hallitse pelolla ja riistä itselleen rikkauksia samalla kun oma kansa kärsii. Tätä toivoo varmaan aika moni muukin.
 
Viimeksi muokattu:

ijuka

Jäsen
Eikö se sitten naurata, että joka pelin jälkeen, kun Ovie ei ole onnistunut maalaamaan, on samassa ketjussa 10 kirjoittajaa spermat kalsareissa mehustelemassa?
No noita maalittomia öitä tulee sen verran usein, että eipä se oikein missään tunnu. Kun taas Ovechkinin maalit ovat aika harvassa.

En muutenkaan ole tuollaista käytöstä edes huomannut. Aika hiljaa se ketju on ollut jos Ovechkin ei ole maalannut, tai sitten keskustellaan hänen urastaan yleisellä tasolla hohottelemisen sijaan.

Eli kaikenkaikkiaan aika virheellinen kirjoitus, monelta näkökannalta tarkasteltunakin.
 

444

Jäsen
Ei olekkaan mitään merkitystä sotaan, mutta kaikennäköinen venäläisten urheilijoiden hehkuttaminen on tällä hetkellä ihan täysin väärin. Tämä siis oma mielipiteeni, joku muu on varmaan eri mieltä.
Ei muuta kuin silmät kiinni ja pää pensaaseen. ”Ei ole mun sota, mä en voi mitenkään vaikuttaa mihinkään, ei pidä sekoittaa kansanmurhaa ja urheilua”.
Onhan se nyt aika irvokasta, että jotkut fanipojat ovat vastustavinaan Ukrainassa suoritettavaa kansanmurhaa ja heti seuraavassa lauseessa ylistävät oveskinin hienoa uraa ja toivovat tämän rikkovan Gretzkyn ennätyksen, jotta saataisiin vähän kauniimpi lippu koristamaan tilastojen kärkeä.
 

LuKi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, LuKi-82
En kai minä missään ole sanonut, että tuo vituttaisi? En minä tarvitse venäläisiä palstoja todetakseni, että kyseessä on yksi kaikkien aikojen parhaimmista jääkiekkoilijoista. Vaikka kaverin tekemiset kaukalon ulkopuolella ei meikäläiseltä tukea saakaan, arvostan silti herraa siellä kaukalon sisäpuolella. innolla odotan aikaa, kun 15 vuoden päästä Auston Matthews jahtaa Ovien maaliennätystä.
Varmaan lääketieteen ammattilaiset ja fanit ihalevat suuresti Josef Mengelen Auschwitzissä tekemiä, luuraauurtavia, lääketieteellisiä kokeita. Typerät tiedetoimijat ja instituutit, jotka eivät suostu julkaisemaan tämän älykkään ja kokeellisen asiantuntijan työn tuloksia. Poilitiikasta viis, koska kyse on huikeasta osaajasta.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei muuta kuin silmät kiinni ja pää pensaaseen. ”Ei ole mun sota, mä en voi mitenkään vaikuttaa mihinkään, ei pidä sekoittaa kansanmurhaa ja urheilua”.
Onhan se nyt aika irvokasta, että jotkut fanipojat ovat vastustavinaan Ukrainassa suoritettavaa kansanmurhaa ja heti seuraavassa lauseessa ylistävät oveskinin hienoa uraa ja toivovat tämän rikkovan Gretzkyn ennätyksen, jotta saataisiin vähän kauniimpi lippu koristamaan tilastojen kärkeä.

Niin, eipä mua ainakaan hirveästi suoraan sanottuna jaksa enää kiinnostaa sota ja sen käänteet Ukrainassa. Aina jossakin päin maailmaa on sota tai kansanmurha käynnissä. Enemmän mua henkilökohtaisesti kiinnostaa NHL:n tapahtumat ja mahdollinen maaliennätyksen rikkoutuminen. Eikä mun "fanituksessa" ole kyse Ovechkinin kansalaisuudesta tai kotimaan lipun väreistä. Toivon, että 15 vuoden päästä siellä ykköspaikalla komeilee jenkkilippu.

Ja oletko jotenkin eri mieltä Ovechkinin urasta ja/tai saavutuksista? Jos sinun mielestäsi herra ei kaukalossa ole yksi kaikkien aikojen parhaista maalintekijöistä, niin mielelläni kuulen tähän perustelut. Se historia ei kuitenkaan muutu mihinkään, vaikka herra kuinka toilailisi. Ihan samalla lailla Bobby Hullin ura kaukalossa on sellainen kuin on, vaikka kaukalon ulkopuolella ukko ei ihan yhtä hohdokkaasti toiminutkaan.

Varmaan lääketieteen ammattilaiset ja fanit ihalevat suuresti Josef Mengelen Auschwitzissä tekemiä, luuraauurtavia, lääketieteellisiä kokeita. Typerät tiedetoimijat ja instituutit, jotka eivät suostu julkaisemaan tämän älykkään ja kokeellisen asiantuntijan työn tuloksia. Poilitiikasta viis, koska kyse on huikeasta osaajasta.

Voi olla, tästä en tiedä mitään, kun en tiedä kyseisen herran saavutuksista lääketieteen saralla.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Niin, eipä mua ainakaan hirveästi suoraan sanottuna jaksa enää kiinnostaa sota ja sen käänteet Ukrainassa. Aina jossakin päin maailmaa on sota tai kansanmurha käynnissä. Enemmän mua henkilökohtaisesti kiinnostaa NHL:n tapahtumat ja mahdollinen maaliennätyksen rikkoutuminen.
Hienoa että olet osannut laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Ja eihän muutenkaan politiikkaa ja urheilua pidä ikinä sekoittaa keskenään, vai miten se trollitehtaan viesti meneekään.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Niin, eipä mua ainakaan hirveästi suoraan sanottuna jaksa enää kiinnostaa sota ja sen käänteet Ukrainassa. Aina jossakin päin maailmaa on sota tai kansanmurha käynnissä. Enemmän mua henkilökohtaisesti kiinnostaa NHL:n tapahtumat ja mahdollinen maaliennätyksen rikkoutuminen. Eikä mun "fanituksessa" ole kyse Ovechkinin kansalaisuudesta tai kotimaan lipun väreistä. Toivon, että 15 vuoden päästä siellä ykköspaikalla komeilee jenkkilippu.

@Ziggy sen tuossa jo puki sanoiksi paljon elegantimmin kuin itse kykenen. Mutta nyt on kyllä sellainen viesti, että en vain malta mieltäni. @Noppa10 sä oksetat mua.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
@Ziggy sen tuossa jo puki sanoiksi paljon elegantimmin kuin itse kykenen. Mutta nyt on kyllä sellainen viesti, että en vain malta mieltäni. @Noppa10 sä oksetat mua.

Niin, kaikkia ei voi miellyttää. Pahoittelut siitä, jos en suostu omaa mielipidettäni tai näkökantaani muuttamaan muiden haluamaksi, ja sitten tuo sinulle pahan olon.

Ja minulle tuo tosiaan on se tärkeysjärjestys. Se sota siellä Ukrainassa ei lopu, vaikka kaikki maailman venäläiskiekkoilijat lopettaisivat lajin pelaamisen. Ei, vaikka kuinka täällä hyvesignaloijat muuta haluavatkin esittää.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin, eipä mua ainakaan hirveästi suoraan sanottuna jaksa enää kiinnostaa sota ja sen käänteet Ukrainassa. Aina jossakin päin maailmaa on sota tai kansanmurha käynnissä. Enemmän mua henkilökohtaisesti kiinnostaa NHL:n tapahtumat ja mahdollinen maaliennätyksen rikkoutuminen.
Pystyn sikäli ymmärtämään, että sodan kammottavuuksiin helposti turtuu, eikä kaikkia raportteja Ukrainasta halua välttämättä lukea, mutta mitä ihmettä oikeasti? Huippu-urheilu on ennen kaikkea aikuisten leikkiä, sirkushuveja. Sillä että sota päättyy Ukrainan voittoon ja kestävään rauhaan alueella on niin tärkeä asia, ettei sitä voi verrata mitenkään urheiluun.

Urheilu on kuitenkin politiikkaa ja politiikka urheilua. Alexander Ovechkin on omalla pitkäjänteisellä toiminnallaan ollut mahdollistamassa sitä kauheutta, mitä Venäjä tällä hetkellä toteuttaa ja on toteuttanut kohta kaksi vuotta Ukrainassa. Ovechkinia kannattavat tykkäävät toistaa tätä "politiikka ja urheilu erillään"-jargonia, mutta Ovechkin jos joku on ollut yhtä lailla poliittinen vaikuttaja ja kuten jo sanoin, ollut mahdollistamassa sitä pahuutta, mitä me olemme liikaa saaneet nähdä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Taas sen verran tätä mätisäkkiä puolustetaan että muistutuksena tämä.
Hyvä nosto. On syytä muistaa, että kyseinen salaliittoteoriaan perustunut kampanja oli tarkoitettu suorana hyökkäyksenä Ukrainaa vastaan ja samalla fasismin ja natsimin vastaisella agendallahan Putin on sotaa koko ajan perustellut.

"Politiikkaa ja urheilua ei pidä yhdistää". Mitäpä muuta kuin politiikkaa Ovechkin on urheilu-uransa ohessa tehnyt?
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Pystyn sikäli ymmärtämään, että sodan kammottavuuksiin helposti turtuu, eikä kaikkia raportteja Ukrainasta halua välttämättä lukea, mutta mitä ihmettä oikeasti? Huippu-urheilu on ennen kaikkea aikuisten leikkiä, sirkushuveja. Sillä että sota päättyy Ukrainan voittoon ja kestävään rauhaan alueella on niin tärkeä asia, ettei sitä voi verrata mitenkään urheiluun.

Alkuun vielä ajattelin, että Noppa10 oli vain Oveckinin urheilullisten suoritusten ystävä, mutta nyt ei kiinnostakaan koko Ukrainan kansan kohtalo yhtään. Miten voi joku Suomessa sanoa noin?

Niin. Ihan niinkuin ylemmässä lainauksessa sanotaan, urheilu on nimenomaan sirkushuvia. Minä kiinnostun enemmän siitä huvista kuin Ukrainan sodasta. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? En minäkään juokse ympäri palstaa tuomitsemassa niitä ihmisiä, jotka katsovat mieluummin lätkää kuin seuraavat eduskunnan kyselytuntia. Jokainen viihdyttää itseään haluamallaan tavalla. Jotkut tekee sen joka-aamuisella 0+0 viestillä ketjun otsikon henkilön toiseen ketjuun.

Alemmassa lainauksessa rakennetaan taas hieno olkiukko oikeilla sanavalinnoilla. Missäänhän en ole maininnut sanallakaan Ukrainan kansasta tai sen kohtalosta mitään. Tottakai sodassa olevan maan kansalaiset joutuvat kärsimään, se ei silti tarkoita sitä että minun pitäisi siitä olla sen kummemmin kiinnostunut. Kuten sanoin, sotia on koko ajan jossain päin, jonka myötä kärsiviä kansojakin on koko ajan jossainpäin. Itse en vain jaksa ottaa niiden seuraamisesta niin suurta stressiä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vaikka Ukrainan tapahtumia ei toden totta haluaisi säännöllisesti seuratakaan, ihmettelen silti näitä Ovechkinin länsimaalaisia faneja ja heidän moraalista kompassiaan. Änäristäkin kun löytyy lukemattomia taitopelaajia, joilla ei ole rekordia julmuuksien edistämisessä Vladimir Putinin hallinnon mannekiinina.

Itsellä Ovechkinin varaukseton hehkuttaminen on vienyt mielenkiintoa koko NHL:ltä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vaikka Ukrainan tapahtumia ei toden totta haluaisi säännöllisesti seuratakaan, ihmettelen silti näitä Ovechkinin länsimaalaisia faneja ja heidän moraalista kompassiaan. Änäristäkin kun löytyy lukemattomia taitopelaajia, joilla ei ole rekordia julmuuksien edistämisessä Vladimir Putinin hallinnon mannekiinina.

Itsellä Ovechkinin varaukseton hehkuttaminen on vienyt mielenkiintoa koko NHL:ltä.

Miksi minut leimataan koko ajan Ovechkinin faniksi? (Jos siis minuun tuossa viittaat..) Se, että totean kaverin olevan yksi kaikkien aikojen parhaista kiekkoilijoista, ei liene fanitusta kuitenkaan?

Voisiko olla olemassa joku muukin vaihtoehto kuin ääripäät Ovechkinin vihaaja/dissaaja tai Ovechkinin fani?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös