Ei muuta kuin silmät kiinni ja pää pensaaseen. ”Ei ole mun sota, mä en voi mitenkään vaikuttaa mihinkään, ei pidä sekoittaa kansanmurhaa ja urheilua”.
Onhan se nyt aika irvokasta, että jotkut fanipojat ovat vastustavinaan Ukrainassa suoritettavaa kansanmurhaa ja heti seuraavassa lauseessa ylistävät oveskinin hienoa uraa ja toivovat tämän rikkovan Gretzkyn ennätyksen, jotta saataisiin vähän kauniimpi lippu koristamaan tilastojen kärkeä.
Niin, eipä mua ainakaan hirveästi suoraan sanottuna jaksa enää kiinnostaa sota ja sen käänteet Ukrainassa. Aina jossakin päin maailmaa on sota tai kansanmurha käynnissä. Enemmän mua henkilökohtaisesti kiinnostaa NHL:n tapahtumat ja mahdollinen maaliennätyksen rikkoutuminen. Eikä mun "fanituksessa" ole kyse Ovechkinin kansalaisuudesta tai kotimaan lipun väreistä. Toivon, että 15 vuoden päästä siellä ykköspaikalla komeilee jenkkilippu.
Ja oletko jotenkin eri mieltä Ovechkinin urasta ja/tai saavutuksista? Jos sinun mielestäsi herra ei kaukalossa ole yksi kaikkien aikojen parhaista maalintekijöistä, niin mielelläni kuulen tähän perustelut. Se historia ei kuitenkaan muutu mihinkään, vaikka herra kuinka toilailisi. Ihan samalla lailla Bobby Hullin ura kaukalossa on sellainen kuin on, vaikka kaukalon ulkopuolella ukko ei ihan yhtä hohdokkaasti toiminutkaan.
Varmaan lääketieteen ammattilaiset ja fanit ihalevat suuresti Josef Mengelen Auschwitzissä tekemiä, luuraauurtavia, lääketieteellisiä kokeita. Typerät tiedetoimijat ja instituutit, jotka eivät suostu julkaisemaan tämän älykkään ja kokeellisen asiantuntijan työn tuloksia. Poilitiikasta viis, koska kyse on huikeasta osaajasta.
Voi olla, tästä en tiedä mitään, kun en tiedä kyseisen herran saavutuksista lääketieteen saralla.