J. Hakaneula
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Ahaa
Minä taas olen siinä käsityksessä, että NHL-toimittaja joutuu cancelöidyksi jos erehtyy kysymään jotain Putiniin liittyvää Ovechkinilta ja sen takia siltä kysellään vaan kivoja kysymyksiä, ettei lähde työpaikka alta. Jos kerran sallitaan sananvapauteen vedoten seinähullun diktaattorin tukeminen, niin suoraselkäisesti sitten pitäisi sallia myös kriittiset kysymykset asianosaiselta aiheesta.
Nykypäivänä toki se on yleensä se äänekäs "mielensäpahoittajaporukka", joka saa isojakin yrityksiä cancelointi-pelossa toimimaan vastoin sen omia haluja (tai jopa arvoja). Mä itse olen sitä mieltä, että on todella jees, kun NHL seisoo sen oman linjan takana, eikä kuuntele tällaista huutelua. Sekin toki voi olla, että sitä huutelua ei kovin isossa kaavassa heidän näkövinkkelistään edes ole, vaan se vain tuntuu kovin laajalta esim. täällä Jatkoajassa.
Minä taas olen siinä käsityksessä, että NHL-toimittaja joutuu cancelöidyksi jos erehtyy kysymään jotain Putiniin liittyvää Ovechkinilta ja sen takia siltä kysellään vaan kivoja kysymyksiä, ettei lähde työpaikka alta. Jos kerran sallitaan sananvapauteen vedoten seinähullun diktaattorin tukeminen, niin suoraselkäisesti sitten pitäisi sallia myös kriittiset kysymykset asianosaiselta aiheesta.