Nyt kun Ovechkinin perhe on saatu turvallisesti pois Venäjältä NHL:n All Starts-tapahtumaan, niin voidaan varmaan laskea minuuteissa kun Ovechkin vaihtaa Instagramin profiilikuvan johonkin muuhun tuosta Putinin kanssa otetusta kaverikuvasta :)
Nyt kun Ovechkinin perhe on saatu turvallisesti pois Venäjältä NHL:n All Starts-tapahtumaan, niin voidaan varmaan laskea minuuteissa kun Ovechkin vaihtaa Instagramin profiilikuvan johonkin muuhun tuosta Putinin kanssa otetusta kaverikuvasta :)
Siitähän tuossa on aivan täysin kyse. Haetaan lapsen avulla positiivisia tunteita aikaan. Itsekin jopa hetken hymyilin ja tuohan toimii aivan täydellisesti, mutta sitten kun palauttaa mieleen kuinka moni perhe ja lapsi on Ukrainassa kuollut kun tämän putinistin tukema diktaattori on omalla päätöksellään sen tehnyt, niin ei enää hymyilyttänyt.Katsokaapa, miten rakastava perheenisä Aleksanteri on ja kuinka söpön ja lahjakkaan pojan hän on siittänyt tähän maailmaan! Hänen sydämensä täytyy olla pelkkää kultaa!
Don Cherry vielä Rock’Em Sock’Em tyyliin selostamassa sitä. Old time hockey baby!Kyllä jonkun olisi pitänyt ajella Ovi ja Ovi jr. levyksi saatana Ukrainan puolesta. Olisi siinä ollut Bettmanilla ihmeteltävää.
Oma hypoteesini on, että Ovechkin saa tässä nyt NHL:n ja Capitalsin puolesta erityiskohtelua kun on ollut vähän pr-ongelmia.
Ei Ovechkinin mielipiteistä tosiaan muualla välitetä. Johonkin hockey-reddittiin laitoin viestin hänen Putinin fanituksesta niin downvoteja sateli ja joku fani valaisi minua, että helppo minun on huudella kun perheeni ei ole panttivankina Venäjällä. Facepalm.Mun mielestä tämä on ihan ymmärrettävää. Sen verran paljon tullut negatiivista pr:ää, että nyt kannattaa käyttää kaikki temput siihen posin lyömiseen. Sehän nyt on täysin selvää, että NHL:lle tuo maalijahti on kultaakin kalliimpaa nimenomaan promo-mielessä, joten sitä ei haluta riskeerata, päinvastoin.
Mä en ihan aidosti usko kovinkaan monen tuolla rapakon takana piittaavan tuon taivaallista, vaikka Ovechkin fanittaakin Putinia. Tässäkin ketjussa on jo monesti sivuttu, että Ukraina on oikeasti jenkeille vain yksi monista maista, joissa soditaan. Ei niitä se sen enempää kiinnosta. Ainakaan enempää kuin kiekko.
Nykypäivänä toki se on yleensä se äänekäs "mielensäpahoittajaporukka", joka saa isojakin yrityksiä cancelointi-pelossa toimimaan vastoin sen omia haluja (tai jopa arvoja). Mä itse olen sitä mieltä, että on todella jees, kun NHL seisoo sen oman linjan takana, eikä kuuntele tällaista huutelua. Sekin toki voi olla, että sitä huutelua ei kovin isossa kaavassa heidän näkövinkkelistään edes ole, vaan se vain tuntuu kovin laajalta esim. täällä Jatkoajassa.
Vain venäläinen urheilija voi näyttää 37-vuatiaana 60-vuatiaalta.
25 v Ovie oli melko räjähtävä paketti. Se eka droppaus pelillisesti tuli joskus 2010-luvun alussa, mutta maalimäärissä se ei ole näkynyt....ja pelata kuin 25-vuotias?
On niitä lapsia näkynyt aiemminkin noissa tapahtumissa kun siihen kuuluu erinäinen hassuttelu.Kuinkahan yleistä näissä tähdistötapahtumissa on tuontyyppinen pelaajien lasten esilletuonti ja hehkutus? Oma hypoteesini on, että Ovechkin saa tässä nyt NHL:n ja Capitalsin puolesta erityiskohtelua kun on ollut vähän pr-ongelmia.
25 v Ovie oli melko räjähtävä paketti. Se eka droppaus pelillisesti tuli joskus 2010-luvun alussa, mutta maalimäärissä se ei ole näkynyt.
Mutta ei. Ei pelaa kuin 25 v.
Nykypäivänä toki se on yleensä se äänekäs "mielensäpahoittajaporukka", joka saa isojakin yrityksiä cancelointi-pelossa toimimaan vastoin sen omia haluja (tai jopa arvoja). Mä itse olen sitä mieltä, että on todella jees, kun NHL seisoo sen oman linjan takana, eikä kuuntele tällaista huutelua. Sekin toki voi olla, että sitä huutelua ei kovin isossa kaavassa heidän näkövinkkelistään edes ole, vaan se vain tuntuu kovin laajalta esim. täällä Jatkoajassa.
Ei niin. Eihän kukaan ole tuollaista väittänytkään. Joku väitti, että 37 v Ovechkin näyttää kuin 60-vuotiaalta. Todennäköisesti 60 v Ovechkin tulee näyttämään 90-vuotiaalta sitten (hymiö).Eikä 60-vuotias Ovetskin todennäköisesti myöskään näytä samalta kuin 37-vuotias Ovetskin.
Eikä 60-vuotias Ovetskin todennäköisesti myöskään näytä samalta kuin 37-vuotias Ovetskin.
Ei niin. Eihän kukaan ole tuollaista väittänytkään.
No eikö tuo sun viesti vahvasti viittaa siihen, että ainakin sinä sanot hänen pelaavan kuin 25 v? Vai miksi sitten kysyt edes sitä, jos edes itse et ajattele niin?Juuri niin. Samoin kuin kukaan ei väittänyt että 37-vuotias Ovetskin pelaa niin kuin 25-vuotias Ovetskin.
Wayne Rooney?Vain venäläinen urheilija voi näyttää 37-vuatiaana 60-vuatiaalta.
Tuli mieleen semmoinen asia mitä voisi tehdä. Eli lahjoittaa jokaista Ovechkinin maalia kohden euron johonkin ukrainalaisia auttamaan hyväntekeväisyys kohteeseen. En tiedä onko kukaan tällaista ajatellut, mutta tuli mieleen vaihtoehtona. Sitten kauden päätytyttyä voin laittaa kuitin tänne. Tai muuhun ketjuun jos enemmän ihmisiä kiinnostaa tämmöinen.
Tämä voisi itse asiassa olla aika toimiva idea herättää asialle huomiota. Rakettiterveiset ovat nostattaneet keskustelua sodan banalisoimisen suhteen, mutta varsinkin niiden muodossa voisi olla karu tapa kääntää NHL:ssä nähty kritiikitön Ovechkinin maalien seuraaminen ilmiöksi, joka johtaa venäläisten tappioihin rintamalla. Isoksi ilmiöksi kasvaessaan tuo voisi jopa muuttaa NHL:n viestintää. Voisin kuvitella tuohon löytyvän kiinnostusta osallistua muistakin Euroopan jääkiekkomaista kuin Suomesta. Tuohon kylkeen vielä joku nettisivu laskureineen, joka laskee kuinka monta euroa maalit ovat kerryttäneet pottiin ja kuinka monta ammusta niillä on saatu hankittua.Tuli mieleen semmoinen asia mitä voisi tehdä. Eli lahjoittaa jokaista Ovechkinin maalia kohden euron johonkin ukrainalaisia auttamaan hyväntekeväisyys kohteeseen.