Ei se kannu turhaan menny kapteenin jälkeen Bobille.Sama koskee kyllä täysin Bobia. Joka voittopelissä kovat lukemat. Mutta mahtava juttu tämä cup Barkoville ja suomalaisille!
Ei se kannu turhaan menny kapteenin jälkeen Bobille.Sama koskee kyllä täysin Bobia. Joka voittopelissä kovat lukemat. Mutta mahtava juttu tämä cup Barkoville ja suomalaisille!
Ei meillä ole Milanon finaalia ajatellen mitään hätää siis. Ekbladin kaltaisen tohelon tilalle saadaan vieläpä Heiskanen, joten McDavidilla ja samalla Kanadalle ei jää ollenkaan mahdollisuuksia.Sashalta vahva game 7, aloitusvoittoprosentti yli 80, 3 kiekonriistoa, +1, McJesus nollille.
Kun ei tv:ssä näytetty ekaa nostoa, niin tässäpä se sitten näkyy.
Tämä ilmeisesti näkyi lähetyksessä, kun hienosti kuvattiin jotain seinää.Mikä juttu? Olin valvonut toki jo yli 18 tuntia putkeen siinä kohtaa, mutta voisin vaikka vannoa nähneeni tuon Barkovin ensimmäisen pokaalinnoston suorana omalta ruudulta.
Pennanen peluuttaa liigapelaajista koostettua "shutdown"-neloskenttää McDavidin ykköstä vastaan kuitenkin. Lähtee kättelemättä himaan heti pelin päätyttyä.Ei meillä ole Milanon finaalia ajatellen mitään hätää siis. Ekbladin kaltaisen tohelon tilalle saadaan vieläpä Heiskanen, joten McDavidilla ja samalla Kanadalle ei jää ollenkaan mahdollisuuksia.
Joo, ohjaaja jätti meille kameran kuvaamaan paikkaa, mistä Sasha otti kannun hellään hoivaansa.Mikä juttu? Olin valvonut toki jo yli 18 tuntia putkeen siinä kohtaa, mutta voisin vaikka vannoa nähneeni tuon Barkovin ensimmäisen pokaalinnoston suorana omalta ruudulta.
Syytän noita isoja alkukirjaimia kun piti lukea toisenkin kerran, että mikä helvetin handjob. Ehkä on myös valvottu.Joo, ohjaaja jätti meille kameran kuvaamaan paikkaa, mistä Sasha otti kannun hellään hoivaansa.
You Had One Job!
Voisiko riippua mistä feedistä lähetystä katsoi? Itsekin mielestäni noston näin ja Sportsnetin lähetystä katselin.Mikä juttu? Olin valvonut toki jo yli 18 tuntia putkeen siinä kohtaa, mutta voisin vaikka vannoa nähneeni tuon Barkovin ensimmäisen pokaalinnoston suorana omalta ruudulta.
Tämäkin kuva on niin Barkovia. Kannu voitettu ja...
Tämäkin kuva on niin Barkovia. Kannu voitettu ja...
Ja isä-Tkachuk kuskina?Taitaa olla Tkachuk tuossa takapenkillä?
Pojilla voi olla ihan kohtuu hauskat päivät luvassa..
Ja isä-Tkachuk kuskina?
Jos joku halajaa uutta taustakuvaa puhelimeen tai muuhun laitteeseen, niin tässä voisi olla yksi hyvä ehdokas.
Barkovin parhaita puolustuspelejä finaaleista koottu samaan pakettiin.
Barkovin parhaita puolustuspelejä finaaleista koottu samaan pakettiin.
Mitäs minun silmäni näkeekään? Ihan kuin vaihtopenkillä #16 hyppisi ja tuulettaisi. Kädet myös nousseet todella ylös.