Denverin Munasyndi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
- Barkov nauttii Tkachukin läsnäolosta ja siitä, että täyttää kopissa tietyn "lokeron". Pystyy itse keskittymään olemaan oma hiljainen itsensä ja johtamaan ensisijaisesti esimerkillä. Tämän vahvistaa myös päävalmentaja Paul Maurice.Jos joku Athletic-tunnukset omaava voisi poinia LeBrunin artikkelista parhaat palat, olisin kiitollinen.
”The unseen leadership in Panthers playoff-run”
- Montour kertoo Barkovin näyttävän parhaan puolensa ennen kaikkea kentällä, muut saavat sitten olla enemmän äänessä sen ulkopuolella.
- LeBrun vertaa Barkovia johtajana ja esimerkin näyttäjänä Joe Sakiciin. Barkov itse luonnollisesti ilmoittaa heti, ettei "itse tekisi tätä vertausta" ja luettelee sitten Sakicin saavutukset.
- Viitataan Ville Niemisen kertomiin tarinoihin Sakicista (ei mainita mitään tiettyä kaskua) ja todetaan, että vertaus hänen ja Barkovin välillä on varsin osuva.
- Kuvaillaan Tkachukia ja Barkovia luonteiltaan toistensa vastakohdiksi, mutta pelaajina vastaavan työ- ja taistelumoraalin omaaviksi.
- Barkov kertoo olleensa onnekas saadessaan usein rinnalleen vastaavan "intensiivisemmän" johtajuuskokeneen kaverin. Mainitsee nimeltä Hörnqvistin ja Staalin veljekset.
- Maurice sanoo Barkovin olevan jokaisen valmentajan unelmapelaaja, viitaten ennen kaikkea monipuolisuuteen ja sopeutuvuuteen.
- Puhutaan uudesta pelityylistä Mauricen alaisuudessa ja siitä, että vaihdos ei todellakaan ollut helppo. Tyyliä kuvaillaan tekstissä "playoff brandiksi".
- Lopussa vielä Barkov korostaa sitä, että on aina halunnut oppia uutta ja tulla jatkuvasti paremmaksi pelaajaksi. Näkee itsensä nyt (Floridan muuttumisen myötä) "200 jalan peliä" pelaavana kaverina, mikä on sinänsä hauskaa, koska on saanut Selke-ääniä (ja kerran itse palkinnon) suhteellisen monena kautena jo ennen Mauricea.
- Lopussa vielä huomautetaan, että kapteenin pitää jatkossa tottua siihen, että spottivalo hänen yllään ei tule himmenemään, vaan ainoastaan kirkastuu. Halusi hän sitten sitä tai ei.
Viimeksi muokattu: