Niin no ehkä se juuri kertoo siitä, että muutkin ovat samaa mieltä. Barkovin erinomaisuus ei ole kiinnostavaa.
Kyllä mä edeltävän keskustelun perusteella seison edelleen tuon takana. Ihan sama ilmiö on muissakin meidän huippupelaajiin liittyvissä otsikoissa.
Kyllä erinomaisuus kiinnostaa. Siitä ei vain riitä keskusteltavaa kun kaikki tulevat komppaamaan toisiaan. Rantanen on mielestäni paras suomalainen enkä mä sinne ketjuun mitään kirjoittele. Ei siksi etteikö kiinnosta Rantasen erinomaisuus ja otteet vaan siksi, että eipä siitä paljon puhetta muodostu. On se mahtava, ja sitten toinen komppaa. Näinhän se tuppaa menemään.
Tai sitten kaikki viestistäsi tykkäävät myöntävät etteivät he itse kirjoita tänne siksi, että erinomaisuus ei kiinnosta? En nyt kuitenkaan usko, että he käsittivät viestisi ihan noin sanan tarkasti.
Barkovista puhetta riittää, koska palstan puolustajat älähtävät heti kun häntä kehtaa arvostella. Barkovin heikko startti playoffeihin ja surkea playoff-historia aiheuttivat keskustelua. Nyt parempaan päin onneksi, mutta vieläkin on mielestäni varaa parantaa ja paljon. Tehokkuus on ollut hyvää, mutta sellainen maagisuus puuttuu mihin Barkov on kuitenkin parhaimmillaan urallaan pystynyt, mutta ei pudotuspeleissä. Nyt odottaisi sitä vaihetta parhaassa peli-iässä olevalta pelaajalta.
Ylipäätään pitää ymmärtää se, että kun ollaan suomalaisella jääkiekkopalstalla, niin suomalaisilla pelaajilla on puolesta puhujansa täällä aina, meni heillä sitten lähes kuinka huonosti tahansa. Tällöin käy just niin, että jos pelaaja pelaa huonosti tai ei täyty odotuksia, niin keskustelua syntyy ihan pakostikin.