Täysin käsittämätöntä, kun vertaa että sairaita suomalaisia ei tuoda muuta kuin omakustanteisesti ambulanssilennolla. Miksi terroristeja kohdellaan paremmin?
Viittaatko siihen natsiin, joka lähti Thaimaahan ilman matkavakuutusta ja kuoli sinne sairaalaan, kun oli dokannut maksansa hajalle?
Onhan noita keissejä jatkuvasti. Joku julkkiskin keräsi rahaa saadakseen oman veljensä jenkeistä Suomeen jne.
Matkavakuutus kannattaa hankkia, luulisi jokaisen järkevän aikuisen tajuavan tämän. Nämä tapaukset eivät liity mitenkään kyseessä oleviin lapsiin.
...ja vielä varmasti VIP-tilojen kautta kuljetettiin yksityisellä kuljetuksella. Tässä just näkee, että meitä valkoisia heteromiehiä syrjitään, kun me joudutaan itse maksamaan omat matkat ja ei ole meille VIP-palveluita tarjolla.
On tämä hirveetä aikaa meille valkoisille heteromiehille!
Valkoinen heteromies tosiaan tuskin saisi ilmaista yksityislentoa kotiin, mutta saisiko jos koukkaisi terroristileirin kautta?
Kyllähän tuo nouto on melkoisen hassu, koska vihreä ministeri haetuttaa kaksi orpolasta yksityiskoneella toiselta puolelta maapalloa. Onko tämä nyt ulkoministeriön standardi kurjuuden ja vaaran keskellä elävien/olevien lasten suhteen?
Viittaatko siihen natsiin, joka lähti Thaimaahan ilman matkavakuutusta ja kuoli sinne sairaalaan, kun oli dokannut maksansa hajalle?
Ulkoministeriöllä tulee tämän jälkeen joka tapauksessa olemaan kova työ kehitellä kielteisiä perusteluja matkavakuutusta vailla oleville konsuliavun tarvitsijoille, jotka kysyvät, että "miksi heitä ei auteta, kun ne ISIS-leiriläisetkin haettiin".
Tokkopa tuonne Syyriaan aikovat vakuutuksia olisivat saaneet, vaikka olisivat halunneet, ja tiesivät sen kyllä.
Luulen kyllä, että orvoksi jääneet lapset haettaisiin kyllä ilman matkavakuutustakin. Siitähän tässä puhutaan, orpolapsista? Vai onko sieltä muita haettu?Ulkoministeriöllä tulee tämän jälkeen joka tapauksessa olemaan kova työ kehitellä kielteisiä perusteluja matkavakuutusta vailla oleville konsuliavun tarvitsijoille, jotka kysyvät, että "miksi heitä ei auteta, kun ne ISIS-leiriläisetkin haettiin".
Tokkopa tuonne Syyriaan aikovat vakuutuksia olisivat saaneet, vaikka olisivat halunneet, ja tiesivät sen kyllä.
Näinhän se alunperin oli. Luulen, että maksuhalut ovat menneet sen jälkeen, kun matkaan oääsemisen vaikeus (ja hinta) heille selvisi. Saivat idean luultavasti sen ruotsalaisisoisä Patricio Galvezin melkein itse järjestämästä seitsemän orvon noudosta.Mitä tulee al-Holiin, sukulaiset Suomessa ovat ilmaisseet halunsa maksaa matkat. He pyysivät ainoastaan Suomelta apua, jotta saisivat tarvittavat palvelut. En tiedä mihin päädyttiin, mutta tämä oli alkuperäinen sukulaisten esitys.
Eikö Haavisto voisi maksaa nämä omasta pussistaan?
Nyt ei aukea logiikka tämän takana, miksi Haaviston tulisi omasta pussista nämä maksaa?
Maksu painostamisesta yksityiseen lentoon.
Näinhän se alunperin oli. Luulen, että maksuhalut ovat menneet sen jälkeen, kun matkaan oääsemisen vaikeus (ja hinta) heille selvisi. Saivat idean luultavasti sen ruotsalaisisoisä Patricio Galvezin melkein itse järjestämästä seitsemän orvon noudosta.
Mistä painostamisesta sinä puhut?
Googlaamalla löytyy paljon tietoa aiheesta.
Juu mutta kysyinkin sinulta, linkki riittää myös.
Häntä oli pistänyt skorpioni ja hänet olisi voitu hoitaa Suomessa kuntoon.