Aiotko katsoa Super Bowlin?

  • 22 457
  • 229

Katsotko Super Bowlin 5.2.2012

  • Kyllä

    Ääniä: 114 44,2%
  • Ehkä

    Ääniä: 29 11,2%
  • Haluaisin, mutta en voi

    Ääniä: 24 9,3%
  • En

    Ääniä: 91 35,3%

  • Äänestäjiä
    258
  • Poll closed .

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Ihan sama. Mitä sie yrität vielä todistaa? Miksi vänkäät edelleen?
Eihän mulla ole mitään sen kummempaa agendaa, yritän vain ymmärtää suomalaista rokkipoliisia, koska niiden komedia-arvo on käytännössä rajaton. Vähän kuin Mauri Pekkarinen, joka yrittäisi laulaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eihän mulla ole mitään sen kummempaa agendaa, yritän vain ymmärtää suomalaista rokkipoliisia, koska niiden komedia-arvo on käytännössä rajaton. Vähän kuin Mauri Pekkarinen, joka yrittäisi laulaa.
Sitähän se on, katsellaan ulkopuolelta ja nauretaan. Vaan tulee se sekin päivä, kun ulkopuoli onkin sisäpuoli ja sulle nauretaan. Oletko valmis?
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Sitähän se on, katsellaan ulkopuolelta ja nauretaan. Vaan tulee se sekin päivä, kun ulkopuoli onkin sisäpuoli ja sulle nauretaan. Oletko valmis?
Olen aivan valmis ja henkisesti varautunut siihen, että Ellinoora, Vesala ja Cheek ovat kuuminta hottia musiikkimaailmassa, joten olen varautunut Black Sabbath ja Led Zeppelin -kuulokkeilla. Uhmakkaasti pidän myös Deep Purple ja Rush -keikkapaitoja, vaikka ne ihmettelisivät! Ja pidän niitä muutenkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mikä tuo rokkipoliisijankutus muuten on? Mistä se tulee?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Nyt on ollut että kyllä on ollut.

Ketjun kysymykseen tullut varmaan tuohon gallupiin vastattuakin, eikä tilanne ole muuttunut. Eli en katso, koska tässä tosiaan tulee vielä keskimääräistäkin reilumman pakkosyötön (enkä puhu pelkästään niistä wingsseistä, nachoista yms mätöistä) maku keralla lajin joka on toki ihan kivaa harrastella, mutta helvetin tylsää seurata. Sen toki ymmärtää miksi jenkkejä viehättää, kun tuossa on mahdollista pärjätä monenlaisilla ruumiinrakenteilla (lue: hervoton läski, tai siis keskikokoinen amerikkalainenkin, tuota pystyisi pelaamaan ammattilaisena), mutta soikionmuotoisella "pallolla" pelattavia lajela on paljon mielenkiintoisempiakin ja esimerkiksi aussifutista seuraa paljon mieluummin (kuten myös luonnollisesti sitä rugbyä).

Hyvin markkinoitu tapahtuma (ja laji) toki, oliko peräti raha-arvoltaan suurin vuosittaisista urheilutapahtumista?
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Joo, niin on. Toinen on vaativa ammattilaislaji, toista pelataan Kiteellä.

Se nyt on ihan sama vaikka pesäpalloa pelaisivat vain sudet Inarissa, se on silti loistava ja loistavan taktinen ja nopea joukkuepeli. Tietysti jos haluaa mieluummin katsella pönäköiden purkanjauhajien seisoskelua nurmella 600 pelin verran kaudessa niin mikäs siinä. Makuasioista ei voi kiistellä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En jaksa katsella pesäpalloa, mutta mjr tiivisti hienosti lajien välisen eron. Paras baseball oli Commodore 64:n peli.

Charles Darwinin kirjassa Lajien synty käydään läpi tuota samaa pesäpallon ja baseballin välistä syntyhistoriaa ja eroavaisuutta pelaajatyypeissä ja pelin taktiikassa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ei tule katsottua, koska en seuraa NFL:ää. Näyttävä tapahtumahan Super Bowl ilman muuta on, eikä minulla lajia vastaan mitään ole, se ei vaan minua kiinnosta.
 

Nick Neim

Jäsen
Kuuluuko kaikkien gloryhunttereiden nukkua Super Bowl - viikonloppuna sotamaalaukset naamassa ja se kehikko päässä?
Buahahaha. 2000-luvulla sattumoisin juuri ManUn fanittamisen aloittanut henkilö höpöttelee viikonlopputapahtuman seuraamisen yhteydessä gloryhunttaamisesta?

Voihan kloorihole sentään. Buahahaha.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Buahahaha. 2000-luvulla sattumoisin juuri ManUn fanittamisen aloittanut henkilö höpöttelee viikonlopputapahtuman seuraamisen yhteydessä gloryhunttaamisesta?

Voihan kloorihole sentään. Buahahaha.

Ai sinulla on edellä mainittujen lisäksi myös piukat trikoot ja ne muovisuojat, sangen pitkälle vietyä omistautumista kyllä. Siinä on turha tulla mäkihyppy-kynäniskojen tulla kovistelemaan, kun Jeff äijät on yhden viikonlopun etä-amerikkalaisia ja viettää samalla myös kiitospäivää. Varmaan äidinkielikin vaihdetaan tommimäkis-englanniksi.
 

janóz

Jäsen
Aito hymähdys pääsi kun tajusin,
että kuka oli avannut ajankohtaisen äänestyksen aiheesta. Tuohon aikaan seurasin NFL:ää enemmän kuin änäriä. Nykyään en juuri kumpaakaan. Mutta kyllä Super Bowl tulee tänäkin vuonna katsottua, enemmän kuitenkin johtuen perinteestä kuin pelaavista joukkueista. Ensimmäiset Super Bowlit katsoin 90-luvun puolivälissä ja nyt on meneillään keskeytymätön putki vuodesta 2003 alkaen. Kansasin puolella tänään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ei tule katsottua, koska en seuraa NFL:ää. Näyttävä tapahtumahan Super Bowl ilman muuta on, eikä minulla lajia vastaan mitään ole, se ei vaan minua kiinnosta.
Voisin katsoa ja varmasti katsoisinkin, jos suorana tulisi inhimillisempään aikaan. Liki kaikki urheilu kiinnostaa, joten miksei siinä samalla tuo sinänsä ihan viihdyttävän lajin ykköstapahtuma ja koko urheilumaailman suurin tai ainakin suurimpia yksittäisiä vuosittaisia otteluja.

Syy miksi lainasin viestiäsi on se, että tässä erinomaisen lapsellisen kikkelinvenyttelyn seassa se oli kyllä erittäin tervehenkinen kommentti. Jotenkin sitä näin vanhemmiten ei enää ymmärrä tippaakaan, miten tällaisesta saadaan näin totinen kikkimiekkailu aikaiseksi, mutta kaikkeen se egon naarmuttuminen johtaa. Tosissaanhan tuossa edellä on oltu ja jotkut vaikuttavat vieläkin olevan, vaikka kovasti vakuuteltaisiinkin muuta. Tunnen mekanismin, koska itse toimin joskus aiemmin samoin.
---
Ihmetyttää @muaddib tarpeesi mollata suomalaisuutta toistuvasti, mutta huvittaa ehkä vielä enemmän @Evil tarpeesi uhriuta jonain kirkasotsaisena ja tervehenkisenä maaseudun mallipoikana. Riittääkö länsisavolaiset juuret luvaksi vierailla Pohjois-Karjalassa hiihtolomalla, vaikka jo pidemmän aikaa olen Kehä kolmosen leveyksillä asustellut, vai tulevatko paikalliset muiluttamaan? Syön myös paljon kasviksia ja ajan kaasuautolla. @Pavlikovsky , olenko gloryhunter, jos tykkään seurata urheilun isoja tapahtumia, vaikken varsinaisesti lajeista välittäisikään pidemmän päälle?
 

Lemminkäinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En katso. En ymmärrä lajista oikeastaan mitään ja lähipiirissä ei ole laji-intoilijoita. Maailmassa vaan on liian paljon urheilulajeja, joissa on lajeihin paremmin perehtyneiden mukaan näitä "urheilun yleissivistykseksi" luettavia tapahtumia. Joskus olisi ihan mielenkiintoista katsoa jonkun laji-Niilon kanssa niin saisi jotain irti muustakin kuin väliaikashowsta.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Varmaan yli 10 vuotta tuli Super Bowl aina kateltua. Mutta sitten viimeksi kun sitä kattelin niin muistan kuinka tyhmältä ne mainoskatkot rupes tuntumaan. Kun Jenkkilässä pyöri manokset niin siinä kateltiin vaan silmät ristissä kuvaa stadionista ja kuuneltiin kun selostajat heittää läppää. Tai sitten siellä pyöri ne samat NFL:än omat mainokset jotka osasit jo ulkoa kun vika neljännes alkoi. Enkä myöskään hirveesti välitä siitä väliakashowstakaan tai siitä että se Super Bowl maanatai menee sitten zombiena kävelessä . Laji kyllä muuten kiinnostas ja ymmärrän säännöt, mutta kokonaisuudessaan niin puuduttava setti että hyvät yöunet vie nykyään voiton.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Vittuun tämmöset tusinapallot, ruvetaan kaikki fanittaan Kabaddia! Kabaddikabaddikabaddikabaddikabaddi....
Kabbadin nerokuutta en halua kiistää, mutta Turkkilainen öljypaini on vielä hienompi urheilumuoto. Tai voisiko sanoa jopa elämäntapa. Ja siinä ei ole mitään homoa, että kaksi nahkahousuista äijää öljyävät itsensä ja työntävät kätensä toistensa housuihin!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Voisin katsoa ja varmasti katsoisinkin, jos suorana tulisi inhimillisempään aikaan. Liki kaikki urheilu kiinnostaa, joten miksei siinä samalla tuo sinänsä ihan viihdyttävän lajin ykköstapahtuma ja koko urheilumaailman suurin tai ainakin suurimpia yksittäisiä vuosittaisia otteluja.

Syy miksi lainasin viestiäsi on se, että tässä erinomaisen lapsellisen kikkelinvenyttelyn seassa se oli kyllä erittäin tervehenkinen kommentti. Jotenkin sitä näin vanhemmiten ei enää ymmärrä tippaakaan, miten tällaisesta saadaan näin totinen kikkimiekkailu aikaiseksi, mutta kaikkeen se egon naarmuttuminen johtaa. Tosissaanhan tuossa edellä on oltu ja jotkut vaikuttavat vieläkin olevan, vaikka kovasti vakuuteltaisiinkin muuta. Tunnen mekanismin, koska itse toimin joskus aiemmin samoin.
---
Ihmetyttää @muaddib tarpeesi mollata suomalaisuutta toistuvasti, mutta huvittaa ehkä vielä enemmän @Evil tarpeesi uhriuta jonain kirkasotsaisena ja tervehenkisenä maaseudun mallipoikana. Riittääkö länsisavolaiset juuret luvaksi vierailla Pohjois-Karjalassa hiihtolomalla, vaikka jo pidemmän aikaa olen Kehä kolmosen leveyksillä asustellut, vai tulevatko paikalliset muiluttamaan? Syön myös paljon kasviksia ja ajan kaasuautolla. @Pavlikovsky , olenko gloryhunter, jos tykkään seurata urheilun isoja tapahtumia, vaikken varsinaisesti lajeista välittäisikään pidemmän päälle?
Tai mitäpä minä tässä tuomaroimaan, tapelkaa vain! Hauskahan sitä oli lueskella. Kuten varmasti on aikoinaan ollut omianikin.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ei tosiaan yhtään keksinkertaista muusikkoa tai muuta julkkista ole kuollut, jotta ihmiset voisivat sinne mennä kertomaan ettei tunteneet kyseistä henkilöä ja muutenkaan asioista mitään ymmärrä?

Mutta asiaan, meinaan katsoa. Otin huomisen vapaaksi töistä ja tarkoitus on ensimmäistä kertaa ravintolaan lähteä katsomaan. Vaikka Packers ei bowliin päässyt, niin luotan että illasta ja yöstä tulee ihan mukava, kun paikalle saapuu asiantuntevaa samanhenkistä väkeä.
Joskus olen ajatellut, että olisi kiva joskus päästä Bowliin ihan paikanpäälle, mutta viimeksi kun olin samassa maassa tapahtuman aikaan, niin lippujen hinnat lähtivät 3000 dollarista (Baltimore) ja mitä olen muinakin vuosina seurannut asiaa, niin samoissa hinnoissa ovat pyörineet. Nyt tosin näyttävät olevan $6370 ja tickpickin mielestä paras diili on pikkuisen yli kymppitonnin! :)
Ei nyt pois sulkeja etteikö tuonne joskus voisi tulla lähdetyksi erityisesti jos Green Bay sinne tiensä raivaa, mutta onhan tuo vähän hapokasta.

Super Bowlissa vituttaa vähän kaksi asiaa. Ensinnäkin se show joka siinä ympärillä on ihan turha ja houkuttaa kaikenlaisia perskärpäsiä ja dorkia kommentoimaan ihan kuin mm-kisat karjalalippiksiä. Ei kukaan ole niin ääliö, että menisi teatteriinkaan että voisi kommentoida väliaikatarjoiluja. Toisekseen mainoksien ja katkojen määrä versus ihan normipelitkin on melko kohtuuton. No ehkä se ei tänään ravintolassa niin haittaa, mutta yksin katsoessa olisi toisin. Normipelejä olen katsonut tällä kaudella varmaan yli sata kun ne gamepassin 40 minuutin action pläyksinä saa niin hemmetin kätevästi katsottua, niin tuo todellisuus iskee sen jälkeen todella kovaa.

Mitä vitun jalkapalloa tuo jefu edes on? Jengi törmäilee joku munan muotoinen pallo kädessä. Joskus potkaistaan.
Luotan että kysymys on vilpitön ja vastaan, että pallon mitta on jalka eli foot eli 30 senttiä. Siitä nimi.
 
Viimeksi muokattu:

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hei tiettekste, tämänvuotisen Superbowlin nimi on LIX! Aika hassua ja sympaattista että ne keksii kutsumanimiä urheilutapahtumille. Olkoonkin että hieman mielikuvituksettomasti.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Hei tiettekste, tämänvuotisen Superbowlin nimi on LIX! Aika hassua ja sympaattista että ne keksii kutsumanimiä urheilutapahtumille. Olkoonkin että hieman mielikuvituksettomasti.

Itse asiassa tänä vuonna nimi on LIV. Olisiko eräs kotimainen tv-kanava sponssannut? :D
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kabbadin nerokuutta en halua kiistää, mutta Turkkilainen öljypaini on vielä hienompi urheilumuoto. Tai voisiko sanoa jopa elämäntapa. Ja siinä ei ole mitään homoa, että kaksi nahkahousuista äijää öljyävät itsensä ja työntävät kätensä toistensa housuihin!
Turkkilainen öljypaini on miehekäs laji, säännöt on sen verran hakusessa, että on parempi kysyä ennen kuin aloitan painiuran. Tietääkö kukaan onko lajissa ns. keilapallo-ote kielletty?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Tunti törmäilyä ja kolme tuntia munienkaivelua" kirjoitti joku parodiatili aikoinaan twitterissä jefusta. Ajattelin silti vilkuilla jonkin verran alusta. Onhan noi isoja tapahtumia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös