Aiotko katsoa Super Bowlin?

  • 22 502
  • 229

Katsotko Super Bowlin 5.2.2012

  • Kyllä

    Ääniä: 114 44,2%
  • Ehkä

    Ääniä: 29 11,2%
  • Haluaisin, mutta en voi

    Ääniä: 24 9,3%
  • En

    Ääniä: 91 35,3%

  • Äänestäjiä
    258
  • Poll closed .

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuli mieleen yksi juttu. Siinä huutosakissa kun ne vaaleat, Laura Palmerin näköiset silikonitytöt heiluu, niin onko yksi niistä vaan se cheerleader, vai onko ne kaikki? Onko siellä yksi leader ja onko ne muut ketkuttelijat cheerfollowereja?
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
On, mutta on ne aikalailla täysin kaksi eri lajia. Lyönti, heitot, räpylät ja kenttä ovat kaikki täysin erilaisia
Joo, niin on. Toinen on vaativa ammattilaislaji, toista pelataan Kiteellä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kai nyt pesäpallo on lähempänä baseballia kuin jefu jalkapalloa?

Mitä vitun jalkapalloa tuo jefu edes on? Jengi törmäilee joku munan muotoinen pallo kädessä. Joskus potkaistaan.

Ja jenkit ovat vielä kehdanneet nimetä sen oikean jalkapallon socceriksi. Imekää nyt jo oikeasti.

Irstasta kutsua tuota jalkapalloksi. Tuo on jotain käsimunaa tai ties mitä.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
No olisit lisännyt sen globaali-etuliitteen siihen alunperinkin. Puhuit huippu-urheilusta. Turha yrittää käydä nyt jälkikäteen muuttamaan alkuperäisen viestisi merkitystä.

1.5/5 arvosana säilyy videotarkistuksenkin jälkeen. Parempi onni seuraavalla yrittämällä.
Luulet siis edelleen, että mäkihyppy on huippu-urheilua? Ok. Sähly-miehiä?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joo, niin on. Toinen on vaativa ammattilaislaji, toista pelataan Kiteellä.
Ja Jumala laskeutui jälleen keskuuteemme. Pesäpalloilijat, polttakaa räpylänne. Olette amatöörejä. Opetelkaa vaikka lukemaan mieluummin, Herra Jumala on tuominnut touhunne puuhasteluksi.

Kiteellä muuten näsäviisaat etelän löysähousut eivät ole hyvässä huudossa. Tämä tuskin lisää eteläläisten hyvinvointia, jos sattuvat Pohjois-Karjalaan joutumaan.
 

Saimaannorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Luulet siis edelleen, että mäkihyppy on huippu-urheilua? Ok. Sähly-miehiä?
Olen harrastanut kumpaakin. Mäkihyppy todellakin on huippu-urheilua (tai ainakin oli Suomessa joskus), salibandy 99% tapauksista ei.

Säbä oli meitsille sopivampi laji. Pallien koko ja hommaan sitoutuneisuus eivät riittäneet miulla alkuunkaan mäkihypyssä,
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Tuli mieleen yksi juttu. Siinä huutosakissa kun ne vaaleat, Laura Palmerin näköiset silikonitytöt heiluu, niin onko yksi niistä vaan se cheerleader, vai onko ne kaikki? Onko siellä yksi leader ja onko ne muut ketkuttelijat cheerfollowereja?
Voeee mahoton, kaikki mikä ei tapahdu Lieksan yläkoulun jumppasalissa on aevan mahottoman käsittämätön juttu!! Miten voep olla niin ihmeellistä assiita, että kaekki tykkää samoista assiista! Onko tämä ihan mahoton assii käsittää!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Itsestäänselvää, peittää enemmän ja jos rasvakerrosta on tarpeeksi, pallon voi pysäyttää kropalla
Jaaha, ei ollut minulle mitään etua missään vaiheessa, kun olin niin luuviulu pelatessani. Hanskakäsi oli kyllä hyvä. En toki pelannut muuta kuin piirisarjatasolla baseballia. Hyvä kuulla, että asia on sitten näin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voeee mahoton, kaikki mikä ei tapahdu Lieksan yläkoulun jumppasalissa on aevan mahottoman käsittämätön juttu!! Miten voep olla niin ihmeellistä assiita, että kaekki tykkää samoista assiista! Onko tämä ihan mahoton assii käsittää!
Ihan loistavasti vittuiltu. Taidat olla ammattilainen. Harvoin näkee yhtä älykästä vittuilua. Ei tämä mene ihan luonnostaan, lienet käynyt jonkun kurssin? ”Kuinka vittuilla tyhmälle maalaiselle ja saada samalla itsensä näyttämään typerältä, kostonhimoiselta idiootilta”? Vieläkö niitä järjestetään?

Kyllä se poika on nyt niin että sulla on jo paskat housussa, myöhäistä räpistellä. Sinut tullaan ikuisesti muistamaan ääliönä, joka haastoi Evilin mutta hävisi. Painu sinne koloosi runkkaamaan, tampio.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Kyllä se poika on nyt niin että sulla on jo paskat housussa, myöhäistä räpistellä. Sinut tullaan ikuisesti muistamaan ääliönä, joka haastoi Evilin mutta hävisi. Painu sinne koloosi runkkaamaan, tampio.
... mites tää nyt sitten meni...? Eiku niin, sulla OLI omaishoitaja modetiimissä! Aissaatana, minut on räjäytetty kappaleiksi!
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vähän koomista, että jenkkifutikselle (ja Super Bowlille) naureskellaan Suomessa, jossa sählyä, pesäpalloa, mäkihyppyä ja dopinglaahausta pidetään "huippu-urheiluna". Ei se ihan sattumaa ole, että Sotkamon Jytystä ei kukaan kelpaa Red Soxiin.

Hämmennyin noista lajien nimityksistä. Siis eikö ne olekaan sopupallo ja mäestä putoaminen enää?

Toi urheilullisuus on helppo selvittää. Valitaan arvalla yksi kainalopalloilija ja yksi mäkihyppääjä, ja laitetaan kolmiotteluun. Lajit on vauhditon pituushyppy, leuanveto ja rasvaprosentin mittaus.

Pesäpallo on muuten parempi laji kuin baseball, kaikkihan sen tietää. Jenkeillä on vaan eri kokoluokan markkinointikoneisto.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
... mites tää nyt sitten meni...? Eiku niin, sulla OLI omaishoitaja modetiimissä! Aissaatana, minut on räjäytetty kappaleiksi!
Tähän väittämään vastaan sen verran, että en tunne ensimmäistäkään tämän palstan moderaattoria. En tiedä, keitä he ovat. Sen tiedän, että minä en kuulu heihin. Muutoin en välitä koko asiasta. He ovat ketä ovat ja tekevät mitä heidän on tehtävä. JOS olisin moderaattori, bännäisin sinut ikuisesti pitkällisen ja ilmeisen tuskallisen typeryyden vuoksi.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Tähän väittämään vastaan sen verran, että en tunne ensimmäistäkään tämän palstan moderaattoria. En tiedä, keitä he ovat. Sen tiedän, että minä en kuulu heihin. Muutoin en välitä koko asiasta. He ovat ketä ovat ja tekevät mitä heidän on tehtävä. JOS olisin moderaattori, bännäisin sinut ikuisesti pitkällisen ja ilmeisen tuskallisen typeryyden vuoksi.
Anna nyt tulla kaikki kerralla. Sulla oli bändi, ja kukaan ei osannut laulaa, tehdä biisiä tai soittaa kitaraa ja kaikki ei voinut päästä kirjastoon töihin...?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Anna nyt tulla kaikki kerralla. Sulla oli bändi, ja kukaan ei osannut laulaa, tehdä biisiä tai soittaa kitaraa ja kaikki ei voinut päästä kirjastoon töihin...?
Ei sinua voi edes parodioida, teet sen ihan itse. Säälittävämpää vänkytystä en muista kuulleeni. Clutching at straws, tunnetko termin?
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Ei sinua voi edes parodioida, teet sen ihan itse. Säälittävämpää vänkytystä en muista kuulleeni. Clutching at straws, tunnetko termin?
Et vastannut kysymykseen. Kuka teidän bändissä oli se heikoin lenkki? Vai osuiko tämä liian lähelle? Too close to the mark, tunnetko termin?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Et vastannut kysymykseen. Kuka teidän bändissä oli se heikoin lenkki? Vai osuiko tämä liian lähelle? Too close to the mark, tunnetko termin?
Vastaan mielelläni kysymyksiin, kunhan se on vastavuoroista. Sinä tiedät jo minusta paljon, minä en tiedä sinusta mitään. Paitsi sen, mitä olen voinut päätellä. Ei se nyt vaan mene niin, että minä avaudun ja sinä myhäilet.

Ja jos minä nyt vaikka sanoisin, että se heikoin lenkki oli Pasi, niin mitä vittua sinä sillä tiedolla teet?
 
Viimeksi muokattu:

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Opiskeluaikoina tuota tuli kaverien kanssa katsottua vaikka muuten en lajista mitään juuri tiedä enkä koskaan muuten katso.

Nyt työläisenä jää sivuun kerta toisensa jälkeen.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Vastaan mielelläni kysymyksiin, kunhan se on vastavuoroista. Sinä tiedät jo minusta paljon, minä en tiedä sinusta mitään. Paitsi sen, mitä olen voinut päätellä. Ei se nyt vaan mene niin, että minä avaudun ja sinä myhäilet.

Ja jos minä nyt vaikka sanoisin, että se heikoin lenkki oli Pasi, niin mitä vittua sinä sillä tiedolla teet?
Hmm, ottaen huomioon erittäin heikon kritiikinsietokykysi, niin voisin kuvitella (ihan näin alaa hyvin tuntevana), että paska bändi ei ole paska yhden jäsenen takia, vaan yleinen surkeus on syynä, miksi melkein kaikki päätyvät muihin hommiin (kuten todettu aiemmin). Se kiukkuisuus purkautuu sitten eri tavoilla, joillain se on vähän epävireisen laulajan pikkujouluoksennus, kun "vittuuu ne ei ole mitään ilman mua!" ja toisilla heikon rumpalin "Oon oikeesti parempi kuin Lombardo!" -avautuminen Slayerin keikalla. Sulla se on sitten pahoinvointinen aggressiivisuus täällä kiakkopalstalla, koska niiden lieksalaisten persujen lapsista ei tule Ismo Alankoa, vaikka opetit ne soittamaan Iron Butterflyä nokkahuilulla. Ja siis sekä Ismo Alanko että Iron Butterfly ovat todella kovia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hmm, ottaen huomioon erittäin heikon kritiikinsietokykysi, niin voisin kuvitella (ihan näin alaa hyvin tuntevana), että paska bändi ei ole paska yhden jäsenen takia, vaan yleinen surkeus on syynä, miksi melkein kaikki päätyvät muihin hommiin (kuten todettu aiemmin). Se kiukkuisuus purkautuu sitten eri tavoilla, joillain se on vähän epävireisen laulajan pikkujouluoksennus, kun "vittuuu ne ei ole mitään ilman mua!" ja toisilla heikon rumpalin "Oon oikeesti parempi kuin Lombardo!" -avautuminen Slayerin keikalla. Sulla se on sitten pahoinvointinen aggressiivisuus täällä kiakkopalstalla, koska niiden lieksalaisten persujen lapsista ei tule Ismo Alankoa, vaikka opetit ne soittamaan Iron Butterflyä nokkahuilulla. Ja siis sekä Ismo Alanko että Iron Butterfly ovat todella kovia.
Ja tämä liittyy johonkin jotenkin?
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös