Ihan sama. Mitä sie yrität vielä todistaa? Miksi vänkäät edelleen?Että se Pasi ei välttämättä ollut se heikoin lenkki.
Ihan sama. Mitä sie yrität vielä todistaa? Miksi vänkäät edelleen?Että se Pasi ei välttämättä ollut se heikoin lenkki.
Eihän mulla ole mitään sen kummempaa agendaa, yritän vain ymmärtää suomalaista rokkipoliisia, koska niiden komedia-arvo on käytännössä rajaton. Vähän kuin Mauri Pekkarinen, joka yrittäisi laulaa.Ihan sama. Mitä sie yrität vielä todistaa? Miksi vänkäät edelleen?
Sitähän se on, katsellaan ulkopuolelta ja nauretaan. Vaan tulee se sekin päivä, kun ulkopuoli onkin sisäpuoli ja sulle nauretaan. Oletko valmis?Eihän mulla ole mitään sen kummempaa agendaa, yritän vain ymmärtää suomalaista rokkipoliisia, koska niiden komedia-arvo on käytännössä rajaton. Vähän kuin Mauri Pekkarinen, joka yrittäisi laulaa.
Olen aivan valmis ja henkisesti varautunut siihen, että Ellinoora, Vesala ja Cheek ovat kuuminta hottia musiikkimaailmassa, joten olen varautunut Black Sabbath ja Led Zeppelin -kuulokkeilla. Uhmakkaasti pidän myös Deep Purple ja Rush -keikkapaitoja, vaikka ne ihmettelisivät! Ja pidän niitä muutenkin.Sitähän se on, katsellaan ulkopuolelta ja nauretaan. Vaan tulee se sekin päivä, kun ulkopuoli onkin sisäpuoli ja sulle nauretaan. Oletko valmis?
Joo, niin on. Toinen on vaativa ammattilaislaji, toista pelataan Kiteellä.
Buahahaha. 2000-luvulla sattumoisin juuri ManUn fanittamisen aloittanut henkilö höpöttelee viikonlopputapahtuman seuraamisen yhteydessä gloryhunttaamisesta?Kuuluuko kaikkien gloryhunttereiden nukkua Super Bowl - viikonloppuna sotamaalaukset naamassa ja se kehikko päässä?
Buahahaha. 2000-luvulla sattumoisin juuri ManUn fanittamisen aloittanut henkilö höpöttelee viikonlopputapahtuman seuraamisen yhteydessä gloryhunttaamisesta?
Voihan kloorihole sentään. Buahahaha.
Voisin katsoa ja varmasti katsoisinkin, jos suorana tulisi inhimillisempään aikaan. Liki kaikki urheilu kiinnostaa, joten miksei siinä samalla tuo sinänsä ihan viihdyttävän lajin ykköstapahtuma ja koko urheilumaailman suurin tai ainakin suurimpia yksittäisiä vuosittaisia otteluja.Ei tule katsottua, koska en seuraa NFL:ää. Näyttävä tapahtumahan Super Bowl ilman muuta on, eikä minulla lajia vastaan mitään ole, se ei vaan minua kiinnosta.
Kabbadin nerokuutta en halua kiistää, mutta Turkkilainen öljypaini on vielä hienompi urheilumuoto. Tai voisiko sanoa jopa elämäntapa. Ja siinä ei ole mitään homoa, että kaksi nahkahousuista äijää öljyävät itsensä ja työntävät kätensä toistensa housuihin!Vittuun tämmöset tusinapallot, ruvetaan kaikki fanittaan Kabaddia! Kabaddikabaddikabaddikabaddikabaddi....
Tai mitäpä minä tässä tuomaroimaan, tapelkaa vain! Hauskahan sitä oli lueskella. Kuten varmasti on aikoinaan ollut omianikin.Voisin katsoa ja varmasti katsoisinkin, jos suorana tulisi inhimillisempään aikaan. Liki kaikki urheilu kiinnostaa, joten miksei siinä samalla tuo sinänsä ihan viihdyttävän lajin ykköstapahtuma ja koko urheilumaailman suurin tai ainakin suurimpia yksittäisiä vuosittaisia otteluja.
Syy miksi lainasin viestiäsi on se, että tässä erinomaisen lapsellisen kikkelinvenyttelyn seassa se oli kyllä erittäin tervehenkinen kommentti. Jotenkin sitä näin vanhemmiten ei enää ymmärrä tippaakaan, miten tällaisesta saadaan näin totinen kikkimiekkailu aikaiseksi, mutta kaikkeen se egon naarmuttuminen johtaa. Tosissaanhan tuossa edellä on oltu ja jotkut vaikuttavat vieläkin olevan, vaikka kovasti vakuuteltaisiinkin muuta. Tunnen mekanismin, koska itse toimin joskus aiemmin samoin.
---
Ihmetyttää @muaddib tarpeesi mollata suomalaisuutta toistuvasti, mutta huvittaa ehkä vielä enemmän @Evil tarpeesi uhriuta jonain kirkasotsaisena ja tervehenkisenä maaseudun mallipoikana. Riittääkö länsisavolaiset juuret luvaksi vierailla Pohjois-Karjalassa hiihtolomalla, vaikka jo pidemmän aikaa olen Kehä kolmosen leveyksillä asustellut, vai tulevatko paikalliset muiluttamaan? Syön myös paljon kasviksia ja ajan kaasuautolla. @Pavlikovsky , olenko gloryhunter, jos tykkään seurata urheilun isoja tapahtumia, vaikken varsinaisesti lajeista välittäisikään pidemmän päälle?
Luotan että kysymys on vilpitön ja vastaan, että pallon mitta on jalka eli foot eli 30 senttiä. Siitä nimi.Mitä vitun jalkapalloa tuo jefu edes on? Jengi törmäilee joku munan muotoinen pallo kädessä. Joskus potkaistaan.
Hei tiettekste, tämänvuotisen Superbowlin nimi on LIX! Aika hassua ja sympaattista että ne keksii kutsumanimiä urheilutapahtumille. Olkoonkin että hieman mielikuvituksettomasti.
Turkkilainen öljypaini on miehekäs laji, säännöt on sen verran hakusessa, että on parempi kysyä ennen kuin aloitan painiuran. Tietääkö kukaan onko lajissa ns. keilapallo-ote kielletty?Kabbadin nerokuutta en halua kiistää, mutta Turkkilainen öljypaini on vielä hienompi urheilumuoto. Tai voisiko sanoa jopa elämäntapa. Ja siinä ei ole mitään homoa, että kaksi nahkahousuista äijää öljyävät itsensä ja työntävät kätensä toistensa housuihin!
Mutta eihän nimessä silti ole mitään järkeä, kun kyseessä ei ole pallo.Luotan että kysymys on vilpitön ja vastaan, että pallon mitta on jalka eli foot eli 30 senttiä. Siitä nimi.