No itse olin kahden vaiheilla,että kumman laittaisin Ossi Väänäsen vai Mikko Lehtosen,päätin vetää sm-liigaan päin ja laittaa 7.pakiksi Mikko Lehtosen.Että se oli kyllä kiikun kaakun,enkä oikein osaa perustella miksi Lehtonen eikä Väänänen.
Sitten niitä perusteluja Tomi Kallion valinnalle:
-Ensinnäkin jos lähdetään siitä,että ehdokkaita hyökkääjäksi Tomi Kallion tilalle ovat mm. seuraavat hyökkääjät: Jussi Jokinen,Jani Rita,Antti Miettinen,Mikko Eloranta,Timo Pärssinen,Ville Peltonen,Jukka Hentunen.
Näistä nimistä pudottaisin heti Jussi Jokisen,Jani Ridan ja Antti Miettisen pois ehdokkaiden joukosta.Näytöt näiltä hyökkääjiltä eivät kuitenkaan ole niin hyvät kuin mitä edellytetään ja mitä esimerkiksi Tomi Kalliolla on.Mikko Elorannan tyylinen puolustava hyökkääjä ei myöskään sovi hyökkäävään kakkoskenttään,etenkään kun Elorannan taidotkaan ei siihen kyllä riitä. Eli jäljelle jäävät Tomi Kallion lisäksi nimet Timo Pärssinen,Ville Peltonen,Jukka Hentunen.Teletapithan olisi toki toimiva yhdistelmä,miutta sellaisenaan ei Suomen olympiamiehistössä sille kuitenkaan ole tilaa.Eikä Pärssinen tai Hentunen ehkä soveltuisi sitten pelaamaan taas Jokisen ja Hagmanin rinnalle tai kolmoseen,jonka muodostaisi sitten Sami Kapanen,Tuomo Ruutu ja Antti Laaksonen.Eli jäljelle jäisi kaksikko Tomi Kallio ja Ville Peltonen.Koska kolmannentoista hyökkääjän paikan veisi keskushyökkääjä Niko Kapanen,niin ei olisi näissä kenttämuodostelmissa tilaa kuin joko Kalliolle tai Peltoselle ja niin,minä valitsin näistä Tomi Kallion.Kallio on mielestäni kuitenkin parempi kuin Ville Peltonen ja sopii samaan kenttään Jokisen ja Hagmanin kanssa paremmin.
Mutta asia on sitten erilainen jos kakkonen olisi Peltonen-Jokinen-T.Ruutu,niin silloin kolmonen olisi vaikkapa S.Kapanen-N.Kapanen-Laaksonen. Mutta mielestäni kentät Kallio-Jokinen-Hagman ja S.Kapanen-T.Ruutu-Laaksonen toimisivat paremmin.