Re: Ohi meni...
-Joo, olisi pitänyt muotoilla varmaan "jos olisin Raipe-fani". Aika vihaisen tuntuista porukkaa tuolla Tampereella. Toivotaan toki, että Suomi onnistuu
Viestin lähetti Jip Pii
Jos minä vain sen vuoksi, että kannatan Suomen liigassa Ilvestä, ajattelisin näin ("Älä nyt hyvä Ilves-legenda lähde nolaamaan itseäsi"), totisesti toivoisin, että joku herättäisi minut ja käskisi minun äkkiä hankkia elämän. Eli siis ainakaan minulle, vaikka kannatan sitä Ilvestä, sillä ei ole peenkään väliä, pelaako tai "nolaako" Helminen itsensä Suolajärvellä vai onko hän sankari. Ei vaikuta yhtään pätkää minun elämääni eikä sen puoleen kyllä horjuta tai kohota Ilves-egoanikaan. Helminenhän siellä pelaa enkä minä tai Ilves. (Jos ihan tarkkoja ollaan, joukkueessa mukana pelaamassa on myös n. 20 muuta.)
Ei ole Helminen kummoisesti pelannut viime aikoina. Toivotaan kuitenkin, että Arajuuri tiesi mitä teki. Jos ei tiennyt, jälkipyykki on varmasti kovaa tältäkin osin. Pelataan silti ottelut alta pois, ja annetaan sitten vasta palaa.
Pisteet kuitenkin Ikelle siitä, että hän oli muotoillut adressinsa tekstin jonkinmoisella tyylillä.
-Joo, olisi pitänyt muotoilla varmaan "jos olisin Raipe-fani". Aika vihaisen tuntuista porukkaa tuolla Tampereella. Toivotaan toki, että Suomi onnistuu